Celica ST by Konrad

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Celica ST by Konrad

Postautor: conrad_hopper » 22-01-15, 08:39

Obrazek

Samochód:

Toyota Celica ST
1999r.

Silnik:

- 3S-GE Rev3
- Chłodnica GT4 JDM
- ECU JDM

Przeniesienie napędu:

- Skrzynia ze szperą E56
- zmiana przełożenia głównego 3.9 -> 4.4
- przełożenia 1-2-3 Rav4, 4-5 Avensis
- Exedy 2058

Zawieszenie:

- Gwint Ksport Kontrol Pro
- Rozpórka przód

Hamulce:

- Dwutłoczek z SSSa
- Pompa z SSSa

Układ wydechowy

- Przelot 2,25’ -> 2.5'
- Tłumik końcowy 3’ Magnaflow

Układ dolotowy:

- Wkładka filtra Pipercross

Koła:

- Lato:

* Felgi:
- Intra Verity 17x8’ ET35
- Malowane proszkowo na biało

* Opony:
- Michelin Pilot Sport 205/45

- Zima:

* Felgi:
- Z Celicy VII 16x6.5’ ET43
- Malowane proszkowo na biało

* Opony:
- Continental ContiWinterContact 205/50

Wnętrze:

- Fotele z GT4 (oba regulowane w 3 pozycjach) + kanapa
- Ramka 2DIN
- Zegary JDM mph/kmh
- Podświetlenie LED RGB całej deski na pilota
- Podświetlana stacyjka
- Skórzana kierownica trójramienna
- Gruby podłokietnik USDM
- Dywan na dużą dojazdówkę z GT4
- Okleina plastików granatowe, przecierane aluminium

Audio:

- Radio Pioneer Avic-D3

- Wzmacniacz 4 kanałowy Rodek by USA RA2150E
- Głośniki przednie Magnat Dark Power 162 + dystanse MDF
- Tweetery OEM
- Głośniki tylne OEM

- Wzmacniacz 2 kanałowy Blaupunkt GTA 2100B
- Skrzynia basowa zamknięta (własnej roboty, pasująca we wnękę z boku bagażnika) zbudowana na głośniku Pioneer TS-W260D4

- Wygłuszone drzwi

Body:

- Maska GT4
- Hybryda zderzaka poliftowe st202/st205
- Spryskiwacze lamp
- Halogeny
- Tylne lampy JDM z czterema pozycjami
- Elektrycznie składane lusterka JDM (poliftowe)
- Dokładki zderzaków przód i tył TRD
- Dokładki progowe SSIII
- Blenda na wąską tablicę JDM
- Szeroki spojler z GT4 bez raiserów
- Białe kierunki w błotnikach (clear)
- Białe kierunki w zderzaku bez pomarańczowych szkiełek w środku
- Odświeżony lakier 8L2
- Ramka Celica-Club :D

Inne:

- Klimatyzacja
- Centralka ze „scyzorykami” + otwieranie klapy z pilota

Krótki opis/historia samochodu:

Auto kupione przeze mnie w maju 2012 roku jako pierwsze, własne auto. Japońską motoryzacją interesowałem się od dawna, a będąc odwiecznym fanem Supry... mój wybór padł na jej siostrę, w której stylistyce zakochałem się, gdy przypadkiem napotkałem zaparkowaną właśnie Celicę T20.
Mój egzemplarz pochodzi z Włoch, pierwszym właścicielem był pan z rocznika ’54. W 2008 roku zostało sprowadzone do Polski, a ja, jako 3 właściciel kupiłem je jako 100% serię w ładnym stanie, z przebiegiem 110 tysięcy km. Od tego czasu zmieniło się parę rzeczy, które w większości starałem się robić sam, a bardzo pomagało mi w tym to forum :)

Krótki opis planów zmian:

stay tuned ;)

Zdjęcia:

Tak auto wyglądało zaraz po kupnie
Obrazek

Na letnich kołach
Obrazek

Na zimowych kołach
Obrazek

Silnik
Obrazek

Wnętrze
Obrazek
Ostatnio zmieniony 19-01-17, 13:05 przez conrad_hopper, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 22-01-15, 09:38

Ładnie prezentuje się w tym setupie. Felgi ładnie siedzą. Mody idą w dobrą stronę.
Jest okejka :wink:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 22-01-15, 10:52

Takie VI powodują, że wbijam sobie nóż w serce, że swojej nie mogę doprowadzić do takiego stanu :oops:

Jest piękna :twisted: , zwłaszcza letni setup. :-D

P.S. Możesz dać jakieś fotki silnika z tym anodowaniem ??
Po prostu Frugo

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 22-01-15, 11:07

Frugo pisze: P.S. Możesz dać jakieś fotki silnika z tym anodowaniem ??

