Karwol ST202
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 64
- Rejestracja: 16-10-09, 21:52
Przebrnąwszy pewne problemy szerszeń już lata
Wleciała
pompa paliwa 255l/h
Nowe springi od H&R gdyż na poprzednich nie dało się jeździć przód opadł pod masa silnika bylo -40 jest -30.
Wydech byl adaptowany od wolnossacego i troche go przytykal co widac na wykresie
Nastepnie puszki na jakie sie zdecydowałem to środkowy 3" Magnaflow oraz końcowy 3" z offsetem tez magnaflow 3"
Wysztko to zostało poskładane wraz z downpipe 3" (uprzednio owinięty bandażem) oraz elastycznym złączu 3"
Wydech chodzi przyjemnie nie ma dramatu. Na koniec wykres z hamowni
Wleciała
pompa paliwa 255l/h
Nowe springi od H&R gdyż na poprzednich nie dało się jeździć przód opadł pod masa silnika bylo -40 jest -30.
Wydech byl adaptowany od wolnossacego i troche go przytykal co widac na wykresie
Nastepnie puszki na jakie sie zdecydowałem to środkowy 3" Magnaflow oraz końcowy 3" z offsetem tez magnaflow 3"
Wysztko to zostało poskładane wraz z downpipe 3" (uprzednio owinięty bandażem) oraz elastycznym złączu 3"
Wydech chodzi przyjemnie nie ma dramatu. Na koniec wykres z hamowni
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33