ST202 Yamaha Beams . Projekt tor

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 07-11-15, 20:43

Biedne ?? Właśnie odżyje jak ją skończę technicznie jest w super stanie a muszę ją odchudzić bo tylko tak poprawię osiągi .
Ale to jest moja druga ta pierwsza faktycznie skończyła na szrocie lecz nie do końca bo silnik BEAMSA wraz z wiązką i komputerem został sprzedany do Polski i montuje się w czerwonej 5 gen tak ze nie jeden może się zdziwić jak trafi na światłach na 200konną 5kę
A wracając do zabawy z celiną

bateria już z tyłu tylko przymocować ją muczę
Obrazek

Pasy i fotel też już zamontowane
Obrazek
Obrazek

Wczoraqj też wywaliłem wszystko co można było z przodu wraz z klimą został tylko zderzak bez wzmocnień montowany będzie na 4 śrubki
Obrazek


Nie wiem za bardzo co zrobić z dolotem bo kupiłem z takim grzybem a nie mam orginalnej puszki i nie wiem czy to jej nie pogorszy osiągów . Doprowadziłem jej tylko zimne powietrze
ale jak ktoś ma jakieś sugestie co mogło by jej pomóc to będę wdzięczny za podpowiedzi a może najleprzym rozwiązaniem jest wrócenie do serii
Obrazek
Obrazek
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 07-11-15, 21:07

zrób zabudowe, odizoluj i daj nawiew na grzyba

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 07-11-15, 21:27

No to tylko dopasowywałem te rurki i już jedna osoba mi mówiła co by wszystko teraz zabudować tak żeby powietrze było wciskane . Tylko czym to teraz zabudować myślałem nad plastikiem tylko czy się gdzieś nie stopi od kolektora ? w sumie kolektor mam zamiar owinąć bandażem może nie będzie tak żle
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 08-11-15, 11:12

nie za cienkie te kabelki na aku? masa nie powinna też iść bezpośrednio z komory?
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 08-11-15, 11:20

Biały pisze:montuje się w czerwonej 5 gen tak ze nie jeden może się zdziwić jak trafi na światłach na 200konną 5kę


czasami jak bywam w Krakowie to widuje taką kombinacje, za tydzień będę ją oglądał na zlocie :-D

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 08-11-15, 11:44

DCG pisze:nie za cienkie te kabelki na aku? masa nie powinna też iść bezpośrednio z komory?


Za cienkie to raczej nie tylko tak wygląda ale co do masy to nie wiem dobrze jak ktoś by podpowiedział . Z przodu dałem 2 dodatkowe masy ale jeżeli masa musi iść z komory to kabel już mam bo miałem zamiar tak zrobić . Chcę też na plusie przy aku zamontować bezpiecznik dla bezpieczeństwa orginalnie w bezpiecznikach jest chyba 100A czy taki by wystarczył ? a może za mocny będzie ?
http://www.ebay.co.uk/itm/JAPANESE-TYPE ... xyQfJThzLY




RomanGT pisze:
Biały pisze:montuje się w czerwonej 5 gen tak ze nie jeden może się zdziwić jak trafi na światłach na 200konną 5kę


czasami jak bywam w Krakowie to widuje taką kombinacje, za tydzień będę ją oglądał na zlocie :-D


To będzie druga ? zrób jakieś foty jeszcze nie widziałem V z beamsem
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 08-11-15, 11:53


Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 08-11-15, 12:11

Fajna wariatka
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 08-11-15, 18:17

Katarinka miała jeszcze Beams'a RedTopa w swojej V-tce, pytanie tylko, czy te silniki trzymają faktycznie moc, tak z ciekawości, Biały orientowałeś się jakie znaczące różnicę są w 3sge rev3 a Beams RedTop?
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 08-11-15, 18:59

Nie nie wiem ale zmienne fazy rozrządu i 25 koni wiecej to sporo. Miałem i zwykłą gt i beamsa i moim zdaniem jest spora różnica . A co do trzymania parametrów to myślę że spokojnie trzymają .
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 08-11-15, 19:05

bartek_asik pisze:czy te silniki trzymają faktycznie moc


niestety lubią nie trzymać mocy, widziałam kilka wykresów po 160 KM na beams owner club, mój trzymał, więc pewnie jest tak jak zwykle, jak dbasz tak masz, dobry olej, wymieniony filterek VVTI, który lubi się zapychać, sprawny zawór VVTI i jest dobrze, ostatnie hamowanie u mnie pokazało 209 NM, więc troszkę ponad serię
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 08-11-15, 19:31

