Moja biała SS-III

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 21-10-15, 19:10

Dzisiaj byłem na ustawieniu zbieżności bo jadąc na wprost kierownica była lekko przekrzywiona w lewo. Mechanik powiedział, że geometria ustawiona jest idealnie. Poprawił tylko ustawienie kierownicy i teraz jest jak należy.
Niestety nie mam zdjęcia bo telefon miał rozładowaną baterię i aparat nie chciał się włączyć.
Zamówiłem również dzisiaj w ASO brakujące kołeczki i spinki, mocujące plastiki w bagażniku.
Czy to prawda, że porysowane plastiki w bagażniku można "zregenerować" za pomocą opalarki? Podobno plastik się rozgrzewa i rysy znikają.
Tymek

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 21-10-15, 19:13

Tymek pisze:Czy to prawda, że porysowane plastiki w bagażniku można "zregenerować" za pomocą opalarki? Podobno plastik się rozgrzewa i rysy znikają.


Tak, tylko nie przesadź bo pokrzywisz plastiki lub w gorszym wypadku powypalasz dziury :-D
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 21-10-15, 19:32

Dzięki. Będę uważał :D
Tymek

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 21-10-15, 19:54

Tymek pisze:geometria ustawiona jest idealnie


przekażę mojemu specowi od geometrii
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Dejw1132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 204
Rejestracja: 03-05-14, 09:49

Postautor: Dejw1132 » 21-10-15, 20:30

Tymek pisze:Dzięki. Będę uważał :D


Koniecznie da fotki jak Ci to wyjdzie :D

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 21-10-15, 20:43

tak, opalarka działa, ale tylko na drobne ryski, nie przesadź z opalaniem, bo plastik zanim się rozpłynie bąbli i zmienia fakturę ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 21-10-15, 20:51

Gad dem co sie dzieje Margo sprzedala dziecko :eek:
Tymek gratulacje oby Celina smigala . Jak dlamnie musi wejsc biala fela :)
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 21-10-15, 21:27

Dzięki DZIKU póki co Mamut śmiga aż miło :-)
Tymek

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 24-10-15, 22:44

Mamut został przerejestrowany.
Od wczoraj jest prawdziwym Lubuszaninem :)
Obrazek
Zdjęcie robione telefonem i pod zachodzące słońce.
Tymek

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 25-10-15, 09:34

Tymek trzeba będzie jakiegoś spota kiedyś zrobić ;)

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 25-10-15, 19:39

Koniecznie :)
Tymek

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 25-10-15, 20:28

Zanim SSS zacznie stukać, to samochód zaczyna się zauważalnie gorzej prowadzić - myszkowanie przy gwałtownym długim hamowaniu, czy zmiana toru jazdy w szybszych zakrętach przy odejmowaniu/dodawaniu gazu.
Co więcej - ponieważ tam wszystko jest bardzo ciasne, nie zawsze taki kiepsko prowadzący się samochód mechanicy są w stanie zdiagnozować bez rozbierania zawieszenia i sprawdzenia każdego elementu osobno, a i geometrię da się ustawić na idealną, tyle, że to nie poprawia wrażeń z jazdy.
Stukanie sss'a to już stan przedzawałowy.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 25-10-15, 20:37

Nigdy wcześniej nie jeździłem na zawieszeniu SSS, dlatego nie jestem w stanie ocenić czy samochód prowadzi się tak jak powinien czy gorzej. Ogólnie prowadzi się niby dobrze. Jedzie prosto, nie ściąga. Ale nie odczuwam też żadnej wyższości w prowadzeniu SSS nad zwykłym macpersonem jaki miałem w AT200.
Tymek

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 26-10-15, 10:34

Tymek pisze:Nigdy wcześniej nie jeździłem na zawieszeniu SSS, dlatego nie jestem w stanie ocenić czy samochód prowadzi się tak jak powinien czy gorzej. Ogólnie prowadzi się niby dobrze. Jedzie prosto, nie ściąga. Ale nie odczuwam też żadnej wyższości w prowadzeniu SSS nad zwykłym macpersonem jaki miałem w AT200.



