od niedawna ostala mi sie st205 z poczatku produkcji
Samochód:
*Toyota Celica ST205 94' JDM
Silnik:
*3S-GtE rev III seria
*aftermarket silikony
*dv HKS
*boostcontrol
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Sprężyny TEIN
Hamulce:
*seria GT4
Układ wydechowy:
*aftermarket NO NAME
Układ dolotowy:
*stozek i dolot NO NAME
Koła:
*felgi 17" INOVIT
*opony na obecna chwile toyo przod , michelin tyl, wszystkie 4 do wymiany
Wnętrze:
*gałka chinol
*zegar doladowania
*kierownica seria, bez airbag
Audio:
*cos bylo ale poprzedni wlasciciel 'wyciagnal'
Body:
*seria, brak rdzy, podluznice proste, lakier odswiezany, do poprawek
Krótki opis/historia samochodu:
*hisoria auta nie znana
Krótki opis planów zmian:
*w planach doprowadzenie auta do nalezytego stanu, waham sie czy przekladac czy zostawic w orginale, ew przelakierowanie na bialo, przelakierowanie felg z czarnych na orginalny zloty, auto ogolnie w stanie przyzwoitym, z przeznaczeniem na zimowe upalanie i do kosciola
Zdjęcia:
PZDR
st205 94'
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
pszemo pisze:w planach doprowadzenie auta do nalezytego stanu, waham sie czy przekladac czy zostawic w orginale
jak masz hajs i znasz się na tym to przekładaj, przy okazji przekładania doprowadzisz do należytego stanu sporo rzeczy bo trza wszystko rozebrać.
pszemo pisze:na zimowe upalanie i do kosciola
"do kościoła" w sensie na dojazdy do pracy czy jak?
P.
- DZIK
- Użytkownik
- Posty: 1055
- Rejestracja: 23-09-05, 22:18
Gratki furki.
1. "Przekladka" - prosze nie rob tego i nawet nie mysl . Mity o oryginalnych przekladniach od ST205 EU i oryginalnych wiazkach EU mozna sobie wsadzic w buty.
No chyba ze chcesz przekladnie od wolnego ssaka i cieta wiazke sztukowana....
2. Kolor auta jest ok widac przetloczenia itd. czarny to inaczej bo tam nic nie widac.
Od przyszlego roku rejestrowac i miec ori fabryczke.
1. "Przekladka" - prosze nie rob tego i nawet nie mysl . Mity o oryginalnych przekladniach od ST205 EU i oryginalnych wiazkach EU mozna sobie wsadzic w buty.
No chyba ze chcesz przekladnie od wolnego ssaka i cieta wiazke sztukowana....
2. Kolor auta jest ok widac przetloczenia itd. czarny to inaczej bo tam nic nie widac.
Od przyszlego roku rejestrowac i miec ori fabryczke.
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 28-12-14, 22:21
Pawciu pisze:pszemo pisze:w planach doprowadzenie auta do nalezytego stanu, waham sie czy przekladac czy zostawic w orginale
jak masz hajs i znasz się na tym to przekładaj, przy okazji przekładania doprowadzisz do należytego stanu sporo rzeczy bo trza wszystko rozebrać.pszemo pisze:na zimowe upalanie i do kosciola
"do kościoła" w sensie na dojazdy do pracy czy jak?
P.
Tak wiem nie jest to moje pierwsze jdm, pare moich aut czy to sprowadzonych przy mojej pomocy trafiło do pl, Czech czy Węgier głownie rożne wersje Sti czy Evo'lucje a toyota kupiona tanio i okazała sie na tyle wdzięcznym samochodem ze chyba dołączy do kolekcji. Zreszta gt4 zawsze mi sie podobało. Ci do jazdy ' do kościoła' to w sensie użytkowania okazjonalnego
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 28-12-14, 22:21
DZIK pisze:Gratki furki.
1. "Przekladka" - prosze nie rob tego i nawet nie mysl . Mity o oryginalnych przekladniach od ST205 EU i oryginalnych wiazkach EU mozna sobie wsadzic w buty.
No chyba ze chcesz przekladnie od wolnego ssaka i cieta wiazke sztukowana....
2. Kolor auta jest ok widac przetloczenia itd. czarny to inaczej bo tam nic nie widac.
Od przyszlego roku rejestrowac i miec ori fabryczke.
tez nie jestem fanem przekladek, dla mnie nie mam problemu z jazda rhd czy lhd. kolor auta moze i ok ale sama robota pozostaje wiele do zyczenie wiec buda do poprawek i lakierowania. zdecydowanie wole biala a i trafic za rozsadne pieniadze ciezko