Toyka 6 GEN :) GT T20

Roczniki 1994-1999
DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Toyka 6 GEN :) GT T20

Postautor: DuO » 07-07-14, 14:21

a też się pochwalę :)

Ž Samochód:
Toyota Celica 1997 2.0 GT polifcie

Ž Silnik:

3S-GE 2.0 SERIA 170 KM a szacuje coś koło 180 KM


Ž zawieszenie jeszcze seria:
- amorki kayaby
planowane sprężyny MTS.

Ž WNĘTRZE:
- Kubełki+ kanapa od celicy VII gen

Ž UKŁAD DOLOTOWY
- dolot airbox simoty, stożek K&N short CAI w drodze :)
- usunięty EGR
- dodatkowa uszczelka o wysokości 2,5 cm pod pokrywę zaworów ssących.
- usunięty rezystor

Ž KOŁA
- TSW 17 et 35 7,5 cala( Replika O.Z ) na sprzedaż planuje JAPAN RACING R11
- oponki Continental
Ž BODY
-dokładki SS III przód -tył
-dokładki na progi


Samochód posiadam 4 miesiące wiec to dopiero początek modyfikacji :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 07-07-14, 14:28 przez DuO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 07-07-14, 14:28

DuO pisze: a szacuje coś koło 180 KM
dupohamownia czy jakieś mody poza stożkiem.

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 07-07-14, 14:30

nie nie hamowałem jeszce ponieważ bd hamował jak wejdzie CAI. Napisałem szacuje bo nie jestem pewien ile dokladnie ma:)

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 07-07-14, 17:08

Ładna jak to poliftingowa VI na białych kołach :-)

Nie widzę podobieństwa tych felg do żadnego modeli OZ :roll:

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 07-07-14, 23:19

:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 08-07-14, 07:04

DuO pisze:3S-GE 2.0 SERIA 170 KM a szacuje coś koło 180 KM


a ja szacuję około 160KM
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 08-07-14, 07:28

hmmm mam wykres z hamowni jeszcze za czasów poprzedniego właściciela z tamtego roku i ma 171km czy cus takiego . Jak znajde go to wstawie

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 08-07-14, 07:54

na hamowni można rózne rzeczy :). Musisz przywyknąc do myśli, że niestety polifty nie osiągały seryjnej mocy. Chyba, że w Twoim było coś już robione.
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 08-07-14, 07:57

carsik,

Silnik był przełożony od anglika w tamtym roku który miał przejechane 60 mil . A był przekładany ponieważ cudowny pan mechanik zmienił rozrząd i widocznie krzywo przykręcił rolkę... co spowodowało zsunięcie się paska po przejechaniu 5 km ... pokrył koszty naprawy lecz silnik zaczął po tym incydencie brać oliwę.... co zmusiło do przeszczepu serducha. Więc wątpie ze tyle koni by ubyło :)

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 08-07-14, 08:02

kolego, to nie silnik jest problemem polifta. Poczytaj sobie tematy Bakuu czy Matusa
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 08-07-14, 08:34

Okej poczytam :)

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 22-11-12, 17:58

Postautor: Arczi » 08-07-14, 10:45

Fajny patent z fotelami z VII, swojego czasu też coś takiego kombinowałem, ale jednak trafiła się okazja na "szóstkowe" fotele :D
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 08-07-14, 11:16

no i sa bardzo wygodne ale troszkę paprania z nimi było.. :)

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 09-07-14, 13:46

hmmm wpadły mi w ręce ciekawe felgi ;) i mam dylemat czy nie będą ladniejsze na biało od tych co mam :) oczywiście 17 nastka


fotki:
http://zapodaj.net/bb0893e55ec88.jpg.html

http://zapodaj.net/2aa803f649c16.jpg.html

http://zapodaj.net/8984afb2e293d.jpg.html

Szin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: 08-04-11, 22:17

Postautor: Szin » 09-07-14, 18:36

Spoko są ale trzeba obowiązkowo zmienić kolor. Siedzenia fajnie wyglądają, ja planuje od V gen wrzucić fotele, myślę, że będą ładnie się komponowały z wnętrzem :D
93' ST182 - SOLD
97' AT200

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 10-07-14, 08:24

No tak, tak jak nie sprzedam ich to oczywiście dystanse z 5x100 na 5x112 i lecą proszkowo na biało. A kupilem je za grosze więc grzech było by nie skorzystać. No powinny sympatycznie kubełki z VII wygładać w V genie :) teraz tylko czekać az włozysz i cykniesz fotke :) pozdr.

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 06-08-14, 08:20

DuO pisze:carsik,

Silnik był przełożony od anglika w tamtym roku który miał przejechane 60 mil .

A to chociaż przedlift czy polift wsadziłeś? Patrząc na zdjęcie to polift, tylko nie wiem czy to ten drugi silnior.

DuO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02-03-14, 11:01

Postautor: DuO » 25-08-14, 23:15

polift:) a tu macie wykres z hamowni na tamtym silniku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.