Moja biała SS-III

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 13-10-15, 23:02

:mrgreen:
Tymek

Awatar użytkownika
MisiekPolarny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 544
Rejestracja: 18-06-07, 08:48

Postautor: MisiekPolarny » 14-10-15, 00:40

Pawciu pisze:Co do przycierki na prakingu, koszt ponosi ASO któremu powierzono samochód.


Pod warunkiem, że udowodnisz ich winę. Znam przypadki, kiedy warsztat wyparł się szkody a wymiar sprawiedliwości stanął po jego stronie twierdząc, iż klient musi udowodnić, że w chwili oddania auta do serwisu tej szkody nie było.

Ale na szczęście Tymek ma umowę kupna samochodu z datą i zdjęcia po zakupie, więc sprawa raczej do załatwienia.

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 14-10-15, 08:00

Oddając auto to ASO podpisujesz papier na którym masz zaznaczone uszkodzenia itp jak na papierze tego nie ma opisanego muszą usunąć na swój koszt

Co do zawiechy chyba fachowcy 1 raz widzą SSSa

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 14-10-15, 08:19

Zawieszenie z "potężnymi luzami" i nie stuka podczas jazdy? :)
jedź faktycznie na stację kontroli pojazdów i niech przetrzepią Ci zawias.
Albo zamów nowe wahacze z ASO, jak po wymianie na nowe będą takie same luzy, to nie przyjmujesz i niech zakładają stare na swój koszt :wink:
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
MisiekPolarny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 544
Rejestracja: 18-06-07, 08:48

Postautor: MisiekPolarny » 14-10-15, 08:20

Zewus pisze:Co do zawiechy chyba fachowcy 1 raz widzą SSSa


Nie można też wykluczyć próby naciągnięcia klienta na kasę za wymianę rzekomo niesprawnego zawieszenia. Pewnie myślą, że na jelenia trafili :wink:

Ja bym sprawdził na stacji diagnostycznej.

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 14-10-15, 08:52

Tak zrobię.
Tymek

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 14-10-15, 08:54

Fajnie, że mamut trafił w dobre ręce i pozostał w "rodzinie" :)
Biała VI robi robotę ;)


Troszkę masz widzę komplikacji ale na początku zawsze tak jest ;) Powodzenia w użytkowaniu mamuta i do zobaczenia gdzieś na drodze lub spocie ;)

Dante
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 27-09-11, 22:27

Postautor: Dante » 14-10-15, 12:19

Tymek pisze:Nic to. Zaczęło się niezbyt szczęśliwie ale wszystko doprowadzę do ładu. Tylko będzie mnie to kosztowało więcej niż się wydawało.
Radźcie czy aby nie Serwis powinien odpowiadać za powierzony im samochód? Bo na mój rozum mam prawo domagać się od ASO usunięcia szkody, która powstała po oddaniu im auta do naprawy. Skoro biorą auto z kluczykami dowodem rejestracyjnym, zawieram z nimi umowę w formie zlecenia naprawy to chyba odpowiadają za powstałe szkody na terenie serwisu?


Na podstawie czterech serwisów które mamy w firmie, śmiało mogę ci powiedzieć, że ASO ponosi pełną odpowiedzialność, dlatego musisz ich przycisnąć.

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 14-10-15, 13:00

Zewus pisze:Oddając auto to ASO podpisujesz papier na którym masz zaznaczone uszkodzenia itp jak na papierze tego nie ma opisanego muszą usunąć na swój koszt


Jest dokładnie w ten sposób, przynajmniej w ASO w Rzeszowie, gość w mojej obecności przy odbiorze kluczyków oglądał całe auto i zaznaczał na rysunku wszelkie przetarcia i uszkodzenia.

