S̴̲̑T̴̻͘2̸̝̂0̵̳̏2̸̹̈́

Roczniki 1994-1999

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
baski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 214
Rejestracja: 04-05-09, 15:50
Lokalizacja: Poznań

Postautor: baski » 26-04-16, 15:24

Ładnie wygląda z tymi JR5 :) Gdy przyjdzie gleba, będzie jeszcze większy efekt. Tak, więc na glebę nią!
ST202 - sold
ST182

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 07-05-16, 21:04

Mały update. Końcówka montażu wykonywana w deszczu siedząc w bagażniku. :)
Obrazek

Na dniach dojdzie jeszcze małe światło przeciwmgłowe pod zderzakiem, żeby Pan Władza nie miał się do czego ewentualnie doczepić.

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2574
Rejestracja: 07-07-11, 23:17
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Frugo » 09-05-16, 07:15

Jarke pisze:Na dniach dojdzie jeszcze małe światło przeciwmgłowe pod zderzakiem, żeby Pan Władza nie miał się do czego ewentualnie doczepić.


Ale po co?

Zakładasz do ori - przeciwmgłowych oprawki na żarówki dwu-włóknowe. Jedno włókno świeci jako stop a drugie jako przeciwmgłowe i nie musisz nic dokładać :P. I masz stop na 2 bloki :-D

Awatar użytkownika
driver94
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 227
Rejestracja: 18-08-15, 19:19
Lokalizacja: Warszawa/Gołdap

Postautor: driver94 » 09-05-16, 11:51

No właśnie, po co kombinować :wink:

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 09-05-16, 18:17

Obrazek

Czegoś tu nie ogarniam, potrzebne dokładniejsze tłumaczenie. ;)
JDMy (na przykładzie prawej lampy) mają:
( wsteczne || poz./stop || poz./stop || kierunek )

I teraz oba poz/stopy są już na trzech kablach (stop, pozycyjne, masa). Mój problem polega na tym, że nie widzę tutaj możliwości polutować tego tak, żeby mieć i podwójną pozycję i podwójny stop i jeszcze przeciwmgłowe.
Jedyne co przychodzi mi na myśl, to wsadzić dwu-włóknową oprawkę, na jeden kabel dać przeciwmgłowe, a na drugi zlutować pozycje i stopa. Chociaż słaby jestem z elektroniki, bo moje umiejętności ograniczają się do lutowania, to wydaje mi się, że nie jest to dobra droga bo prąd to przebiegłe zwierze i coś chyba mogłoby tu najzwyczajniej w świecie j***ąć. :-D

Dlatego właśnie chciałem wyprowadzić sobie kabel przeciwmgłowych i masę pod zderzak i zrobić coś na tę modłę:
Obrazek

Awatar użytkownika
slyfter
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 597
Rejestracja: 16-04-12, 23:33
Lokalizacja: W-wa

Postautor: slyfter » 09-05-16, 18:34

Jarke pisze:Obrazek

Czegoś tu nie ogarniam, potrzebne dokładniejsze tłumaczenie. ;)
JDMy (na przykładzie prawej lampy) mają:
( wsteczne || poz./stop || poz./stop || kierunek )

I teraz oba poz/stopy są już na trzech kablach (stop, pozycyjne, masa). Mój problem polega na tym, że nie widzę tutaj możliwości polutować tego tak, żeby mieć i podwójną pozycję i podwójny stop i jeszcze przeciwmgłowe.
Jedyne co przychodzi mi na myśl, to wsadzić dwu-włóknową oprawkę, na jeden kabel dać przeciwmgłowe, a na drugi zlutować pozycje i stopa. Chociaż słaby jestem z elektroniki, bo moje umiejętności ograniczają się do lutowania, to wydaje mi się, że nie jest to dobra droga bo prąd to przebiegłe zwierze i coś chyba mogłoby tu najzwyczajniej w świecie j***ąć. :-D

Dlatego właśnie chciałem wyprowadzić sobie kabel przeciwmgłowych i masę pod zderzak i zrobić coś na tę modłę:
Obrazek



( wsteczne || poz./stop/przeciwmgł. || poz./stop || kierunek )

