Ciemnoszara VI 1.8 1993
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
majster pisze:Ciekawy pomysł z tymi blaszkami A jaka mniej więcej grubość, pewnie po Żywcu
Dawaj fotki jak świecą.
Zacnie furka teraz wygląda
Dzięki !
No ładnie sie je da kształtować, akurat miałem z Tyskiego coś koło 0.1 mm w garażu jakoś dziwnie tego materiału mi nie ubywa heheh.
Postaram się wrzucić jakieś foto na dniach.
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986
viewtopic.php?t=33986
-
- Użytkownik
- Posty: 165
- Rejestracja: 29-07-12, 14:29
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Dorg pisze:ja nie mam spryskiwaczy świateł, więc nie wiem czy mi przejdzie przegląd w maju
to nie ksenony żeby były potrzebne
nie przejdzie Ci jedynie jeśli nie masz przerobionych, spryski nie mają znaczenia
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
-
- Użytkownik
- Posty: 165
- Rejestracja: 29-07-12, 14:29
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Dorg pisze:Ładna Celina w fajnym kolorze, tylko te progi jakoś nie w moim guście Ja jak założyłem przednie JDM'y do swojej to też nie mogłem się na nią napatrzyć,
Dzięki! Jak narazie w planie jest założenie dokładek TRD na tył, więc zobaczę wtedy jak to podpasuję razem, narazie progi mnie się podobają Projectory JDM z przodu robią robotę
Dorg pisze:Margo pisze:Dorg pisze:ja nie mam spryskiwaczy świateł, więc nie wiem czy mi przejdzie przegląd w maju
to nie ksenony żeby były potrzebne
nie przejdzie Ci jedynie jeśli nie masz przerobionych, spryski nie mają znaczenia
Mam przerobione i wstawione ksenony, więc wiesz
Heh, no z ksenonami to śliska sprawa, bo nie mamy jeszcze systemu samopoziomującego.
Ale ja jeżdże sam, z tyłu zawiecha dobrze trzyma, nie pakuję do auta takiego obciązenia, które to drastycznie podniosło by przód samochodu, wtedy trzeba byłoby podnieść maskę i korygować ręcznie ustawienie świateł - nierealne. W takiej sytuacji faktycznie samopoziomowanie ma sens.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
UPDATE!
Ostatnio trochę podziałałem przy Celince:
- Wymienione kable, świece, palec zapłonowy
- Wymiana chłodnicy na Tomciusiową w b.dobry stanie.
- W końcu dzięki Tomciusiowi ( za komplet na swap hamulcy) i Margo ( przewody elastyczne ) dokonałem SWAPA hamulców z bębnowych na tarczobębny:
- Oczywiście regeneracja zacisków, wymiana wszelkich uszczelek, kąpiel octowa i malowanie farbą do zacisków w sprayu NOVOL.
- Przy okazji prac nad SWAPEM hamulców, wymieniłem przewody hamulcowe (niby nie ciekło nic, ale przewody były już w opłakanym stanie.)
- I perełka, dzięki poradom adrianh92 i informacji kutan86 nabyłem używany końcowy wydech BLITZ NUR SPEC R, śmigał w Subaru imprezie.
Delikatne mazy z farby - do spolerowania jeszce.
Dałem go do zrobienia tłumikarzom http://www.gawronscy.slask.pl
Opanowali przejście z 3 cali na 2,25 wymienili całe kolanko aż do łączenia z rurą prostą, ładnie pospawali i przerobili zawiesia tłumika. POLECAM!
Brzmienie jak dla mnie bajecznie! mimo, że to tylko 7A-FE, nie jest tak głośny jak podróbki apexi N1 style itp.
Stary tłumik:
BLITZ wymiata!
Sorry za jakość zdjęć moim "smartfonem" słaba pogoda dzisiaj więc i zdjęcia słabe, wrzucę lepsze jak się cieplej zrobi i filmik z brzmieniem BLITZA.
Co ciekawe znikł też błąd 7-1 wskazujący "nieprawidłowy sygnał czujnika temperatury układu EGR" , dodam, że stary tłumik końcowy był już rozsypany i prawdopodobnie przytykał ujście spalin.
POZDRAWIAM!
Ostatnio trochę podziałałem przy Celince:
- Wymienione kable, świece, palec zapłonowy
- Wymiana chłodnicy na Tomciusiową w b.dobry stanie.
- W końcu dzięki Tomciusiowi ( za komplet na swap hamulcy) i Margo ( przewody elastyczne ) dokonałem SWAPA hamulców z bębnowych na tarczobębny:
- Oczywiście regeneracja zacisków, wymiana wszelkich uszczelek, kąpiel octowa i malowanie farbą do zacisków w sprayu NOVOL.
- Przy okazji prac nad SWAPEM hamulców, wymieniłem przewody hamulcowe (niby nie ciekło nic, ale przewody były już w opłakanym stanie.)
- I perełka, dzięki poradom adrianh92 i informacji kutan86 nabyłem używany końcowy wydech BLITZ NUR SPEC R, śmigał w Subaru imprezie.
Delikatne mazy z farby - do spolerowania jeszce.
Dałem go do zrobienia tłumikarzom http://www.gawronscy.slask.pl
Opanowali przejście z 3 cali na 2,25 wymienili całe kolanko aż do łączenia z rurą prostą, ładnie pospawali i przerobili zawiesia tłumika. POLECAM!
Brzmienie jak dla mnie bajecznie! mimo, że to tylko 7A-FE, nie jest tak głośny jak podróbki apexi N1 style itp.
