Hondokiller Celca GT

Roczniki 1994-1999
roboM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 06-08-13, 12:06

Hondokiller Celca GT

Postautor: roboM » 24-03-14, 18:55

Samochód:
Toyota Celica GT 1999rok

Silnik:
3s-ge JDM + ostre wałki + Ecu 3


Przeniesienie napędu:
E56 + 4,933+ lekki zamach


Zawieszenie:
Full spec K-Sport

Hamulce:
Downgrade na 255 przód + Ds2500 + płyn DS

Układ wydechowy:
4w2w1 przedlif + 80 cm wydłyzony 2w1 + przelot 2,5 cala

Układ dolotowy:
CAI

koła:
Intra 13"
opony 200/50/15 Yokohama Advan F3

Wnętrze:

Fotel Sparco + kiera Sparco + pasy 4 pkt Sparco + deska flock + klatka sparco

Audio:

Układ wudechowy

Body:

Na razie brzydko ale będzie laminat + kolor biały igła

Krótki opis/historia samochodu:

Auto odkupiłem od Seby , w czasach gdy on startował tym autem klasa do 2000 było dość mizerna , auta po 150 koni ( GSI i Vtec ) teraz przecietna EP3 ma 220 kuca a CRXy po 250+
musiałem auto diametralnie przebudowac co przynosi jakies efekty ale o tym później.


Krótki opis planów zmian:

-100 kg
przesunąć odcinke bo ORI ecu blokuje cos ta z ECU 3


Zdjęcia:

Foto i film

Obrazek

mam filmik z pierszego startu :) >> http://www.youtube.com/watch?v=b7FIe9GkItk


Dodam ze w pierwszym starcie auto było 2gim FWD na 60 aut FWD ( 110 załóg w całej imprezie ) poległem tylko z CRXem 850kg i 240ps
czyli o 300 kg lżejszy ;) a waga to cos ważniejszego niż konie których jak wiecie w Celcy nie można dużo mieć ...
Ostatnio zmieniony 24-03-14, 20:45 przez roboM, łącznie zmieniany 1 raz.
uzywane opony sportowe

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 24-03-14, 19:21

fajnie że kolejna celina służy do zabawy :) po to te auta stworzono! gratuluje :)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 24-03-14, 19:33

Zazdroszczę umiejętności :) Widzę po filmiku, że sporo jeździsz bokiem jak na FWD.
Jak masz ustawioną geometrię w tym aucie?
Czy coś daje Ci szpera na takim torze asfaltowym?
Ten krótki skok lewarka jest fabryczny, czy coś przerabiałeś?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 24-03-14, 19:38

znam to auto dobrze jak i poprzedniego właściciela :) jak Ci się uda zejść jeszcze 100kg to będę pełen podziwu, Sebastian dość konkretnie przecież to odchudził

roboM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 06-08-13, 12:06

Postautor: roboM » 24-03-14, 19:55

Marcin, Marcin , staram się jak najmniej bokiem , ustawiałem hamulce na przejazdach i co przejazd miałem inny setup , teraz mam siłe 70/30 jakos tak wiec tył prawie nie hamuje przy lekkim nacisnieciu ale liniowo wstaje jak mocniej depne na hample co widać na lesie ( ten bok na kartingu to mój błąd bo przyciałem po piachu wcześniej i opony były brudne )
Cambery sa na 2 stopnie wstępnie
ale już wiem ze ide mocniej bo opony jeszcze się podwijają mocno ( slicki z f2-czy f3 maja dość miękkie boki i lubia duże katy ) Lewarek ma szorta ale tu to pomaga , w innych autach zawsze miałem serie


RedSun, Raczej średnio znałeś to auto jak mówisz ze było odchudzone , wyjecie mebli z srodka to nie odchudzenie ;) auto już wazy 100 kg mniej niż setup seby , ja chce jeszcze kolejna 100 oddac na złom...
uzywane opony sportowe

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 24-03-14, 20:04

roboM pisze:Cambery sa na 2 stopnie wstępnie

Tył pewnie masz zbieżnie, a przód zbieżnie, neutral czy rozbieżnie?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

roboM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 06-08-13, 12:06

Postautor: roboM » 24-03-14, 20:11

Marcin, przód i tył seria na razie
nie wiem w którym kierunku isc żeby cos poprawić , na razie autem zrobiłem 10 km po torze i to wsz na tych zawodach

musze cos poczytać lub pomyslec jak by tu poprawić trakcje , bo jej nigdy nie za wiele w zakrętach
uzywane opony sportowe

Awatar użytkownika
Kawasaki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 529
Rejestracja: 09-07-07, 18:31

Postautor: Kawasaki » 24-03-14, 20:19

O w mordeczke jak to gania przyjemnie.
Była na hamowni?

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 24-03-14, 20:21

Super auto w dobrych rękach. Co to znaczy ECU 3? Ecumaster DET3? Wiesz jaką mocą auto dysponuje?

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 24-03-14, 20:36

roboM pisze:Fotek nie ma ale zapodam jak zrobie ja na tip top


o nie ma tak kolego, fotki muszą być w temacie, potem najwyżej dorzucisz inne
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 24-03-14, 20:44

roboM pisze:RedSun, Raczej średnio znałeś to auto jak mówisz ze było odchudzone


no siedziałem na fotelu pasażera, tyle mogę powiedzieć :wink:

roboM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 06-08-13, 12:06

Postautor: roboM » 24-03-14, 20:49

Kawasaki, nie był , jak doprowadzę wydech do perfekcji to pojade na profi strojenie
ale sprawdziłem się po przejziedzie z Civicem 5cen z b18C6 z ITRa co mam 200 koni to go odchodziłem lekko , a nie wspomnę ze wazy mniej.

ghost1077, tak Det 3 . nie wiem ale licze na serie + 10%

RedSun, no to słabo się rozgladałes :P teraz to inne auto w 50%
uzywane opony sportowe

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 24-03-14, 20:59

fakt, słabo, musiałem się skupiać na trzymaniu się jakichś stałych elementów bo Sebastian tak zapier*alał :smt040

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 24-03-14, 21:01

roboM jestem naprawde pod wrazeniem ! Celica miazga , modyfikacje i ten dzwiek silnika. MISZCZ
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

roboM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 06-08-13, 12:06

Postautor: roboM » 24-03-14, 21:03

RedSun, To się zgodze :) Seba dobrze ogarnia az ciezko go objechać !
w kwietniu startujemy na 2 nogi wiec możesz obstawiać kto wygra :P
uzywane opony sportowe

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 24-03-14, 21:03

Co za wałki?

Fura żre
st182 gtb

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 24-03-14, 21:49

Przypomina prażynowóz :-D

Awatar użytkownika
exi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 93
Rejestracja: 07-06-12, 14:29

Postautor: exi » 25-03-14, 12:39

W niektórych momentach zarzuca dupą jak tylnonapędówka :D
dobrze brzmi i ładnie idzie, ogarnij ten wydech i weź ją jak najszybciej na hamownie, bo jestem ciekaw ile udało się z niej wycisnąć :)

roboM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 58
Rejestracja: 06-08-13, 12:06

Postautor: roboM » 25-03-14, 19:54

Nurtuje mnie tylko ten wydech nie wiem czy 2,25 cala czy 2,5 cala pociagnac .
nieby teraz jest 2,5 cala ale jest tak ciezki ze skłaniam się ku 2,25 z 1 tłumnikiem przelotowym na końcu..

ktoś może wie jak ten silnik reaguje na mniejsza srednice ? idze lepiej z dołu ?
uzywane opony sportowe

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 25-03-14, 20:02

budolf pisze:Co za wałki?