S̴̲̑T̴̻͘2̸̝̂0̵̳̏2̸̹̈́
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
S̴̲̑T̴̻͘2̸̝̂0̵̳̏2̸̹̈́
Samochód:
- Toyota Celica ST202 '96
Silnik:
- 3S-GE rev 3, 171HP i 189Nm (wykres niżej)
- sprzęgło st205
- lekkie koło zamachowe 5kg
- panewki King Racing
- oil catch tank
- grubsza chłodnica
Przeniesienie napędu:
- skrzynia e56 ze szperą
Zawieszenie:
- gwint BC Racing
- regulowany tylny stabilizator 22mm, custom na zamówienie
- rozpórki Staffa przód + tył
Hamulce:
- przód tarcze 295 mm + zaciski Avensis
- przewody w stalowym oplocie HEL
Układ wydechowy:
- decat
- przelotowy tłumik końcowy HKS
Układ dolotowy:
- wkładka Pipercross
Koła:
- JR5 17x7,5 ET35 Gunmetal
- Federal 595 RS-R 215/45/17
Wnętrze:
- kubeł Sparco Sprint L z homologacją FIA
- pasy 4 punktowe RRS EVO z homologacją FIA
- Defi Advance ZD
- kierownica Nardi Torino
- gałka zmiany biegów TRD
Audio:
- jakiś Pioneer z USB
- zestaw u-Dimension EL Comp 6
- nieduży aktywny Blaupunkt w bagażniku
Body:
- lampy JDM na tył + przerobiona wiązka pod 4 pozycje i stopy
- przednie dokładki SS3
- tylne dokładki TRD
- spoiler TRD
- całe nadwozie polakierowane na nowo w maju 2017 w grafit z palety Supry
Opis/historia samochodu:
Samochód pierwotnie sprzedany w salonie we Włoszech, sprowadzony do nas w 2007, w maju 2015 kupiony przeze mnie jako trzeciego właściciela w swojej historii. Poprzedni właściciel trochę Celicę zapuścił, wychodził chyba z założenia "lać i jeździć, a jak coś padnie to wymienić", więc sporo rzeczy zaniedbał, ale nadwozie nie ma zbyt wiele rdzy i silnik był w dobrym stanie, więc stwierdziłem, że kupię i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Fotki chwile po zakupie:
Po roku ze mną:
Po dwóch latach ze mną:
Po trzech latach w końcu udało mi się trafić z nią na hamownię.
Przez 22 lata życia straciła 4 KM, ale za to zyskała 3 Nm!
171HP @ 6956RPM
189Nm @ 4726RPM
A tak mija czwarty rok razem:
- Toyota Celica ST202 '96
Silnik:
- 3S-GE rev 3, 171HP i 189Nm (wykres niżej)
- sprzęgło st205
- lekkie koło zamachowe 5kg
- panewki King Racing
- oil catch tank
- grubsza chłodnica
Przeniesienie napędu:
- skrzynia e56 ze szperą
Zawieszenie:
- gwint BC Racing
- regulowany tylny stabilizator 22mm, custom na zamówienie
- rozpórki Staffa przód + tył
Hamulce:
- przód tarcze 295 mm + zaciski Avensis
- przewody w stalowym oplocie HEL
Układ wydechowy:
- decat
- przelotowy tłumik końcowy HKS
Układ dolotowy:
- wkładka Pipercross
Koła:
- JR5 17x7,5 ET35 Gunmetal
- Federal 595 RS-R 215/45/17
Wnętrze:
- kubeł Sparco Sprint L z homologacją FIA
- pasy 4 punktowe RRS EVO z homologacją FIA
- Defi Advance ZD
- kierownica Nardi Torino
- gałka zmiany biegów TRD
Audio:
- jakiś Pioneer z USB
- zestaw u-Dimension EL Comp 6
- nieduży aktywny Blaupunkt w bagażniku
Body:
- lampy JDM na tył + przerobiona wiązka pod 4 pozycje i stopy
- przednie dokładki SS3
- tylne dokładki TRD
- spoiler TRD
- całe nadwozie polakierowane na nowo w maju 2017 w grafit z palety Supry
Opis/historia samochodu:
Samochód pierwotnie sprzedany w salonie we Włoszech, sprowadzony do nas w 2007, w maju 2015 kupiony przeze mnie jako trzeciego właściciela w swojej historii. Poprzedni właściciel trochę Celicę zapuścił, wychodził chyba z założenia "lać i jeździć, a jak coś padnie to wymienić", więc sporo rzeczy zaniedbał, ale nadwozie nie ma zbyt wiele rdzy i silnik był w dobrym stanie, więc stwierdziłem, że kupię i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Fotki chwile po zakupie:
Po roku ze mną:
Po dwóch latach ze mną:
Po trzech latach w końcu udało mi się trafić z nią na hamownię.
Przez 22 lata życia straciła 4 KM, ale za to zyskała 3 Nm!
171HP @ 6956RPM
189Nm @ 4726RPM
A tak mija czwarty rok razem:
Ostatnio zmieniony 07-10-19, 21:55 przez Jarke, łącznie zmieniany 30 razy.
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
Dzięki za miłe słowa.
Wrzucam fotkę z wnętrza. Muszę jeszcze wymienić mieszek i obszyć kierownicę, bo są totalnie zajechane. To samo z dywanikami.
Korek wstydu już zlikwidowany, ale nie miałem pojęcia co zrobić z dziurą, więc zastosowałem tymczasowe rozwiązanie.
W międzyczasie wjechał również customowy montaż akumulatora.
