Funcar st202
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- kordos555
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 27-02-10, 19:24
- RomanGT
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 03-01-14, 19:46
Lestat pisze:super impreza - za 10km oesowych płacisz 350pln, za 300pln na poniedziałkowym treningu zrobisz spokojnie 120km
W pierwszy poniedziałek miesiąca za 300PLN to chyba nawet razem z paliwem bym zrobił 120km
Pytałem tylko
kordos555 pisze:ale pod kątem sportowym - techniki jazdy - już mniej, przynajmniej ta Ułężowa edycja, na której moc samochodów grała pierwsze skrzypce. Objechał mnie na przykład Mercedes AMG w kombi
Na Kielcach mocą już chyba tak łatwo nie nadrobisz techniki, przynajmniej w tej konfiguracji którą miałem okazję testować ostatnio
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- kordos555
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 27-02-10, 19:24
No i zaszły zmiany, jedne zdecydowanie oczekiwane, inne mniej... jednak szósty rok niemal cotygodniowego upalania musiał, odbić piętno.
Najpierw wjechała skrzynia E56 od Śmigiego, do tego w Gearbox-toyota.pl wrzucono krótkie przełożenie 4.933. Różnica w porównaniu do większości takich hybryd jest taka, że nie przerzucałem całej choinki, tylko poprosiłem o zestopniowanie poszczególnych biegów w następujący sposób: długa jedynka oraz krótkie kolejne biegi.
Skrzynia przełożona u Śmigiego - mega tempo prac i solidność wykonania
E56
Fura w końcu zaczęła naprawdę przyzwoicie chodzić, ale udało się zrobić tylko jeden trening, po którym okazało się, że w układzie chłodzenia są spaliny... Problem mógł być już wcześniej, ale uwidocznił się dopiero na pierwszym treningu na nowej skrzyni. Pierwszy pomysł, uszczelka pod głowicą - nie. Drugi pomysł, pęknięta głowica - nie. Trzeci pomysł, pęknięty blok - TAK! Po zdjęciu głowicy, na czwartym cylindrze taki widoczek...
Tuleja czwartego cylindra
Tuleja czwartego cylindra
Najpierw wjechała skrzynia E56 od Śmigiego, do tego w Gearbox-toyota.pl wrzucono krótkie przełożenie 4.933. Różnica w porównaniu do większości takich hybryd jest taka, że nie przerzucałem całej choinki, tylko poprosiłem o zestopniowanie poszczególnych biegów w następujący sposób: długa jedynka oraz krótkie kolejne biegi.
Skrzynia przełożona u Śmigiego - mega tempo prac i solidność wykonania
E56
Fura w końcu zaczęła naprawdę przyzwoicie chodzić, ale udało się zrobić tylko jeden trening, po którym okazało się, że w układzie chłodzenia są spaliny... Problem mógł być już wcześniej, ale uwidocznił się dopiero na pierwszym treningu na nowej skrzyni. Pierwszy pomysł, uszczelka pod głowicą - nie. Drugi pomysł, pęknięta głowica - nie. Trzeci pomysł, pęknięty blok - TAK! Po zdjęciu głowicy, na czwartym cylindrze taki widoczek...
Tuleja czwartego cylindra
Tuleja czwartego cylindra
Ostatnio zmieniony 25-07-17, 08:56 przez kordos555, łącznie zmieniany 1 raz.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- kordos555
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 27-02-10, 19:24
Już podczas tego jednego treningu czułem, że jest dobrze - na każdym biegu szła jak trzeba.
Przez ostre wałki mam fajną góre, ale dół i średni zakres obrotów bez szału. Przy długiej skrzyni wypadałem na zbyt niskie obroty po zmianie biegu i trzeba było chwilę poczekać, aż znowu zacznie jechać. Jeszcze na prostej nie było, aż takiego dramatu. Najgorzej było na wyjściu z zakrętów, kiedy nie było czym odjechać, teraz zbiera się nawet ze średnich obrotów.
Przez ostre wałki mam fajną góre, ale dół i średni zakres obrotów bez szału. Przy długiej skrzyni wypadałem na zbyt niskie obroty po zmianie biegu i trzeba było chwilę poczekać, aż znowu zacznie jechać. Jeszcze na prostej nie było, aż takiego dramatu. Najgorzej było na wyjściu z zakrętów, kiedy nie było czym odjechać, teraz zbiera się nawet ze średnich obrotów.
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32