Jarke, można zrobić tak, aby były 2 stopy i 1 przeciwmgielne w lampie. Po prostu prąd dochodzi do "wewnętrznych" żarówek zarówno wtedy, gdy włączysz przeciwmgłowe jak i po naciśnięciu hamulca. Kwestia dołożenia kabelka, jeśli masz wiązkę JDM, albo oprawki dwuwłóknowej do zwykłej wiązki. I nic nie yeb*ie :)
AT202 -> funcar
ST162 rev3 -> rally
ST205 JDM 5S-GTE LHD -> in progress
Lexus IS MK2 -> daily

Awatar użytkownika
bryku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: 23-05-12, 12:02
Lokalizacja: Kruszwica

Postautor: bryku » 09-05-16, 21:27

Jarke pisze:Dlatego właśnie chciałem wyprowadzić sobie kabel przeciwmgłowych i masę pod zderzak i zrobić coś na tę modłę


Tom szczerze odradza ci tego moda.

Obrazek

a ja do niego podbijam +1

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 11-05-16, 21:45

Poszedłem za radą i postanowiłem przylutować przeciwmgłowe do JDMów.
...ale poszło trochę nie po mojej myśli. :roll:

Wziąłem wiązkę EU i zamontowałem ją do lampy JDM. Z wiązki JDM uciąłem jedną dwuoprawkę i włożyłem w miejsce przeciwmgłowego. Do nowej dwuoprawki przylutowałem masę, pozycyjne od drugiej dwuoprawki i stop od drugiej dwuoprawki, po czym do stopa dolutowałem jeszcze kabel od przeciwmgłowych.
Pozycje działają świetnie, ale gdy naciskam pedał hamulca, to zapala mi się na desce kontrolka przeciwmgłowych i świeci. Tak na stałe, do póki nie wyłączę przyciskiem od przeciwmgłowych.
Gdzie popełniłem błąd?

Poniżej dzieło sztuki żeby łatwiej było nam się zrozumieć.
Z tego co się doczytałem z forumów to niby tak to powinno wyglądać, ale jednak coś tu nie działa. Co poszło nie tak?
Obrazek

Dante
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 27-09-11, 21:27
Lokalizacja: W-ch

Postautor: Dante » 12-05-16, 11:57

Miałem tak samo dlatego sobie zrobiłem po jednym stopie i jednym przeciwmgłowym i mi wystarczy ;)

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 11-05-07, 23:38
Lokalizacja: Płock

Postautor: Asci » 12-05-16, 15:41

musisz zastosowac diody prostownicze bo inaczej plus idzie ci do przekaznika przeciwmglowych

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5849
Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Postautor: bartek_asik » 12-05-16, 18:32

człowieku... .przylutowałeś do stopa p.mglę???????? no to masz odpowiedź czemu się świeci - to ma wyglądać tak:

viewtopic.php?t=37878&postdays=0&postorder=asc&start=20
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - daily - żony :)
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - daily - męża :)

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5849
Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Postautor: bartek_asik » 12-05-16, 19:00

Musisz wykorzystać wiązkę EU (ona ma już pin od p.mgły) i zastępujesz oprawkę p.mgły oprawką na 21/5W. Następnie na skrajnej belce robisz 21W - STOP, 5W - pozycja a na wewnętrznej 21W p.mgła i 5W pozycja. Masz wtedy dwie pozycje, stop po zewnętrznej a p.mgła jak w oryginale po środku. Jeżeli chcesz mieć tak jak w JDM'ach 2 pozycje i 2 stopy to musisz rozwiercić lampę na środkowej belce i wsadzić dodatkową oprawkę (stosunkowo małą by się zmieściła) z mocną żarówką... ale ja tam bym nie psuł JDM-ów i nic w nich nie wiercił - wiercenie to mod podstawowy do VII-mek by pozbyć się tych ohydnych przeciwmgielnych ze zderzaka ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - daily - żony :)
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - daily - męża :)

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 15-05-16, 17:58

BOOM, pracowity weekend.
Dzięki nieocenionej ilości pomocy od slyftera udało się:
- zregenerować pompę wspomagania (na częściach ASO, układ kierowniczy chodzi jak nowy),
- wymienić na nowe uszczelki pod pokrywą zaworów,
- wypucować do czysta przepustnicę,
- pomalować kolektor dolotowy, pokrywę zaworów i osłonę kolektora wydechowego.

Pozostało tylko zrobić małą kąpiel pod maską. ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Plany na resztę maja:
GLEBIĆ.

