Celica GT by zebek

Roczniki 1994-1999
zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Celica GT by zebek

Postautor: zebek » 17-05-16, 22:24

Samochód:
*Toyota Celica ST202 95'

Silnik:
*3S-GE

Przeniesienie napędu:
*seria

Zawieszenie:
*seria

Hamulce:
*seria

Układ wydechowy:
*seria

Układ dolotowy:
*seria

koła:
*seria

Wnętrze:
*seria

Audio:
*seria głosniki + jakies radio z dvd

Body:
*spoiler

Krótki opis samochodu:
Samochód kupiony w maju, dość ryzykownie, bez większych ustaleń pojechałem po nią 300km. Udało się bez problemu wrócić o własnych siłach. Celina wymaga jednak natychmiastowej naprawy przedniego zawieszenia


Krótki opis planów zmian:
-Wydech by zebek performance 2,25" bądź 2,5" z dwoma przelotowymi tlumikami, muszę się jeszcze zorientować co bedzie lepsze, bo niestety nie obliczam wydechu i nie mam nikogo kto mógłby to zrobic. Moze wy cos doradzicie :)
-Długi Kolektor wydechowy "baran/makarony" 4-1 by zebek performance
-Uklad dolotowy by zebek performance duży lapacz powietrza w grilu, aluminiowa puszka filtra powietrza zrobiona na wzor orginalu z filtrem stozkowym całość zamknieta z 3"calowa rura dolotowa, moze uda zrobić sie nadcisnienie :D
-gwint
-Poliuretany
-czarna blenda
-felgi JR11
-i pewnie wiele innych :)
- Cel 190+

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Silnik nie byl myty :) a mocowanie aku juz zrobilem nowe :)
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 18-05-16, 12:56 przez zebek, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 18-05-16, 08:49

VI zawsze na propsie. :-D - witam na pokładzie 8)

Co do wydechu idź w 2,5", co do kolektora - a nie masz 4-1 ładnego już? Fabryka taki dawała 8)

U mnie:
Obrazek
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 10-05-15, 22:51

Postautor: Jarke » 18-05-16, 09:28

Frugo pisze:VI zawsze na propsie. :-D - witam na pokładzie 8)

Co do wydechu idź w 2,5", co do kolektora - a nie masz 4-1 ładnego już? Fabryka taki dawała 8)

To przedlift, one majo stockowo 4-2-1.
Oslo nie chcę sprowokować debaty o liczenie wydechów, ale 2,5" nie będzie za wielkie w 2.0 NA?

A Celica ładna, czysta, agrotuningiem nietknięta. Dobra baza do modów. :)
Daj no więcej fot!

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 18-05-16, 09:59

Nie przygladalem sie dokladnie ale chyba jest 4-2-1.
Nie chce go zbyt bardzo odprezyc i nie wiem czy te 2,5" nie bedzie zbyt duze.

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 21-05-16, 17:26

No widać po zdjęciu że jest 4-2-1 :)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 21-05-16, 19:35

Przy 2,5" chodzi optymalnie, dół jest nieporównywalnie lepszy w porównaniu do seryjnego układu. Bardziej liniowo oddaje tez moc przy takim wydechu ;)

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 22-05-16, 22:28

Czyli pchać do niego 2,5" ?

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 22-05-16, 22:34

driver94 pisze:Przy 2,5" chodzi optymalnie, dół jest nieporównywalnie lepszy w porównaniu do seryjnego układu. Bardziej liniowo oddaje tez moc przy takim wydechu ;)

Jakiś dowód? wykres? czy to w/g wskazań z dupohamowni?
st182 gtb

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 22-05-16, 22:36

Nie hamowałem jeszcze i nie mówię, że maksymalna moc jest większa, bo nie wiem, ale znacznie odczuwalne jest to, że jedzie od samego dołu ;)

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 07-06-16, 22:48

Długo mnie nie bylo, tak wiec postaram sie to nadrobic :)
Tymczasem...
Wczesniej widzialem tylko takie rzeczy na zdjęciach...
Obrazek
I jak tylko pomysle ze lecialem na tym grobo ponad 200 to ciesze sie ze teraz tu pisze...
Po dosc mocnym trzasku, i tym ze przednia lewa strona siadla, zamówiłem odrazu sprężyny, jak to zobaczylem to moja pierwsza mysl za.. ... ...... ...
Jak bede mial troche wiecej czasu to mu ja odesle.