Stary tłumik:
BLITZ wymiata!
Sorry za jakość zdjęć moim "smartfonem" słaba pogoda dzisiaj więc i zdjęcia słabe, wrzucę lepsze jak się cieplej zrobi i filmik z brzmieniem BLITZA.
Co ciekawe znikł też błąd 7-1 wskazujący "nieprawidłowy sygnał czujnika temperatury układu EGR" , dodam, że stary tłumik końcowy był już rozsypany i prawdopodobnie przytykał ujście spalin.
POZDRAWIAM!
Ostatnio zmieniony 17-04-14, 21:49 przez Arczi, łącznie zmieniany 1 raz.
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Pyta elegancko siadła Koniecznie nagraj filmik bo ciekawy jestem jak gra
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Frugo pisze:Ładna robota i mody na +
Jednakże mam 1 wielką prośbę nie pisz "hamulcy" tylko hamulców - na pewno pierwsze słowo podkreśla ci na czerwono sprawdzanie pisowni w przeglądarce. To aż w oczy kłuje
Oj oj tam no faktycznie rzuca się w oczy na swoję usprawiedliwienie dodam, że było to pisane w uniesieniu i ekscytacji nad nowymi modami
kutan86 pisze:Pyta elegancko siadła Koniecznie nagraj filmik bo ciekawy jestem jak gra
Dzięki, filmik postaram się jutro wrzucić.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
adrianh92 No heh, nie było na co czekać, stary tłumik już niedość że słabo wyglądał to jeszcze dusił celinkę.
Qub@ Dokładnie seryjna pytka wygląda jak przygaszony pet z fajki, a TA to konkret cygaro
Jest już filmik, troszkę syfu z wydechu zabrało, silniczek dostał pod odcinkę obrotów, dawno go tak nie kręciłem
https://www.youtube.com/watch?v=UO6UBX_Xqfs
I drugi filmik, po myjni, już się troche zimno zrobiło.
https://www.youtube.com/watch?v=jYHIXU04kpU
I nowa fotka, z lekko umytym wydeszkiem ( po świętach zpoleruję zaciek z farby)
Qub@ Dokładnie seryjna pytka wygląda jak przygaszony pet z fajki, a TA to konkret cygaro
Jest już filmik, troszkę syfu z wydechu zabrało, silniczek dostał pod odcinkę obrotów, dawno go tak nie kręciłem
https://www.youtube.com/watch?v=UO6UBX_Xqfs
I drugi filmik, po myjni, już się troche zimno zrobiło.
https://www.youtube.com/watch?v=jYHIXU04kpU
I nowa fotka, z lekko umytym wydeszkiem ( po świętach zpoleruję zaciek z farby)
-
- Użytkownik
- Posty: 165
- Rejestracja: 29-07-12, 14:29
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Dorg faktycznie jest dosyć głośno ale na krótkie odcinki jakie robię do pracy jest ok, problem jest przy trasach i wtedy przydałby się silencer
Tutaj mam pytanie ( z szybkich pytań i odpowiedzi, narazie nikt nie odpisał) :Czy jest ktoś na forum w stanie zrobić silencer do tłumika końcowego Blitz Nur Spec R?, wymiary podał bym dokładne, lub ma ktoś może na zbyciu ( w co wątpie ) ów silencer?
Ma to wyciszyć docelowo niskie tony, które zaczęły dawać się we znaki przy dłuższych trasach heheh.
Zamieszczam foto poglądowe:
Cena nowej części + przesyłka zza granicy jest dosyć wygórowana, mam nadzieję, że dałoby radę wymodzić taki silencer, oczywiście chodzi mi o dobre wykonanie zbliżone do oryginału.
Tutaj mam pytanie ( z szybkich pytań i odpowiedzi, narazie nikt nie odpisał) :Czy jest ktoś na forum w stanie zrobić silencer do tłumika końcowego Blitz Nur Spec R?, wymiary podał bym dokładne, lub ma ktoś może na zbyciu ( w co wątpie ) ów silencer?
Ma to wyciszyć docelowo niskie tony, które zaczęły dawać się we znaki przy dłuższych trasach heheh.
Zamieszczam foto poglądowe:
Cena nowej części + przesyłka zza granicy jest dosyć wygórowana, mam nadzieję, że dałoby radę wymodzić taki silencer, oczywiście chodzi mi o dobre wykonanie zbliżone do oryginału.
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
- vegeta_84
- Użytkownik
- Posty: 978
- Rejestracja: 04-02-09, 20:12
Arczi pisze:Wiedziałem że sie ktoś doczepi xD i słusznie. Poprawa konserwacji całego podwozia i tak miała być tego lata, więc narazie nie ruszałem tematu.
Luzik, tak tylko dzióbnąłem
Niedawno w swojej V tępiłem rudego z tyłu graty poszły do cynkowni, później malowałem na czarno.
Fotki jak to wyszło znajdziesz w moim temacie viewtopic.php?t=37037
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Luzik, tak tylko dzióbnąłem
Niedawno w swojej V tępiłem rudego z tyłu graty poszły do cynkowni, później malowałem na czarno.
Fotki jak to wyszło znajdziesz w moim temacie http://www.celica-club.or...pic.php?t=37037
Odwiedziłem temat. Noo powiem Ci szacun za doprowadzenie autka do tak fajnego stanu!
Ostatnio zmieniony 08-07-14, 10:28 przez Arczi, łącznie zmieniany 1 raz.