EDIT:
Trafił się wcześniejszy termin, już po kąpieli. :D
Obrazek

Adote
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: 04-05-15, 21:38
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Adote » 16-05-16, 20:01

Na trzecim zdjęciu kolor dolotu wygląda tak sobie ale już na kolejnych wygląda kox :d

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 07-06-16, 10:11

dun, dun, dun... DOSTAWA.
Sprzęgło Valeo, e56 ze szperą i grube półosie. 8)
Obrazek

Generalnie slyfter po raz kolejny nabija sobie u mnie przysługi do odebrania na potem, ale nie wiem co bym bez niego zrobił. Zeszło się do nocy, ale szpera siedzi, żre i straszy dzieci. :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jakby ktoś chciał cienkie półosie, moją poprzednią s54 czy coś innego to się nie krępować. Leży w bagażniku, a sam tego nie wyjmę.

Awatar użytkownika
Mau5
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 208
Rejestracja: 04-06-14, 22:01
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Mau5 » 07-06-16, 17:18

Zazdraszczam moda! Jest duża różnica na e56? :D

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 23-06-16, 18:58

Update: zobaczę się z wami na JF. :)
Wjechały H&R 30/30 i była mała sesja, żeby było co do kwalifikacji na JF wysłać. Gleba jest idealna, do póki nie przeoczę, że jest garb na jezdni to nic nigdzie nie trze. Brakuje tylko odrobiny dystansów.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Mau5 pisze:Zazdraszczam moda! Jest duża różnica na e56? :D

Ruszając nie jestem w stanie spalić kapcia na moich semi slickach. Ruszam z 5k, zapiszczą i ciągną. W zakrętach różnica też jest ogromna. Nie palisz kapcia jednym kołem tylko ładnie idziesz tam gdzie chciałeś. Nie jest to jakoś brutalnie odczuwalne, ale przy płynnym stylu jazdy i dobrej linii daje naprawdę dużą różnicę.

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2574
Rejestracja: 07-07-11, 23:17
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Frugo » 24-06-16, 09:04

Bardzo ładnie to wygląda :twisted: 8)
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Wiśnia2424
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 20-09-15, 21:00
Lokalizacja: Jarczów

Postautor: Wiśnia2424 » 28-06-16, 17:54

Piękna Celica VI . Zadbałeś o szczegóły i to mi się bardzo podoba . Dałeś jej blask i można powiedzieć drugie życie . Wszystko nabrało koloru . Jestem zachwycony . Felgi również świetnie dopasowane ! :eek: Super . I jakie to są opony? , bo sam się przymierzam do kupna opon . polecasz je ? co to za firma itp

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 28-06-16, 20:33

Wiśnia2424 pisze:Piękna Celica VI . Zadbałeś o szczegóły i to mi się bardzo podoba . Dałeś jej blask i można powiedzieć drugie życie . Wszystko nabrało koloru . Jestem zachwycony . Felgi również świetnie dopasowane ! :eek: Super . I jakie to są opony? , bo sam się przymierzam do kupna opon . polecasz je ? co to za firma itp

Dzięki za miłe słowa. :wink:

Opony to jak w pierwszym poście Federal 595 RS-R w tym wypadku w rozmiarze 215/45/17. Na temat trwałości się zbyt mocno nie wypowiem, bo mam je dopiero 3 miesiące. Nie palę kapora, zdarza mi się jeździć agresywnie, ale ten i przyszły sezon na pewno mi ten komplet starczy. Nie wiem czy więcej.
One trochę aspirują do bycia semi-slickiem, więc na równym i suchym asfalcie przyczepność jest naprawdę na poziomie (przynajmniej w porównaniu ze wszelkimi oponami drogowymi i komfortowymi na jakich jeździłem, no ale to żadne zaskoczenie) zwłaszcza gdy się je odpowiednio rozgrzeje. Amatorsko na tor jak najbardziej.
Warto też wspomnieć, że na mokrym nawet daje radę, jak na taki bieżnik. Jest przewidywalna, ale oczywiście żadna jazda wyścigowa. Natomiast na deszczu to bój się boga. O ile jedziesz powoli, spokojnie, a asfalt jest po prostu mocno mokry to da się normalnie jechać, ale każda kałuża = aquaplaning. Każda, nawet najpłytsza. Jeździć na deszczu się da, ale nic więcej.
Ja jestem z nich zupełnie zadowolony i jak je skończę to pewnie kupię drugi komplet. :)