Okazało się też, że pomimo, że Celica stoi na Yokohamach to ma tragiczny problem ze startem i do póki nie wrzucę dwójki to bierze mnie co chce i jak chce. Czy może to być problem z zawieszeniem? Odnoszę wrażenie, że tył siedzi mi niżej niż przód, a do tego jest miększy. Wydaje mi się, że wymiana tylnego zawieszenia na wyższe i twardsze niż przednie rozwiązałaby problem, ale boję się czy nie stracę wtedy na prowadzeniu w zakrętach.
Wrzucam fotkę z wnętrza. Muszę jeszcze wymienić mieszek i obszyć kierownicę, bo są totalnie zajechane. To samo z dywanikami.
Korek wstydu już zlikwidowany, ale nie miałem pojęcia co zrobić z dziurą, więc zastosowałem tymczasowe rozwiązanie.
W międzyczasie wjechał również customowy montaż akumulatora.
Okazało się też, że pomimo, że Celica stoi na Yokohamach to ma tragiczny problem ze startem i do póki nie wrzucę dwójki to bierze mnie co chce i jak chce. Czy może to być problem z zawieszeniem? Odnoszę wrażenie, że tył siedzi mi niżej niż przód, a do tego jest miększy. Wydaje mi się, że wymiana tylnego zawieszenia na wyższe i twardsze niż przednie rozwiązałaby problem, ale boję się czy nie stracę wtedy na prowadzeniu w zakrętach.
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
piękne dwie białe fury
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
slyfter pisze:Obrazek
o proszę
A bywam regularnie, prawie co tydzień. Przewinęło mi się też kilka Celic, tylko nie mogłem nigdzie spotkać właścicieli.
Jak ktoś będzie się wybierał swoją Celiną, to śmiało dawajcie znać na PW czy gdzie to się złapiemy.
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
https://www.facebook.com/WarsawNightRac ... ightRacingwirek gt pisze:A można zapytać gdzie bywali? Jakiś zlocik
Cykliczne eventy na torze FSO na Żeraniu w Warszawie.
- dlugi999
- Użytkownik
- Posty: 240
- Rejestracja: 26-01-11, 12:17
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
Długo nic nie pisałem, temat trochę stał, Celicą po prostu jeździłem i nic konkretnego z nią nie robiłem, ale z uwagi na to, że mój budżet zaczyna być luźniejszy to w Celice powoli zaczyna się coś dziać.
Od ostatniego czasu w przednim zawieszeniu zostały wymienione łączniki stabilizatorów, gumki drążków stabilizatorów, sworznie wahaczy i tuleje wahaczy, do tego wleciał końcowy WM Sport, bo poprzednia końcówka wydechu była w opłakanym stanie i ani trochę nie darła mordy oraz wymieniłem niedziałającą antenę na nową. Aktualnie Celica jest umiarkowanie szczęśliwa, jeździ jak powinna i wygląda tak:
Ale to nie wszystko, bo mam już kilka rzeczy cierpliwie czekających aż je zamontuję.
Poza tym plany na wiosnę i lato obejmują:
- regenerację maglownicy,
- regenerację i malowanie na biało zacisków hamulcowych przód + tył,
- sprężyny H&R 30/30 i nowe amortyzatory przód + tył (Coś trochę twardego i nic rujnującego portfel, może KYB AGX z regulacją twardości? Najchętniej kupiłbym używany gwint, ale ciężko o takie fanty.),
- odświeżenie lakieru i usunięcie rdzy, bo okazało się, że miejscami troszkę jej jednak jest,
- dokładki TRD na tył, jak uda się dorwać w rozsądnej cenie to Tom's Lip na przód,
- montaż fantów ze zdjęć powyżej,
- felgi 17" i nowe opony ze sportowym przeznaczeniem.
Jeżeli ktoś coś wie o używanych gwintach albo twardych amortyzatorach i sprężynach HR na sprzedaż, to byłbym wdzięczny za info.
Od ostatniego czasu w przednim zawieszeniu zostały wymienione łączniki stabilizatorów, gumki drążków stabilizatorów, sworznie wahaczy i tuleje wahaczy, do tego wleciał końcowy WM Sport, bo poprzednia końcówka wydechu była w opłakanym stanie i ani trochę nie darła mordy oraz wymieniłem niedziałającą antenę na nową. Aktualnie Celica jest umiarkowanie szczęśliwa, jeździ jak powinna i wygląda tak:
Ale to nie wszystko, bo mam już kilka rzeczy cierpliwie czekających aż je zamontuję.
Poza tym plany na wiosnę i lato obejmują:
- regenerację maglownicy,
- regenerację i malowanie na biało zacisków hamulcowych przód + tył,
- sprężyny H&R 30/30 i nowe amortyzatory przód + tył (Coś trochę twardego i nic rujnującego portfel, może KYB AGX z regulacją twardości? Najchętniej kupiłbym używany gwint, ale ciężko o takie fanty.),
- odświeżenie lakieru i usunięcie rdzy, bo okazało się, że miejscami troszkę jej jednak jest,
- dokładki TRD na tył, jak uda się dorwać w rozsądnej cenie to Tom's Lip na przód,
- montaż fantów ze zdjęć powyżej,
- felgi 17" i nowe opony ze sportowym przeznaczeniem.
Jeżeli ktoś coś wie o używanych gwintach albo twardych amortyzatorach i sprężynach HR na sprzedaż, to byłbym wdzięczny za info.
- juventiniooo
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: 14-02-16, 19:08
- juventiniooo
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: 14-02-16, 19:08
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
juventiniooo pisze:No to preferuję jednak te "trudniejsze" rozwiązania.
kup na Ebay, zapłać z wysyłką z UK 2x tyle co w ASO
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally