AT200 SWAP JDM

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 12-01-16, 11:49

Powiem szczerze, że nie rozumiem, czemu ludzie zakładają maski i zderzaki od GT4 do słabszych wersji, sam nawet jakbym zrobił SWAPa na turbo za wszelką cenę chciałbym pozostać przy body z ST202 SS-III. No, ale gusta i guściki.

Co do samego autka to malować i obniżać, jak się jeździ na gwincie BC Racing? Mocno twardo?

Fajne autko, widać, że zadbane, ale trochę Ci się dziwię, czemu nie robiłeś swapa do swojej czarnej Celiny.

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 12-01-16, 22:41

Renesco pisze:Powiem szczerze, że nie rozumiem, czemu ludzie zakładają maski i zderzaki od GT4 do słabszych wersji, sam nawet jakbym zrobił SWAPa na turbo za wszelką cenę chciałbym pozostać przy body z ST202 SS-III. No, ale gusta i guściki.

Co do samego autka to malować i obniżać, jak się jeździ na gwincie BC Racing? Mocno twardo?

Fajne autko, widać, że zadbane, ale trochę Ci się dziwię, czemu nie robiłeś swapa do swojej czarnej Celiny.


Może Ci się to nie podobać no ale trudno. Front od GT4 sprawia ze to auto wyglada calkiem inaczej i tu nie chodzi o udawanie przed kims,ze jest to czterołap z turbem bo dla laika to bedzie po prostu ladny samochód, jedynie osoba w temacie moze podejrzewać czy jest to prawdziwy gt4 czy nie.Z drugiej strony,kto wie może kiedyś będzie w tym aucie turbo :wink: Rozumiem oburzenie a nawet politowanie nad posiadaczem bmw 316 z lpg udając MPower obklejając auto w emblematy i pałując go na parkingu tesco.

A co do wrażeń z jazdy to jestem bardzo zadowolony bo dziś właśnie odebrałem samochód i przejechałem moze 10km,czekam na lepsza pogode.

Wracając do swapa sam miałeś okazję go zrobić jak szukałeś auta a ja swoje sprzedawałem :) teraz musisz dokładać klime,lakierować auto,kupować skóry itd. do tego co masz i też w sumie można się dziwić. Przerabiałem to,wiem ile to kosztuje.Remontowałem samochód i wolalbym wstawic nowy silnik do zdrowej budy bo swap jest tanszy od lakierowania niz remontowac praktycznie caly samochód tylko dlatego ze oryginalnie byl 2.0

Zrobiłbym swapa gdyby nie kupno tego samochodu a nie bylo sensu miec 2 toyoty

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 12-01-16, 23:20

Zawak pisze:Wracając do swapa sam miałeś okazję go zrobić jak szukałeś auta a ja swoje sprzedawałem :) (...) Remontowałem samochód i wolalbym wstawic nowy silnik do zdrowej budy bo swap jest tanszy od lakierowania niz remontowac praktycznie caly samochód tylko dlatego ze oryginalnie byl 2.0

zastanawia mnie właśnie czemu tego nie zrobiłeś skoro sam mi to proponowałeś?

Zawak pisze:Zrobiłbym swapa gdyby nie kupno tego samochodu a nie bylo sensu miec 2 toyoty

to po co ją kupowałeś tą drugą? Sam sobie zaprzeczasz.

różnica między GT a 1.8 to nie tylko silnik.

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 12-01-16, 23:23

Auto nie było gotowe na czas do odbioru od lakiernika, byłem na urlopie w polsce trafiłem dobra sztuke 2.0 doinwestowana i ja kupilem a po odbiorze drugiej od lakiernika od razu sprzedalem. Proste

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 13-01-16, 00:12

o nawet moja była milka się tu pojawiła :D masz auto w zajebistym kolorze. ja bym się zastanowił czy nie zostawić czarnej maski, ale reszte wal w kolor. nie zakładaj spojnera z gt4 bo to już imo przesada, jak chcesz to mam zwykły spojler w twoim kolorze za grosze :P
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 13-01-16, 06:01

adrianh92 pisze:o nawet moja była milka się tu pojawiła :D masz auto w zajebistym kolorze. ja bym się zastanowił czy nie zostawić czarnej maski, ale reszte wal w kolor. nie zakładaj spojnera z gt4 bo to już imo przesada, jak chcesz to mam zwykły spojler w twoim kolorze za grosze :P


Nie jestem pewien czy jest to ten sam kolor lakieru co miała Twoja Milka ale napisz na PW cene :wink: a co do spoilera gt4 to ja juz go w sumie mam tylko czeka na założenie. Do Milki tez pokusiles sie go założyć :)

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 13-01-16, 12:27

Mógłbyś się pokusić o zmianę tematu - po prostu wprowadza w błąd czytelnika. Nie jest to ST202 JDM, a AT200 zeswapowana na 3S-GE JDM. A jest to kolosalna różnica.