Też chętnie zobacze.
Ostatnio interesowałem się anodowaniem alu i nikt nie robi większych elementów..

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 22-01-15, 11:37

JaQb_CK pisze:Ładnie prezentuje się w tym setupie. Felgi ładnie siedzą. Mody idą w dobrą stronę.
Jest okejka :wink:

dzięki :-D

Frugo pisze:Takie VI powodują, że wbijam sobie nóż w serce, że swojej nie mogę doprowadzić do takiego stanu :oops:


kosmetyki Meguiars potrafią dużo, ale jest jeszcze sporo rzeczy do dopracowania. Około miesiąca temu pani na światłach zapatrzyła się poprawiając makijaż i przez to mam popękany lakier na tylnym zderzaku (nie wiem czy widać na ostatnim zdjęciu), mam nadzieję że do urodzinowego uda mi się to naprawić :D

ghost1077 pisze:Też chętnie zobacze.
Ostatnio interesowałem się anodowaniem alu i nikt nie robi większych elementów..

To jest lakier anodowany, dobierałem go do obręczy rowerowych. Nie byłem pewny, czy wytrzyma temperaturę ale przez pół roku jeszcze go nie ruszyło :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 22-01-15, 11:49

Chce wiecej zdjec w letnim setupie :-D

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 22-01-15, 11:50

slyfter pisze:kosmetyki Meguiars potrafią dużo


Pewnie tak, ale koloru zderzaka mi nie zmienią i porysowanych przez:
slyfter pisze:pani na światłach zapatrzyła się
błotników też. Zbieram jak "Albańczyk" na lakierowanie :P

Wygląd silnika na duży + :-D

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 22-01-15, 13:45

slyfter pisze:pani na światłach zapatrzyła się poprawiając makijaż i przez to mam popękany lakier na tylnym zderzaku (nie wiem czy widać na ostatnim zdjęciu), mam nadzieję że do urodzinowego uda mi się to naprawić :D



mi też kiedyś autobus poczęstował tył Celicy :P do dziś nie pomalowałem choć już parę razy zapisywałem się w kolejki do lakiernika - zawsze coś :-D

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 22-11-12, 17:58

Postautor: Arczi » 23-01-15, 18:11

Piękny lakierek :D widać włożoną pracę w to autko, porównanie zdjęcia zaraz po kupnie z aktualnymi zdjęciami - miażdży :D Zaczynam się przekonywać jednak do TRD dokładek przednich ( a wolałem Tom's lip)

Ps. Muszę napisać do Ciebie co i jak z RGB podświetleniem, gdyż ja poległem w tym temacie :/ ( głównie poległem na panelu środkowym )
Celica to stan umysłu
viewtopic.php?t=33986

Awatar użytkownika
Barto197
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 147
Rejestracja: 01-02-14, 08:31

Postautor: Barto197 » 23-01-15, 18:48

Bardzo ładna Celica :D Kolorek miażdży, widać dużo włożonej pracy i serca. Mam tylko jedno zastrzeżenie: aż prosi się o soczewki :D

I również przyłączam się do prośby o więcej zdjęć w letnim setupie.