Bo jeszcze nie szedłeś ogniem w ciasnym zakręcie 8)

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 27-10-15, 11:18

Gratulacje i super, że została w klubie.
Niestety pozostał w mej głowie jakiś mały syf czy uraz...
Kolego jeżeli się czegoś nie wie - to się najpierw pyta a nie stwierdza "fakt". I to najlepiej fachowców czy ludzi, którzy mają cokolwiek do czynienia a nie jakiś małolatów, którzy pierwszy raz na oczy widzą Celikę o SSS nawet nie wspomnę.
Baaa nawet jeżeli wahacze by się wysypały - to też tylko używana czy nawet zregenerowana część. Zależy też gdzie potem użytkowana. Z Wroclowe nie kupiłbym nawet miękkiego Passata. :-D
A i pamiętaj ASOwe części Toyoty to już dawno nawet nie stały obok tych, które były fabrycznie wkładane do Celic.
P. przypomnij mi proszę, bom stary zgred już - ile wytrzymują dzisiejsze ASOwe łączniki stabilizatora? :twisted:

PS
I co najmniej dobre kwiaty dla Pani Margo poproszę!
PS II
Głosy chodzą po świecie, że jakiś ch.j połamał owiewkę w tym aucie - ale nie znam człowieka. Zataiła to przed Tobą? :teevee: :teevee: :teevee:
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 27-10-15, 16:20

U nas już nie ma aż TAKICH dziur ^^

Miło będzie zerknąć od czasu do czasu co dalej z Mamutem ;)
JAPFEST Crew Member

- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 27-10-15, 16:40

KRYSO luzy w zawieszeniu stwierdzili mechanicy Autoryzowanej Stacji Obsługi Toyoty a nie jacyś "małolaty" jak to nazwałeś. Ich opinia wydaje mi się bardziej wiążąca niż twoja z drugiego końca Polski. Co do urazu to tylko ja mogłem odnieść urazy jadąc z zerwanym przewodem hamulcowym po partackim tuningu. Tak, że bez urazy.
Margo nie taiła przede mną połamanej owiewki. Nawet tą nieuszkodzoną zostawiłem, bo trącało mi to polonezem z wczesnych lat dziewiędziesiątych.
Po za tym nie mam żadnych ukrytych czy jawnych pretensji do Margo.
Auto jeździ i sprawia mi codziennie ogromną przyjemność.
Tymek

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 27-10-15, 17:06

ej koleś, zrobiłeś gófnoburzę o odstający bagażnik a zapomniałeś go domknąć :-D
I z Szacunkiem mi tutaj do Kryso bo to nie jest byle koleś z forum, to Ambasador Marki a nie jakiś tam małolat czy majtkogrzeb z ASO :-D
Obrazek
st182 gtb

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 27-10-15, 17:21

budolf zapytałem tylko w "Szybkich Pytaniach" o możliwość regulacji pokrywy bagażnika. Dla Ciebie to gófnoburza?
Nadal uważam, że bagażnik wymaga regulacji.
Tymek

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 27-10-15, 18:30

Tymek pisze:KRYSO luzy w zawieszeniu stwierdzili mechanicy Autoryzowanej Stacji Obsługi Toyoty a nie jacyś "małolaty" jak to nazwałeś. Ich opinia wydaje mi się bardziej wiążąca niż twoja z drugiego końca Polski. Co do urazu to tylko ja mogłem odnieść urazy jadąc z zerwanym przewodem hamulcowym po partackim tuningu. Tak, że bez urazy.
Margo nie taiła przede mną połamanej owiewki. Nawet tą nieuszkodzoną zostawiłem, bo trącało mi to polonezem z wczesnych lat dziewiędziesiątych.
Po za tym nie mam żadnych ukrytych czy jawnych pretensji do Margo.
Auto jeździ i sprawia mi codziennie ogromną przyjemność.


Tymek pisze:budolf zapytałem tylko w "Szybkich Pytaniach" o możliwość regulacji pokrywy bagażnika. Dla Ciebie to gófnoburza?
Nadal uważam, że bagażnik wymaga regulacji.


Jednakże mechanicy z ASO, to żaden wyznacznik jakości przy tak starym modelu. Oni są uczeni raczej końputerów od nowszych. Kryso wie co mówi bo na V i VI przez te lata zęby zjadł. Więc nie mierz miarą ASO jakości, bo często nie ma to nic wspólnego.
SSS jest tak rzadki, że będą przy każdej okazji starać Cię złapać na koszta wymiany. Taka ich robota :P

P.S. Każdego kogo znam to zawsze mówił że klapą w VI trzeba pierdol...ć żeby się zamknęła, ja też tak mam. I znam jeszcze kilka innych osób, które też tak mają - to norma.

Tak bez urazy.