Moze nie jest to tein czy jakas inna dobra marka tylko zwykly mts ale z powodu braku $ padlo wlasnie na te sprężyny, jak na razie jest tylko wsadzony przod, wrażenia nie ma taczki :D jest pelna kultura aczkolwiek delikatnie sa twardsze od serri, zamowilem -35 po założeniu auto siadlo 23mm mierzone od nadkoli, jak na razie zrobilem jakies 300 km i sie chyba ułożyły bo jeszcze troszke siadlo takie mam wrażenie, jak wrócę z delegacji to jeszcze raz sprawdze :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak bede na miejscu to zrobie pare zdjec, i cos jeszcze dodam, moze w sobote uda mi sie zrobic rozporke na tyl i pomysle nad przodem, jak ktos ma jakies pomysly na rozporki czy regulowane wahacze to smialo pisac jak bede mial troche czasu to bede mogl spokojnoe jakies wykonac, calkiem mozliwe ze bede je produkowal masowo tylko musza byc chetni :)

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 08-06-16, 09:21

Ma ktos z was tlumik ala mugen z końcówką 90mm;100mm lub 110mm jak tak to mozna prosic o fotke z opisem srednicy końcówki.
Chcial bym zobaczyć jak to mniej wiecej wyglada w 6gen bo na czasie chce zaczac skladac juz tlumik koncowy, a chce zeby koncowy wygladal zacnie zeby nie byl za duzy ani za maly :)

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1496
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 08-06-16, 10:33

Na MTS'ach jeździłem jakiś czas i nie mogę złego złowa na nie powiedzieć. Będziesz zadowolony :wink:

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 08-06-16, 11:25

Poki co nie wypowiem sie na ich temat bo mam je zbyt krotko :) ale juz za nie cale 3 miesiace bede mial tor, mozna powiedziec ze pod nosem bo bede mial do niego jakies 20km w kamieniu slaskim, i jako grupa pitstop-opole bedziemy go jako pierwsi testowac tak wiec bede mógł powiedziec cos wiecej :)

Awatar użytkownika
paweu1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 23-03-13, 13:25

Postautor: paweu1992 » 08-06-16, 19:04

wm 90mm malo obrazuje,jest troche cofniety wzgledem zderzaka
http://www.fotosik.pl/zdjecie/716d796ec8a15198

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 08-06-16, 20:19

Ja u siebie mam RM motors RM8 z końcówką 120mm długości i średnicy 90mm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 08-06-16, 20:30

Ladnie to sie prezentuje. tylko obawiam sie ze nie uda mi sie zrobic go na przepustnicy srednica puszki bedzie zbyt mala. A znów jak zrobie dużą puche to boje sie ze to nie bedzie tak ladnie wyglądało :/

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 08-06-16, 20:33

Że jak na przepustnicy? :D

zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 08-06-16, 21:02

Hmm jak by Ci to wytlumaczyc beda 2 wloty do tlumika i jeden wylot, jeden wlot bedzie przelotowy i na nim bedzie przepustnica, a drugi bedzie wchodzil do tlumika powiedzmy ze na 1/2 dlugosci i bedzie na koncu zaslepiony, powiedzmy ze w ten sposob zrobie komore, przez co bedzie ciszej i doprerze go na niskich obrotach, tylko bedzie jeszcze potrzebne cos do sterowania tym, i tu pytanie jak dokladna nazywa sie ta gruszka która steruje tymi klapkami w ssacym i gdzie mozna ja kupic :)

Awatar użytkownika
wirek gt
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 431
Rejestracja: 04-05-08, 10:49

Postautor: wirek gt » 08-06-16, 21:15


zebek
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28-04-16, 19:33

Postautor: zebek » 08-06-16, 21:23

Cos w tym stylu tylko ze ja chce miec sterowana podcisnienie z silnika zeby otwierala sie powiedzmy przy tych 4500-5000 obrotów by udrorznic wydech, i spaliny mialy by przelatywac przez tlumik