ST205 "CASTROL"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
Sprzęgło założone, klei aż miło, dość ciekawie się jeździ na stage 2
Ostatnio trochę walczę z boostcutem, obstawiałem popsuty WG, ale działa, klapka od turbo też chodzi poprawnie. Po dwutygodniowej walce i testów z doładowaniem (turbo ładuje już od 2tyś. obrotów - wirnik wygląda inaczej niż seryjny) - boostcut występuje przy 123kPa zawsze przy wciśniętym pedale gazu do końca. I teraz pojawia się problem - przy wciśniętym pedale NIE DO KOŃCA ładuje ponad wartość 123kPa i dochodzi do 1.3b jak ustawiona jest mapa, czyli prawidłowo. Efekt hamulca na silniku występuje tylko przy pełnej petardzie Trochę poczytałem na forum i problemem w którymś przypadku okazały się świece, ten sam objaw, także zakupiłem NGK BKR7EIX IRIDIUM, w weekend zmienię i jeśli nie pomoże to po sznureczku będę szukać dalej. Przy okazji wymiany świec sprawdzę kompresję oraz wpuszczę kamerkę w celu obadania tłoków jak Pawciu nakazał, podejrzewamy że siedzi kucizna oraz ostrzejszy wałek. Fotki po weekendzie.
Podczas wspaniałych testów zerwałem oryginalna poduszkę dyfra
Zamówiłem nową poli u Pawcia. Jeśli dojdzie do piątku to w weekend montuję.
Na obniżonym doładowaniu do 1.1b oraz paliwie 100oktanowym na hamowni wyszło lekko ponad 300KM. Turbo ładuje od 2tyś obrotów, wykres dla chętnych mogę wrzucić choć i tak niedługo się on zmieni więc chyba nie ma sensu.
W planach na sezon jest zamiana HKS EVC na EMU + strojenie w HTG u Bartka.
A z zewnątrz prezentuje się tak
Obserwujcie temat bo będzie się działo
Ostatnio zmieniony 26-01-18, 10:50 przez adrianh92, łącznie zmieniany 1 raz.
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Exedy stage 2 dziala bardziej zero-jedynkowo ja czekam aż moje przyjdzie, już się nie mogę doczekać testów
Auto prezentuje się wybornie
Auto prezentuje się wybornie
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
Tak na szybko wrzucam.
Uprzedzając pytania, tak nie będzie progów póki co (wg. mnie zaburzają w tym modelu toyoty całą zajebi** linię), ale żeby nie odcinać sobie drogi powrotu to dziurki zostały zaślepione spinkami pomalowanymi w kolor budy. Czekam już na teamdynamicsy, białe, oraz na okleine CASTROLa (tak wiem, kontrowersyjnie), tak lubię
Nowości opiszę w kolejnym poście już niedługo.
Uprzedzając pytania, tak nie będzie progów póki co (wg. mnie zaburzają w tym modelu toyoty całą zajebi** linię), ale żeby nie odcinać sobie drogi powrotu to dziurki zostały zaślepione spinkami pomalowanymi w kolor budy. Czekam już na teamdynamicsy, białe, oraz na okleine CASTROLa (tak wiem, kontrowersyjnie), tak lubię
Nowości opiszę w kolejnym poście już niedługo.
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
fotka z Osaki 2018
do końca projektu wizualnego brakuje tylko dyfuzora endworks, założenia przednich lipów, dystansów lub millenium revolution.
z ciekawostek - stokowe evo X z wiekszym ic nie daje rady od 0-120
jest duże prawdopodobieństwo, że siedzą ostrzejsze wałki, four bardziej bulgocze i puszcza bąka przy prawie każdej zmianie biegu.
W pierwszej kolejności prac na niedaleką przyszłość to:
- przeniesienie akumulatora do bagażnika,
- wyspawać dolot z nierdzewki na prosto w błotnik,
- pociągnąć nowy wydech 3" zaraz za DP (leży w szafie)
- magistrala podciśnień,
- założyć walbro, które też już dość długo leży w szafie, na przekaźniku z zasilaniem bezpośrednio z aku.
- emu + strojenie
Dalsze plany na następny sezon, jeśli nie przytargamy czegoś bardziej japońskiego z japonii to otworzyć silnik, zobaczyć dokładnie co zostało zmienione, dokupić trochę gratów i obstawiać wynik 401km, ale to na spokojnie, wszystko zależy czy pokaże się jakiś ciekawy bathurst lub r33 do przyszłego sezonu
do końca projektu wizualnego brakuje tylko dyfuzora endworks, założenia przednich lipów, dystansów lub millenium revolution.
z ciekawostek - stokowe evo X z wiekszym ic nie daje rady od 0-120
jest duże prawdopodobieństwo, że siedzą ostrzejsze wałki, four bardziej bulgocze i puszcza bąka przy prawie każdej zmianie biegu.
W pierwszej kolejności prac na niedaleką przyszłość to:
- przeniesienie akumulatora do bagażnika,
- wyspawać dolot z nierdzewki na prosto w błotnik,
- pociągnąć nowy wydech 3" zaraz za DP (leży w szafie)
- magistrala podciśnień,
- założyć walbro, które też już dość długo leży w szafie, na przekaźniku z zasilaniem bezpośrednio z aku.
- emu + strojenie
Dalsze plany na następny sezon, jeśli nie przytargamy czegoś bardziej japońskiego z japonii to otworzyć silnik, zobaczyć dokładnie co zostało zmienione, dokupić trochę gratów i obstawiać wynik 401km, ale to na spokojnie, wszystko zależy czy pokaże się jakiś ciekawy bathurst lub r33 do przyszłego sezonu
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD