zamiana trupa w auto
- M.
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 23-10-12, 10:48
zamiana trupa w auto
samochód :
toyota celica 1994
silnik:
1.8 7a-fe
obecnie 2.0
zawieszenie:
amortyzatory KYB przód i tył
hamulce:
seria + nowe tarcze przód
układ wydechowy :
seria + tłumik przelotowy WM
układ dolotowy :
seria
koła:
17'' nie znam firmy (podróbka oz supertutismo )
wnętrze :
fotele , podłokietnik i podsufitka w nowej skórze
i troche innych modów
dywaniki welurowe celica
audio:
stacja multimedialna
body:
dokładki i progi trd, zderzak przód nieznanej marki
lampy przednie własnej roboty, kierunkowskazy przyciemniane
teraz krótka opowieść i historia celinki
a wiec tak , kupiłem sobie celinke w maju 2012 (zawsze o niej marzyłem aż w końcu... nadazyla sie okazja pojechałem specjalnie 500 km po nią była w strasznym stanie ale za psie pieniadze wiec co mi tam . Pamietam jak dziś ze nawierzchnia miała 42 stopnie a ja na zimówkach z Warszawy wracałem dodać do tego zużyte amortyzatory prawie do zera i złą zbierznościa kół (trochę nosiło na dziurach i zakrętach)
fotki zaraz po zakupie (przy nacisnieciu fotki sie powiekszaja ) :
jednym zdaniem dużo rys wgnieceń i rdzy
pierwsze prace nad blachą (szpachla + sprej z racji braku kasy) :
po malowaniu :
nowe amorki :
siedzenia ida pod nóz i troche innych modów :
po jakimś czasie wymyśliłem ze będę robić poszerzenia
oczywiście nic z tego nie wyszło wiec zabrałem się za wycięcie zewnętrznej części blachy ćwiartki i innych pordzewiałych elementów np zewnętrznej blachy belki nad szyba :
w miedzy czasie wymyśliłem sobie zrobienie nowych lamp soczewkowych (jdmowe troche za duzo kosztuja jak na moja kieszen) trochę szpachli poliwęglanu i dużej temperatury :
nadszedł czas na nowe elementy blachy i malowanie auta kompletnie tym razem już za pomocą kompresora :
po złożeniu :
toyota celica 1994
silnik:
1.8 7a-fe
obecnie 2.0
zawieszenie:
amortyzatory KYB przód i tył
hamulce:
seria + nowe tarcze przód
układ wydechowy :
seria + tłumik przelotowy WM
układ dolotowy :
seria
koła:
17'' nie znam firmy (podróbka oz supertutismo )
wnętrze :
fotele , podłokietnik i podsufitka w nowej skórze
i troche innych modów
dywaniki welurowe celica
audio:
stacja multimedialna
body:
dokładki i progi trd, zderzak przód nieznanej marki
lampy przednie własnej roboty, kierunkowskazy przyciemniane
teraz krótka opowieść i historia celinki
a wiec tak , kupiłem sobie celinke w maju 2012 (zawsze o niej marzyłem aż w końcu... nadazyla sie okazja pojechałem specjalnie 500 km po nią była w strasznym stanie ale za psie pieniadze wiec co mi tam . Pamietam jak dziś ze nawierzchnia miała 42 stopnie a ja na zimówkach z Warszawy wracałem dodać do tego zużyte amortyzatory prawie do zera i złą zbierznościa kół (trochę nosiło na dziurach i zakrętach)
fotki zaraz po zakupie (przy nacisnieciu fotki sie powiekszaja ) :
jednym zdaniem dużo rys wgnieceń i rdzy
pierwsze prace nad blachą (szpachla + sprej z racji braku kasy) :
po malowaniu :
nowe amorki :
siedzenia ida pod nóz i troche innych modów :
po jakimś czasie wymyśliłem ze będę robić poszerzenia
oczywiście nic z tego nie wyszło wiec zabrałem się za wycięcie zewnętrznej części blachy ćwiartki i innych pordzewiałych elementów np zewnętrznej blachy belki nad szyba :
w miedzy czasie wymyśliłem sobie zrobienie nowych lamp soczewkowych (jdmowe troche za duzo kosztuja jak na moja kieszen) trochę szpachli poliwęglanu i dużej temperatury :
nadszedł czas na nowe elementy blachy i malowanie auta kompletnie tym razem już za pomocą kompresora :
po złożeniu :
Ostatnio zmieniony 17-04-16, 22:11 przez M., łącznie zmieniany 15 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Turlo pisze: 61 linków Ani na jednego nie wszedłem bo mi się nie chce
za to fajnie że chciało Ci się liczyć
M. pisze:po złożeniu :
wszystko fajnie, poza przednim zderzakiem, luźno wiszącymi kablami od dziennych i brakiem uszczelek lamp, to tak ma juz zostać?
Co do pomalowanych lamp i kierunków, to przy pierwszej lepszej kolizji nie z Twojej winy, zapomnij o odszkodowaniu
Ostatnio zmieniony 23-04-14, 17:42 przez DCG, łącznie zmieniany 2 razy.
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- M.
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 23-10-12, 10:48
DCG pisze:Turlo pisze: 61 linków Ani na jednego nie wszedłem bo mi się nie chce
za to fajnie że chciało Ci się liczyćM. pisze:po złożeniu :
wszystko fajnie, poza przednim zderzakiem, luźno wiszącymi kablami od dziennych i brakiem uszczelek lamp, to tak ma juz zostać?
