Ocalone st202 polift Florek
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 21-10-17, 21:27
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Dzięki cieszę się, że ją wygrzebałem, bo żal na prawdę żal by było gdyby zdrowa jednostka poszła na szrot, jeszcze dwa miechy, a została by rozebrana i pocięta bo kończyło się OC, wyrwana całkowicie przez zupełny zbieg okoliczności, faktów i splotów wydarzeń, ale tak miało być. Zaciskam pasa, zbieram fundusze i kompletuję graty
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 21-10-17, 21:27
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
czas mam, ale nie mogę go tylko na auto poświęcić, ale chciałbym wykorzystać ciepłe dni długo mi się zejdzie od razu mówię, nadwozie raczej oddam do lakiernika bo nie mam warunków na położeniu lakieru, podłogę zrobię sam. Zbieram graty, a w najbliższym czasie myję auto i doprowadzam do porządku wykładzinę podłogową i popatrzę zamki bo zacinają się
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
korzystając z wolnego czwartku wybrałem się na działkę, gdzie auto postawiłem tymczasowo i zabrałem się powoli za samochód. A zostało zrobione:
* silną chemią umyłem cały z tego brudu i innego syfu (sami zobaczcie, jak pisałem jest zdrowy, tylko tu i ówdzie obity ale bez tragedii)
* wyjąłem wykładzinę podłogową celem sprawdzenia podłogi wewnątrz - zaskoczenie bardzo miłe - prawie zero korozji (w dwóch miejscach do obczyszczenia)
* wykładzina została zabrana do mnie i wytrzepana (dosycha obecnie, będzie później jeszcze myta detergentem do wykładzin)
* zostały zdjęte nakładki progowe (progi też bez rdzy)
* środek został odkurzony ze wszelkich kolek, brudu i zanieczyszczeń łącznie z czyszczeniem komory silnika
Poniżej przedstawiam zdjęcia z prac:
* silną chemią umyłem cały z tego brudu i innego syfu (sami zobaczcie, jak pisałem jest zdrowy, tylko tu i ówdzie obity ale bez tragedii)
* wyjąłem wykładzinę podłogową celem sprawdzenia podłogi wewnątrz - zaskoczenie bardzo miłe - prawie zero korozji (w dwóch miejscach do obczyszczenia)
* wykładzina została zabrana do mnie i wytrzepana (dosycha obecnie, będzie później jeszcze myta detergentem do wykładzin)
* zostały zdjęte nakładki progowe (progi też bez rdzy)
* środek został odkurzony ze wszelkich kolek, brudu i zanieczyszczeń łącznie z czyszczeniem komory silnika
Poniżej przedstawiam zdjęcia z prac:
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Dzisiaj wyczyściłem skórzane boczki drzwi i zapakowałem w folię (w takim stanie będą czekały na montaż) - w folii będą ochronione przed uszkodzeniami mechanicznymi i brudem - każda część będzie zabezpieczona w ten sposób (bo zjedzie się zanim będę składał auto)
Oraz wpadły takie oto brakujące graty:
spinki uszczelki lampy przedniej
obudowa oraz przycisk opuszczania szyby pasażera
Oraz wpadły takie oto brakujące graty:
spinki uszczelki lampy przedniej
obudowa oraz przycisk opuszczania szyby pasażera
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
O panie... Mocno szacun Fajnie że są jeszcze tacy ludzie, którzy chcą poświęcić czas i pieniądze, by uratować wóz, niż go zezłomować. Pozdro
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
dziękuję za miłe słowa powiem wam, że mocno dziwią mnie komentarze typu ,,bez sensu" i takie podobne, a dlatego, iż byłem przekonany, że miłośnicy, prawdziwi miłośnicy celic, czy innych modeli nie będą uważali, że bez sensu jest ratowanie auta (tym bardziej, że remont kompletnej zużytej pochłania dużo więcej niż odbudowa takiej lub wyjdzie na to samo). Wiadomo, pójdą na to zasoby finansowe, ale coś za coś. Wszystko na swoją cenę i równie dobrze można zrezygnować z ratowania każdego innego starszego auta z tego czy innego powodu. Ja akurat zakochany jestem w szóstkach, konkretnie w szóstkach dlatego padło na ten model Bardzo podobają mi się również inne generacje, szczególnie IV, ale ja pozostaję na dzień dzisiejszy wierny tej generacji Dziękuję prawdziwym miłośnikom marki i modelu i ogólnie aut za miłe słowa wsparcia, bo kawał roboty do wykonania przede mną Może miłośnikiem celicy zostałem niedawno (wcześniej po prostu bardzo lubiłem model), mimo tego od zawsze jestem miłośnikiem motoryzacji i szczególnie tej starszej, tej dobrej starej szkoły, dlatego ratuję auto, którego już nie produkują i pewnie tak trwałego nie wyprodukują, gdyż są inne teraz priorytety stawiane koncernom
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Dzięki słuchajcie co do chemii, tak jak piszecie, będzie na wyczyszczoną od środka podłogę i odtłuszczoną R-STOP APP - jedna warstwa, na to dwie warstwy tak zwanej Mninii, a na to baranek. Na koniec dokupię nowe maty pod wykładzinę (stare to stęchlizna, dotnę je na wzór starych), ale zarówno od blachy jak i wykładziny będą odizolowane folią, bo strasznie chłoną wilgoć, sklejone będą specjalnym klejem. Teraz nie mam przy sobie materiałów, ale na dniach napiszę jakich będę używał produktów dokładnie.
Ponadto, wczoraj nawiązałem kontakt z chłopakiem z mojego miasta, który miał to auta, które pamiętam za jego posiadania - podesłał mi fotki auta jak wyglądało w przedziale 2010 - 2012
Oto i fotki:
Ponadto, wczoraj nawiązałem kontakt z chłopakiem z mojego miasta, który miał to auta, które pamiętam za jego posiadania - podesłał mi fotki auta jak wyglądało w przedziale 2010 - 2012
Oto i fotki: