Celica ST by Konrad
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
Celica ST by Konrad
Samochód:
Toyota Celica ST
1999r.
Silnik:
- 3S-GE Rev3
- Chłodnica GT4 JDM
- ECU JDM
Przeniesienie napędu:
- Skrzynia ze szperą E56
- zmiana przełożenia głównego 3.9 -> 4.4
- przełożenia 1-2-3 Rav4, 4-5 Avensis
- Exedy 2058
Zawieszenie:
- Gwint Ksport Kontrol Pro
- Rozpórka przód
Hamulce:
- Dwutłoczek z SSSa
- Pompa z SSSa
Układ wydechowy
- Przelot 2,25’ -> 2.5'
- Tłumik końcowy 3’ Magnaflow
Układ dolotowy:
- Wkładka filtra Pipercross
Koła:
- Lato:
* Felgi:
- Intra Verity 17x8’ ET35
- Malowane proszkowo na biało
* Opony:
- Michelin Pilot Sport 205/45
- Zima:
* Felgi:
- Z Celicy VII 16x6.5’ ET43
- Malowane proszkowo na biało
* Opony:
- Continental ContiWinterContact 205/50
Wnętrze:
- Fotele z GT4 (oba regulowane w 3 pozycjach) + kanapa
- Ramka 2DIN
- Zegary JDM mph/kmh
- Podświetlenie LED RGB całej deski na pilota
- Podświetlana stacyjka
- Skórzana kierownica trójramienna
- Gruby podłokietnik USDM
- Dywan na dużą dojazdówkę z GT4
- Okleina plastików granatowe, przecierane aluminium
Audio:
- Radio Pioneer Avic-D3
- Wzmacniacz 4 kanałowy Rodek by USA RA2150E
- Głośniki przednie Magnat Dark Power 162 + dystanse MDF
- Tweetery OEM
- Głośniki tylne OEM
- Wzmacniacz 2 kanałowy Blaupunkt GTA 2100B
- Skrzynia basowa zamknięta (własnej roboty, pasująca we wnękę z boku bagażnika) zbudowana na głośniku Pioneer TS-W260D4
- Wygłuszone drzwi
Body:
- Maska GT4
- Hybryda zderzaka poliftowe st202/st205
- Spryskiwacze lamp
- Halogeny
- Tylne lampy JDM z czterema pozycjami
- Elektrycznie składane lusterka JDM (poliftowe)
- Dokładki zderzaków przód i tył TRD
- Dokładki progowe SSIII
- Blenda na wąską tablicę JDM
- Szeroki spojler z GT4 bez raiserów
- Białe kierunki w błotnikach (clear)
- Białe kierunki w zderzaku bez pomarańczowych szkiełek w środku
- Odświeżony lakier 8L2
- Ramka Celica-Club
Inne:
- Klimatyzacja
- Centralka ze „scyzorykami” + otwieranie klapy z pilota
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione przeze mnie w maju 2012 roku jako pierwsze, własne auto. Japońską motoryzacją interesowałem się od dawna, a będąc odwiecznym fanem Supry... mój wybór padł na jej siostrę, w której stylistyce zakochałem się, gdy przypadkiem napotkałem zaparkowaną właśnie Celicę T20.
Mój egzemplarz pochodzi z Włoch, pierwszym właścicielem był pan z rocznika ’54. W 2008 roku zostało sprowadzone do Polski, a ja, jako 3 właściciel kupiłem je jako 100% serię w ładnym stanie, z przebiegiem 110 tysięcy km. Od tego czasu zmieniło się parę rzeczy, które w większości starałem się robić sam, a bardzo pomagało mi w tym to forum
Krótki opis planów zmian:
stay tuned
Zdjęcia:
Tak auto wyglądało zaraz po kupnie
Na letnich kołach
Na zimowych kołach
Silnik
Wnętrze
Ostatnio zmieniony 19-01-17, 13:05 przez conrad_hopper, łącznie zmieniany 13 razy.
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
JaQb_CK pisze:Ładnie prezentuje się w tym setupie. Felgi ładnie siedzą. Mody idą w dobrą stronę.
Jest okejka
dzięki
Frugo pisze:Takie VI powodują, że wbijam sobie nóż w serce, że swojej nie mogę doprowadzić do takiego stanu
kosmetyki Meguiars potrafią dużo, ale jest jeszcze sporo rzeczy do dopracowania. Około miesiąca temu pani na światłach zapatrzyła się poprawiając makijaż i przez to mam popękany lakier na tylnym zderzaku (nie wiem czy widać na ostatnim zdjęciu), mam nadzieję że do urodzinowego uda mi się to naprawić
ghost1077 pisze:Też chętnie zobacze.
Ostatnio interesowałem się anodowaniem alu i nikt nie robi większych elementów..
To jest lakier anodowany, dobierałem go do obręczy rowerowych. Nie byłem pewny, czy wytrzyma temperaturę ale przez pół roku jeszcze go nie ruszyło
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
slyfter pisze:pani na światłach zapatrzyła się poprawiając makijaż i przez to mam popękany lakier na tylnym zderzaku (nie wiem czy widać na ostatnim zdjęciu), mam nadzieję że do urodzinowego uda mi się to naprawić
mi też kiedyś autobus poczęstował tył Celicy do dziś nie pomalowałem choć już parę razy zapisywałem się w kolejki do lakiernika - zawsze coś
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 22-11-12, 17:58
Piękny lakierek widać włożoną pracę w to autko, porównanie zdjęcia zaraz po kupnie z aktualnymi zdjęciami - miażdży Zaczynam się przekonywać jednak do TRD dokładek przednich ( a wolałem Tom's lip)
Ps. Muszę napisać do Ciebie co i jak z RGB podświetleniem, gdyż ja poległem w tym temacie :/ ( głównie poległem na panelu środkowym )
Ps. Muszę napisać do Ciebie co i jak z RGB podświetleniem, gdyż ja poległem w tym temacie :/ ( głównie poległem na panelu środkowym )
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986
viewtopic.php?t=33986
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
Arczi pisze:Zaczynam się przekonywać jednak do TRD dokładek przednich ( a wolałem Tom's lip)
Na samym początku miałem kupić na przód dokładki od SSIII i tylną dokładkę euro (jak u Makabry), ale jednak zdecydowałem się na TRD. Pełny pakiet miażdży system
Arczi pisze:Ps. Muszę napisać do Ciebie co i jak z RGB podświetleniem, gdyż ja poległem w tym temacie :/ ( głównie poległem na panelu środkowym )
Ze zmianą w zegarach nie miałem problemu, jest tam ok. 12 diód w listwach po 3. Za to własnie aby zrobić to porządnie w panelu sterującym nawiewami musiałem się namęczyć ponieważ trzeba ustawić idealny kąt świecenia na przyciski - bardzo pomógł mi w tym ulubieniec chińczyków, czyt. klej na gorąco Mam też fajny patent żeby wsadzić je w przycisk
Filmik z działania:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-4x5tXzFT6w[/video]
Barto197 pisze:Mam tylko jedno zastrzeżenie: aż prosi się o soczewki
Na razie bardziej prosi się o większą moc, może kiedyś…
ach, gdyby tak wygrać w totolotka
Barto197 pisze:I również przyłączam się do prośby o więcej zdjęć w letnim setupie.
Fotka z lipca '13
I dwie z trasy robione glebogryzałką jakoś na jesieni
Skoro już założyłem temat to wypadałoby coś pisać, więc:
Wczoraj wieczorem skończyły mi się przednie klocki. Dziś rano zamówiłem nowe w zaprzyjaźnionym sklepie. Polecono mi japońskie Kashiyamy, więc kupiłem. Miał ktoś z nimi już doświadczenie? W tamtym roku zakładałem TRW i byłem zadowolony, ale niestety nie mieli ich akurat na stanie.
Przy okazji wymieniłem płyn hamulcowy i odpowietrzyłem cały układ
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
miałem brązowe - jazdy po torze nie wytrzymały zrobiły się twarde jak beton, i zaczęły się rozwarstwiać. Kupiłem potem Ferodo i latają do dziśslyfter pisze:Kashiyamy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
chciałem założyć dopiero, jak auto będzie koniem... ale ostatnio zrobiłem ładne zdjęcia i natchnęła mnie wena
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI?
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI?
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
slyfter pisze:chciałem założyć dopiero, jak auto będzie koniem... ale ostatnio zrobiłem ładne zdjęcia i natchnęła mnie wena
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI?
Ja mam swoje Japan Racing 8j i ET35 Możesz zobaczyć jak leżą
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
kutan86 pisze:slyfter pisze:chciałem założyć dopiero, jak auto będzie koniem... ale ostatnio zrobiłem ładne zdjęcia i natchnęła mnie wena
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI?
Ja mam swoje Japan Racing 8j i ET35 Możesz zobaczyć jak leżą
Ja właśnie też mam takie parametry felg, ale jeszcze im brakuje. W szczególności z tyłu
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33