ST202 Yamaha Beams . Projekt tor

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
MisiekPolarny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 544
Rejestracja: 18-06-07, 08:48

Postautor: MisiekPolarny » 12-11-15, 22:57

Biały pisze:Tył i boki to jeszcze jakoś zrobię ale z przodu nie ma ramek i nie bardzo wiem co tam wymodzić


:wink:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 12-11-15, 23:05

To pewnie mogło by być no i lekkie :-D tylko auto pod chmurką stoi a w Irlandii lubi popadać bym musiał szyby montować na czas postoju
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 13-11-15, 08:31

też myślałem nad przednimi bocznymi szybami... najsensowniej jest robić poliwęglan z okienkiem:

Obrazek

Obrazek

możesz popytać co do cen i montażu: http://www.roadrallyrace.co.uk/polycarb ... owkits.htm

wtedy wycinka wszystkiego z drzwi i wklejasz na stałe... ale celica nie ma ramek, także jak to będzie przylegać?? na deszczu w aucie pewnie będzie powódź.. aa podczas jazdy najczęściej wygląda to tak:

https://www.youtube.com/watch?v=5oPoNrSw0zQ

trzeba by jakieś wzmocnienia robić.. ale jak widać w filmiku trela je miał i nic nie dały :-D

ja chyba zostanę przy seryjnej szybie (przejdę tylko z elektryki na korbki) i zastosuję to:

http://www.rallyshop.pl/index.php?p1353 ... 1-x-230-cm
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 13-11-15, 08:48

Gdzieś był poliwęglany do Celicy V wygięte i wyprofilowane jak ori szyby, wtedy nie powinno być problemu ze szczelnością jak się je lekko wzmocni.

O link do VI:
http://www.plastics4performance.com/window-kits-windscreens.html?brand=140&model=469

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 13-11-15, 14:49

No czyli chyba zostanę przy seryjnych przodach potem się będę martwił a tył i boki to pewnie poliwęglan kupię zgodnie z podpowiedziami . Ten komplet do st205 tak tylko cena , moje auto będzie tylko do zabawy a dla mnie to sama przyjemność jak mogę coś sam zrobić .
A może ktoś wie czy tylne amortyzatory są takie same w st202 i w st205 ? Bo przednie super strut raczej jest ten sam ale co do tyłu nie wiem
Kupiłem też maskę od gt4 bo lżejsza jest od zwykłej

Obrazek
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 30-11-15, 19:34

No i jest i decyzja o amortyzatorach ze sprężynami mam nadzieję że coś wymyślę bo jest mały problem z montażem tylnych bo przód jest chyba taki sam . Będzie to gwint TEINa ale to jest od st205 więc z przodem nie ma problemu bo super strut jest taki sam ale tył nie jest bo st 205 ma krótsze amory i otwory montażowe do piasty mają inny rozstaw ale mam nadzieje ze coś wymyśle i jakoś je zamontuje . A jak się uda to wreszcie zniknie problem z za miękkim zawieszeniem


Obrazek
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 26-12-15, 09:39

Pomalutku waga spada wygłuszenia wywalone

Obrazek

A i udało się zamontować gwint z st205 tył gotowy a przód to już małe piwo

Obrazek

Obrazek

Wreszcie tył siedzi tak jak powinien :D

Obrazek
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 11-04-16, 21:21

Więc auto zostało prawie ukończone mi się bardo podoba i jeździ super jak po sznurku i jest bardzo szybkie , gwint i opony typu slick na przodzie zrobiły ogromną robotę . Auto teraz nie jest ani pod sterowne ani nad sterowne nie myślałem że przednio napędowe auto może tak fajnie jechać . Najbardziej mnie cieszy to że wszystko przy aucie zrobiłem sam a efekt jest jak dla mnie naprawdę bardzo dobry . Teraz jedyne co będę robił to spróbuję jeszcze zredukować wagę i ewentualnie przednie hamulce od st205 aczkolwiek seryjne heble z klockami EBC green stuff dawały naprawdę radę

A tak się prezentuję na torze

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 11-04-16, 21:37

Tak z ciekawości, jak szybko tak odciążona Celica osiąga 100km/h?

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 11-04-16, 22:10

Renesco pisze:Tak z ciekawości, jak szybko tak odciążona Celica osiąga 100km/h?


Nie mam pojęcia ale na pewno poniżej 7s

A tu jeszcze z przejazdu filmik

https://www.youtube.com/watch?v=gDgwTsIH7fA
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 11-04-16, 22:13

Wytnij jakąś dodatkową wentylacja w okolicy mocowania rejestracji. Zawsze będzie lepszy przepływ.
Nie myślałeś o zaślepkach z tworzywa na lampy?

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 12-04-16, 09:27

elegancko!!

polatałbym czymś takim.

P.s. coś białego goniło Cię na torze :P
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 12-04-16, 09:52

Fajna zabawka :)