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 28-01-15, 23:16

Arczi pisze:Zaczynam się przekonywać jednak do TRD dokładek przednich ( a wolałem Tom's lip)

Na samym początku miałem kupić na przód dokładki od SSIII i tylną dokładkę euro (jak u Makabry), ale jednak zdecydowałem się na TRD. Pełny pakiet miażdży system :)

Arczi pisze:Ps. Muszę napisać do Ciebie co i jak z RGB podświetleniem, gdyż ja poległem w tym temacie :/ ( głównie poległem na panelu środkowym )

Ze zmianą w zegarach nie miałem problemu, jest tam ok. 12 diód w listwach po 3. Za to własnie aby zrobić to porządnie w panelu sterującym nawiewami musiałem się namęczyć ponieważ trzeba ustawić idealny kąt świecenia na przyciski - bardzo pomógł mi w tym ulubieniec chińczyków, czyt. klej na gorąco :D Mam też fajny patent żeby wsadzić je w przycisk :)

Filmik z działania:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-4x5tXzFT6w[/video]

Barto197 pisze:Mam tylko jedno zastrzeżenie: aż prosi się o soczewki :D

Na razie bardziej prosi się o większą moc, może kiedyś… :D
ach, gdyby tak wygrać w totolotka

Barto197 pisze:I również przyłączam się do prośby o więcej zdjęć w letnim setupie.


Fotka z lipca '13
Obrazek

I dwie z trasy robione glebogryzałką jakoś na jesieni
Obrazek
Obrazek

Skoro już założyłem temat to wypadałoby coś pisać, więc:

Wczoraj wieczorem skończyły mi się przednie klocki. Dziś rano zamówiłem nowe w zaprzyjaźnionym sklepie. Polecono mi japońskie Kashiyamy, więc kupiłem. Miał ktoś z nimi już doświadczenie? W tamtym roku zakładałem TRW i byłem zadowolony, ale niestety nie mieli ich akurat na stanie.
Przy okazji wymieniłem płyn hamulcowy i odpowietrzyłem cały układ :)
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 28-01-15, 23:28

slyfter pisze:Kashiyamy
:P miałem brązowe - jazdy po torze nie wytrzymały :P zrobiły się twarde jak beton, i zaczęły się rozwarstwiać. Kupiłem potem Ferodo i latają do dziś ;)

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3231
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 02-02-15, 21:48

Kurde to długo Ci zeszło slyfter z założeniem tematu o swoim aucie na forum :P Po co było tyle czekać?

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 04-02-15, 15:50

chciałem założyć dopiero, jak auto będzie koniem... ale ostatnio zrobiłem ładne zdjęcia i natchnęła mnie wena :D
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI? :)
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Awatar użytkownika
kutan86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: 02-04-11, 10:28

Postautor: kutan86 » 04-02-15, 17:39

slyfter pisze:chciałem założyć dopiero, jak auto będzie koniem... ale ostatnio zrobiłem ładne zdjęcia i natchnęła mnie wena :D
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI? :)


Ja mam swoje Japan Racing 8j i ET35 :) Możesz zobaczyć jak leżą :D

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 04-02-15, 20:31

kutan86 pisze:
slyfter pisze:chciałem założyć dopiero, jak auto będzie koniem... ale ostatnio zrobiłem ładne zdjęcia i natchnęła mnie wena :D
jak myślicie, jakie powinienem założyć dystanse, by zrównać koła (letnie) z błotnikami?
mierząc "na oko" wyszło mi - przód 0,7mm i tył 15mm. zakładał ktoś do 8J i ET35 w VI? :)


Ja mam swoje Japan Racing 8j i ET35 :) Możesz zobaczyć jak leżą :D

Ja właśnie też mam takie parametry felg, ale jeszcze im brakuje. W szczególności z tyłu :)
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

micea
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 204
Rejestracja: 02-07-12, 08:51

Postautor: micea » 04-02-15, 21:16

Podoba się :)

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 30-03-15, 20:04

dzięki wszystkim za miłe komentarze :)
chyba czas zaktualizować coś w temacie, bo praca przy aucie i zbrojenie wre od miesiąca, ale o tym później...

Celica była na swoim pierwszym zlocie w Gostyniu
Obrazek

Obrazek

I nawet udało się przywieźć pucharek :-D
Obrazek
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Awatar użytkownika
Dejw1132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 204
Rejestracja: 03-05-14, 09:49

Postautor: Dejw1132 » 30-03-15, 22:36

Te koła są genialne :)

Bogdan96
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 25-10-14, 19:00

Postautor: Bogdan96 » 08-04-15, 18:08

Puchar jak najbardziej na miejscu.