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 14-10-15, 15:04

Złożyłem oficjalnie na piśmie zgłoszenie szkody kierownikowi ASO.
Kierownik nie próbował wypierać się odpowiedzialności serwisu. Zaproponowałem naprawę z ich polisy u mojego lakiernika (świetny fachowiec). Kierownik powiedział, że przedyskutuje to ze swoimi szefami i przedstawi swoją propozycję. Sprawa nabrała oficjalnego biegu.
Tymek

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 14-10-15, 21:59

no, dobry krok ;) trzymam kciuki!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Biały
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1003
Rejestracja: 25-08-05, 14:17

Postautor: Biały » 14-10-15, 23:50

Jeżeli w czasie jazdy nie słychać stuków to wątpię żeby były tam luzy bo w super strucie nawet jak są jakieś luzy i je słychać to nie są łatwe do zlokalizowania . Co do napraw to spokojnie możesz regenerować każdy dobry zakład ci to zrobi .


A co do auta to wiadomo JDM musi być biały a ss3 z beamsem to piękne auta .
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 15-10-15, 07:14

Biały pisze:Jeżeli w czasie jazdy nie słychać stuków to wątpię żeby były tam luzy bo w super strucie nawet jak są jakieś luzy i je słychać to nie są łatwe do zlokalizowania



o właśnie Biały dobrze mi przypomniał... mi przez rok coś strasznie stukało, jeździłam po stacjach i warsztatach i nikt nie był w stanie tego zlokalizować, wszędzie wychodziło, że zawias jest super, w końcu się wkurzyłam i zamówiłam całe nowe zawieszenie i w czasie składania się okazało, że to była crash tuba, taka mała tulejeczka za grosze :D

Więc Panowie z tego ASO musieliby być niezłymi magikami żeby zlokalizować problem jeśli nic nie stuka.
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 20-10-15, 22:18

Auto wreszcie wyjechało dzisiaj z serwisu.
Mamut dostał nowe, oryginalne giętkie przewody hamulcowe i został podregulowany hamulec ręczny, który wymagał tego po ułożeniu się wymienionych jeszcze przez Margo nowych szczęk w nowych tarczobębnach :) Został tam również umyty i odkurzony w środku.
Przycierka w serwisie została usunięta przez ASO a Mamut za swoją krzywdę otrzymał dwa przeglądy na koszt ASO. W tym materiały i robocizna (wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza,wycieraczek itd.)
Tymek

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 20-10-15, 22:35

Super! Dopilnuj tylko, by ten towar znalazł się w Celice przy następnych przeglądach ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 20-10-15, 22:42

Co z tym SSS ?

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 20-10-15, 22:48

W ASO twierdzą że są luzy, ale stuków nie ma. Podczas skręcania kół przy ruszaniu słychać tylko strzelanie sprężyn. Coś tam źle się ułożyło i trzeba będzie to poprawić. W piątek postaram się pojechać na ścieżkę diagnostyczną. Nic nie będę sugerował diagnoście, poproszę o wytrzęsienie auta i spytam co widzi.
Tymek

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 21-10-15, 00:16

Oj cos mi tu pachnie spocikiem :D

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 21-10-15, 07:03

Tymek pisze:na koszt ASO. W tym materiały i robocizna (wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza,wycieraczek itd.)


to spoko się zachowali, tylko żeby Ci tam żadnego Castrola nie wlali,a co do filtra powietrza to tam jest K&N, nie ma potrzeby wymieniać.
VI Biała SS-III Beams Red Top

viewtopic.php?t=22089

----------------------



grzeczne dziewczynki idą do nieba,

niegrzeczne tam gdzie chcą

thomas-cs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: 09-01-12, 06:11

Postautor: thomas-cs » 21-10-15, 08:29

Ostatnio znajomy dostał na serwis Lexusa GS300. Serwis stwierdził, że cały zawias do wymiany (tam też jest wielowahacz ). Koszt 8k zł. Znajomy popatrzył, wymienił jakieś tulejki za parę złotych i wszystko pięknie śmiga. Jak to stwierdził "serwis zobaczy starą gumę to wszystko chce wymieniać, nawet jak nie ma luzów". Więc sprawdź 3 razy zanim wszystko wymienisz.
AT200 Srebrny Bobik