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 13-01-16, 14:21

temat spojlera w moim temacie to temat rzeka był, nawet głosowanie było :-D bez spojlera wygląda bardziej rasowo i tył wydaje się być spaśniejszy :wink: drugi raz bym nie założył, jeśli twoja cela w każdym świetle wygląda inaczej to ten sam kolor :P
Obrazek
ST202 Milka - SOLD

ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD

ST205 JDM 98' CASTROL

IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 13-01-16, 15:21

RomanGT pisze:Mógłbyś się pokusić o zmianę tematu - po prostu wprowadza w błąd czytelnika. Nie jest to ST202 JDM, a AT200 zeswapowana na 3S-GE JDM. A jest to kolosalna różnica.

:above:
st182 gtb

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 13-01-16, 18:09

sorry,teraz jest git

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 13-01-16, 19:42

ładna i dofinansowana sztuka! dorzuć zdjęcia niebieskiego floku w środku. ciekawi mnie też "HKS CUT DEFENDER" - w jakim celu jest zamontowany do wolnossaka?

RomanGT pisze:A jest to kolosalna różnica.

przecież hamulce też są zmienione :mrgreen:
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 13-01-16, 21:22

slyfter pisze: "HKS CUT DEFENDER" - w jakim celu jest zamontowany do wolnossaka?


Akurat to nie zostało tym razem zamontowane. Po założeniu nie ma odcinki przy 180km/h
Wygląda to tak
Obrazek

Poniżej zdjęcia częsci tym razem założonych i efekt założenia gwintu, na chwile obecna nie bede jej glebil

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 09-03-16, 18:56 przez Zawak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 14-01-16, 03:42

Same dobre inwestycje aż miło się ogląda ;) co do spoilera to osobiście jak masz okazję to szedłbym w ori niski z GTka, dla mnie lepiej niż bez i mniej agresywnie wizualnie niż parapet z GT4 ;)

Dawaj znać na PW jak będziesz się kręcić w okolicy Rzeszowa to umówimy się na jakiegoś małego spota ;)

Edit. Zapomniałem o jednym - dystanse :D na tył to wręcz chyba wymóg do VI gen

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 14-01-16, 05:50

dystanse będą napewno bo az koli w oczy. Pracuje w Rzeszowie ale celica mi nie sluzy do jezdzenia do pracy ;] wiec w ktorys weekend moglbym wpasc.A co do dystansow, sa jakies sprawdzone warte zalozenia?

Dante
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 27-09-11, 22:27

Postautor: Dante » 18-01-16, 15:45

No ładna, ładna. Kuzyn dbał o nią więc ty też musisz. Swoją drogą ubiegłeś mnie o miesiąc... tak była by moja :cry:

No i zdecydowanie lepiej wyglądała na tych białych 18", ale to tylko moje zdanie.
Załóż to wszystko co do niej masz i będzie strasznym koniem :-)

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 18-01-16, 16:49

Zawak pisze:dystanse będą napewno bo az koli w oczy. Pracuje w Rzeszowie ale celica mi nie sluzy do jezdzenia do pracy ;] wiec w ktorys weekend moglbym wpasc.A co do dystansow, sa jakies sprawdzone warte zalozenia?


W Rzeszowie jest firma ATC która handluje dystansami i śrubami do felg. Ja u nich brałem już kilka kompletów do różnych aut i nie było żadnego problemu z nimi.
AT180

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 18-01-16, 18:55

Dante pisze:No ładna, ładna. Kuzyn dbał o nią więc ty też musisz. Swoją drogą ubiegłeś mnie o miesiąc... tak była by moja :cry:

No i zdecydowanie lepiej wyglądała na tych białych 18", ale to tylko moje zdanie.
Załóż to wszystko co do niej masz i będzie strasznym koniem :-)


Do niej po prostu pasuja felgi w białym kolorze. Niekoniecznie te wielkie 18,które były. Uwierz ze na tych OZ to auto dopiero jedzie bez porównania z 18". Te,które mam będę na wiosne malował chyba,że znajdę coś nowego.

rider016 pisze:
Zawak pisze:dystanse będą napewno bo az koli w oczy. Pracuje w Rzeszowie ale celica mi nie sluzy do jezdzenia do pracy ;] wiec w ktorys weekend moglbym wpasc.A co do dystansow, sa jakies sprawdzone warte zalozenia?


W Rzeszowie jest firma ATC która handluje dystansami i śrubami do felg. Ja u nich brałem już kilka kompletów do różnych aut i nie było żadnego problemu z nimi.


Dzięki sprawdzę

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 18-01-16, 22:40

Ogarnij jakieś ciekawe białe 17" na codzień, te 15" zostaw na upalanie ;) Do 15" dystansik swoją drogą wskazany.

Zawak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 20-11-11, 22:17

Postautor: Zawak » 19-01-16, 17:57

To 16 :P

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 19-01-16, 20:47

Niedopatrzenie, co nie zmienia faktu ze ładne białe 17" musi tu wpaść :D