Co do pomalowanych lamp i kierunków, to przy pierwszej lepszej kolizji nie z Twojej winy, zapomnij o odszkodowaniu
mi tam zderzak pasuje , o gustach się podobno nie dyskutuje jednemu się podoba innemu nie co do uszczelek dopiero muszę zrobić bo lampy są nieco inne niż oryginał wiec nie pasują
kable tez wisieć nie będą jeszcze sporo roboty mi zostalo
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- M.
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 23-10-12, 10:48
DCG pisze:M. pisze:mi tam zderzak pasuje , o gustach się podobno nie dyskutuje jednemu się podoba innemu nie
na forum dyskusyjne wrzucasz zdjęcia żeby zaprezentować samochód, a my wyrażamy swoją opinię. Tak to działa
btw. jakie zaciski masz z tyłu?
seria + nakładki brembo wiem , syf ale wygladaja jak prawdziwe haha
- M.
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 23-10-12, 10:48
malować pomalowałem sam do polowy samochodu (maska zderzaki błotniki) ze znajomym który kiedyś był lakiernikiem i wyszło nam lepiej jak z fabryki ale z racji tego ze studiuje to jestem max 2 dni w tygodniu u siebie i nie miałem kiedy dokończyć malowania i dałem do lakiernika i tak musiał malować całość jeszcze raz żeby jednolity kolor uzyskać do tego malował auto w szopie i lekki baranek mu wyszedł ;/ no ale zrobił to za grosze także nie mam co go winić . Ja malowałem kompresorem dość sporym bo przemysłowym ale ile pojemności miał to nie mam pojęcia tak na oko kompresor wielkości auta niskociśnieniowy bodajże
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Fiu fiu, kawał solidnej pracy. Dbaj o nią. Jeśli chodzi o lampy to DCG może mieć rację, przyczeią sie i nici z odszkodowania. Jednemu gościowi z innego forum nie wypłacili odszkodowania za to że ma inny silnik niz wpisany w dowód rej. Gość się sądzi ale chyba mu nic nie wyjdzie, bo płacił cały czas od innej pojemności niż miał włozony
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
mam mieszane uczucia co do tego tematu...
najpierw ja uratowałeś, potem zniszczyłeś (dziwaczny pomysł poszerzenia)
potem znów uratowałeś.....kolor fajny, wygląda dobrze, z drugiej strony zderzak tragedia, lampy tragedia, nakładki na zaciski tragedia, te światełka we wlotach zderzaka też do bani.....
no nie wiem....
najpierw ja uratowałeś, potem zniszczyłeś (dziwaczny pomysł poszerzenia)
potem znów uratowałeś.....kolor fajny, wygląda dobrze, z drugiej strony zderzak tragedia, lampy tragedia, nakładki na zaciski tragedia, te światełka we wlotach zderzaka też do bani.....
no nie wiem....
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
W białym kolorze przód ala Veil Side ładnie siedzi - taki styl mi się podoba. Wpada w mój gust. Gusta i guściki są różne na ten temat nie warto dyskutować. Sam bym taki przód w tym kolorze końbinował + montaż turbo z FMIC
Jednak co do spraw technicznych - lepiej zwykłe lampy załóż, ale spasowane prawidłowo, niż rzeźbę. Sam mam JDMowe i nie są legalne, jednak całkowita rzeźba nie podchodzi. Światła dzienne też bym zlikwidował bo po prostu kiepsko wyglądają, a oszczędność na paliwie znikoma.
Mam nadzieję że docelowo, przy większym budżecie zrezygnujesz z rozwiązań ala kupa, czyli takich jak osłony Brembo itp.
Wizualnie na +
Mechanicznie na -
Jednak co do spraw technicznych - lepiej zwykłe lampy załóż, ale spasowane prawidłowo, niż rzeźbę. Sam mam JDMowe i nie są legalne, jednak całkowita rzeźba nie podchodzi. Światła dzienne też bym zlikwidował bo po prostu kiepsko wyglądają, a oszczędność na paliwie znikoma.
Mam nadzieję że docelowo, przy większym budżecie zrezygnujesz z rozwiązań ala kupa, czyli takich jak osłony Brembo itp.
Wizualnie na +
Mechanicznie na -
- M.
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 23-10-12, 10:48
Frugo pisze:W białym kolorze przód ala Veil Side ładnie siedzi - taki styl mi się podoba. Wpada w mój gust. Gusta i guściki są różne na ten temat nie warto dyskutować. Sam bym taki przód w tym kolorze końbinował + montaż turbo z FMIC
Jednak co do spraw technicznych - lepiej zwykłe lampy załóż, ale spasowane prawidłowo, niż rzeźbę. Sam mam JDMowe i nie są legalne, jednak całkowita rzeźba nie podchodzi. Światła dzienne też bym zlikwidował bo po prostu kiepsko wyglądają, a oszczędność na paliwie znikoma.
Mam nadzieję że docelowo, przy większym budżecie zrezygnujesz z rozwiązań ala kupa, czyli takich jak osłony Brembo itp.
Wizualnie na +
Mechanicznie na -
co do lamp to tak jak będę miał więcej kasy to możne się szarpnę na jdmy jednak puki co nie mam stałej pracy i nie bardzo mnie stać żeby wywalać prawie 3 klocki na lampy.. te które zrobiłem kosztowały mnie około 250 zl za wszystkie (stare lamy z celiny 2x soczewka od audi (100zl) + trochę szpachli+ 4x poliweglan(1mmx30x30) koszt 60zl +trochę czasu na stworzenie kształtu) a co do dziennych to poleca na pewno gdyz nie jestem zwolennikiem ledow tylko narazie służą za postojowe z racji ze w lampach które zrobiłem jeszcze nie mam dopracowanej końcowej wizji postojowek
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
- rafaelius7
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 08-11-13, 12:54