Biały pisze:Nie nie wiem ale zmienne fazy rozrządu i 25 koni wiecej to sporo.


no tak, ciekawi mnie czy wprowadzili takie detale jak np. insulacja dolotu itd.. ale to sobie poszukam ;)

Biały pisze:Miałem i zwykłą gt i beamsa i moim zdaniem jest spora różnica


No to pewne źródło informacji :wink:

Margo pisze:niestety lubią nie trzymać mocy, widziałam kilka wykresów po 160 KM na beams owner club, mój trzymał, więc pewnie jest tak jak zwykle, jak dbasz tak masz, dobry olej, wymieniony filterek VVTI, który lubi się zapychać, sprawny zawór VVTI i jest dobrze, ostatnie hamowanie u mnie pokazało 209 NM, więc troszkę ponad serię


czyli faktycznie standardzik :-D

dzięki za odpowiedzi ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 08-11-15, 19:36

Jak każdy silnik zaniedbany lub źle użytkowany nie będzie trzymał serii normalne.
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 08-11-15, 21:09

bartek_asik pisze:no tak, ciekawi mnie czy wprowadzili takie detale jak np. insulacja dolotu itd.. ale to sobie poszukam

tak
st182 gtb

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 09-11-15, 23:02

Wracając do projektu żeby wyglądała troszkę inaczej zamówiłem naklejki które już przyszły , sam jestem ciekaw jak się zaprezentuje a tak naprawdę jeszcze nie wiem co gdzie nakleję
Te trzy duże mam plan przykleić coś jak na ostatnim poglądowym zdjęciu

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 12-11-15, 19:55

Wywal wygłuszenia w środku auta. Jak wysypiesz na nie suchy lód to same odejdą ;)
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 12-11-15, 20:09

A co to jest suchy lód ?? hehe teraz mi mówisz a ja siedzę z młotkiem i śrubokrętem i się z tym męczę . Właśnie przedwczoraj zacząłem to wywalać .
I jeszcze jedno pytanie miałem plan tylną szybę wywalić kupić plekse dociąć na wymiar i na nity ją zamontować ale nie wiem czy pleksa będzie chciała się tak ułożyć
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Adote
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: 04-05-15, 22:38

Postautor: Adote » 12-11-15, 21:02

a nie lepiej po prostu wkleić plexiglass ? Estetyczniej, szczelniejszy daszek nad aku :)

Fajny projekt, będę obserwował (zwlaszcza mnie interesują gumy od Profil'a)

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 12-11-15, 21:12

Suchy lód
https://pl.wikipedia.org/wiki/Suchy_lód
http://suchylod.net

Ja bym się nie pchał w plexi. Nity już spowodują, że będzie pękała i ogólnie słabo się formuje.
Kup poliwęglan. Ma dobre właściwości plastyczne i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Nawet da się go zaginać na zimno ;)
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 12-11-15, 22:37

Adote pisze:a nie lepiej po prostu wkleić plexiglass ? Estetyczniej, szczelniejszy daszek nad aku :)

Fajny projekt, będę obserwował (zwlaszcza mnie interesują gumy od Profil'a)


Opony tez nmie ciekawią czy sobie poradzą ale trzeba poczekać bo w tym roku juz nie ma toru

JaQb_CK pisze:Suchy lód
https://pl.wikipedia.org/wiki/Suchy_lód
http://suchylod.net

Ja bym się nie pchał w plexi. Nity już spowodują, że będzie pękała i ogólnie słabo się formuje.
Kup poliwęglan. Ma dobre właściwości plastyczne i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Nawet da się go zaginać na zimno ;)


Hm no widzisz a ja bym się męczył popatrzę gdzie to dostać . A jaka grubość wystarczy 2mm to chyba za mało . A i dzięki wielkie za podpowiedzi

Tył i boki to jeszcze jakoś zrobię ale z przodu nie ma ramek i nie bardzo wiem co tam wymodzić
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD