Zółta ST202 by Markus_ST
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Zółta ST202 by Markus_ST
Samochód:
*Toyota Celica ST202 95'
Slinik:
*3S-GE rev.3
*Olej 5W50 Valvoline VR1
*Chłodnica wody Mishimoto
*Chłodnica oleju TurboWorks 9 rzędów
*Podstawka pod filtr oleju z termostatem
Przeniesienie napędu:
*E56
*Short shifter Ralco RZ
Zawieszenie:
*Swap SSS na Mcpherson z przodu
*Wahacze, stabilizatory, tylna belka piaskowane i malowane proszkowo na biały kolor
*Komplet polirueatanowych tuleji z Olkusza
*Polirueatanowe łączniki obu stabilizatorów z GT4JS
*Zawieszenie gwintowane BC Racing seria BR
*Rozpórka przednich kielichów OEM + Staffa
*Rozpórka tylnych kielichów z ST205
Hamulce:
*Przód - zaciski dwutłoczkowe, tarcze Brembo + klocki EBC Green Stuff
*Tył - seria, tarcze Brembo + klocki TRW
*Regenerowane i malowane zaciski w klasyczną czerwień
*Przewody hamulcowe w oplocie Hel
*Oryginalne sztywne przewody hamulcowe wymienione na miedziane
Układ wydechowy:
*Afrermarketowy kolektor wydechowy z nierdzewki owinięty bandażem
*Całość układu z nierdzewki 2,5 cala zbudowana na dwóch tłumikach RM Motors
Układ dolotowy:
*Wkładka k&N
Koła:
*Na ulicę 17x7,5 Tecnogmagnesio + Toyo Proxes T1R 215/45
*Na tor stockowe 16x7,5 z ST205 + Toyo R888 225/45
*Dystanse przelotowe 15mm przód i 20mm tył
Wnętrze:
*Kierownica + naba Momo Tuner
*Fotele kubełkowe Recaro SR5
*Pasy szelkowe trzypunktowe Sparco
*Wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju AutoGauge
*Wewnętrzne nakładki progów z wersji SSIII
*Czarna skóra
*Czarna podsufitka
*Nowy mieszek
*Gałka zmiany biegów D1 Spec
*Welurowe dywaniki z napisem Celica
*Nakładki na pedały Sparco
*Plastiki kokpitu w hydrografice
Audio:
*Radio Pioneer MVH-180UB
*Zestaw odspeparowany Alpine 20SPE-SF w drzwiach
*Wygłuszone drzwi matami butylowymi
*Skrzynia basowa JBL 1000Watt max/240Watt RMS
*Wzmacniacz Crunch
Body:
*Front GT4
*Soczewki JDM przerobione na ruch prawostronny
*Visior roof spoiler
*Tylny spojler SSIII
*Zestaw dokładek ala' TRD
*Dyfuzor tylnego zderzaka od BiteDesign
*Tylne lampy JDM
*Tylna blenda JDM
*Kieunkowskazy clear w przednim zderzaku i błotnikach
*Przednie światła przeciwmgłowe z ST185
*Trzecie światło stop F1 style
*Klaksony Epman
Krótki opis/historia samochodu:
Auto pod moim kierownictwem od lipca 2017, już trzecia moja Celica, dlatego też wiedziałem czego się spodziewać i gdzie zajrzeć. W dniu zakupu Toyota była kompletną serią na paskudnych felgach TTE, miała przednie zawieszenie SSS w stanie agonalnym, podobnie jak i układ wydechowy, do tego cieknącą pompę oleju(norma w 3S-GE). Poza tym nie było do czego się przyczepić. W pierwszej kolejności wykonałem swap zawieszenia przedniego, następnie wymieniłem rozrząd i uszczelnienia całego przodu silnika. W między czasie wleciał nowy tłumik końcowy i elastyczna złączka. Kolejnym krokiem było lakierowanie całego nadwozia, w miedzy czasie trafił się front z GT4, body TRD, tylna blenda JDM, spojler z raiserami oraz tylny dyfuzor.
Krótki opis planów:
*Lakierowanie całego nadwozia + drobne poprawki blacharskie - ogarnięte
*Wymiana spojlera na szeroki od GT (już zakupiony) - ogarnięte
*Wymiana tylnej blendy na wąską JDM (już zakupiona) - ogarnięte
*Regeneracja + lakierowanie zacisków hamulcowych - ogarnięte
*Tarcze + klocki Brembo lub TRW - ogarnięte
*Pełny Pakiet TRD (jak się trafi ładna kopia) - ogarnięte
*Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia - ogarnięte
*Montaż poliruetanowych tuleji wachaczy i łaczników stabilizatora - ogarnięte
*Nowy układ wydechowy z nierdzewki - ogarnięte
*Przewody hamulcowe w oplocie - ogarnięte
*Konserwacja podwozia - ogarnięte
Zdjęcia niedługo po zakupie, rok 2017:
Rok 2018:
Rok 2019:
Rok 2020:
Rok 2021:
*Toyota Celica ST202 95'
Slinik:
*3S-GE rev.3
*Olej 5W50 Valvoline VR1
*Chłodnica wody Mishimoto
*Chłodnica oleju TurboWorks 9 rzędów
*Podstawka pod filtr oleju z termostatem
Przeniesienie napędu:
*E56
*Short shifter Ralco RZ
Zawieszenie:
*Swap SSS na Mcpherson z przodu
*Wahacze, stabilizatory, tylna belka piaskowane i malowane proszkowo na biały kolor
*Komplet polirueatanowych tuleji z Olkusza
*Polirueatanowe łączniki obu stabilizatorów z GT4JS
*Zawieszenie gwintowane BC Racing seria BR
*Rozpórka przednich kielichów OEM + Staffa
*Rozpórka tylnych kielichów z ST205
Hamulce:
*Przód - zaciski dwutłoczkowe, tarcze Brembo + klocki EBC Green Stuff
*Tył - seria, tarcze Brembo + klocki TRW
*Regenerowane i malowane zaciski w klasyczną czerwień
*Przewody hamulcowe w oplocie Hel
*Oryginalne sztywne przewody hamulcowe wymienione na miedziane
Układ wydechowy:
*Afrermarketowy kolektor wydechowy z nierdzewki owinięty bandażem
*Całość układu z nierdzewki 2,5 cala zbudowana na dwóch tłumikach RM Motors
Układ dolotowy:
*Wkładka k&N
Koła:
*Na ulicę 17x7,5 Tecnogmagnesio + Toyo Proxes T1R 215/45
*Na tor stockowe 16x7,5 z ST205 + Toyo R888 225/45
*Dystanse przelotowe 15mm przód i 20mm tył
Wnętrze:
*Kierownica + naba Momo Tuner
*Fotele kubełkowe Recaro SR5
*Pasy szelkowe trzypunktowe Sparco
*Wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju AutoGauge
*Wewnętrzne nakładki progów z wersji SSIII
*Czarna skóra
*Czarna podsufitka
*Nowy mieszek
*Gałka zmiany biegów D1 Spec
*Welurowe dywaniki z napisem Celica
*Nakładki na pedały Sparco
*Plastiki kokpitu w hydrografice
Audio:
*Radio Pioneer MVH-180UB
*Zestaw odspeparowany Alpine 20SPE-SF w drzwiach
*Wygłuszone drzwi matami butylowymi
*Skrzynia basowa JBL 1000Watt max/240Watt RMS
*Wzmacniacz Crunch
Body:
*Front GT4
*Soczewki JDM przerobione na ruch prawostronny
*Visior roof spoiler
*Tylny spojler SSIII
*Zestaw dokładek ala' TRD
*Dyfuzor tylnego zderzaka od BiteDesign
*Tylne lampy JDM
*Tylna blenda JDM
*Kieunkowskazy clear w przednim zderzaku i błotnikach
*Przednie światła przeciwmgłowe z ST185
*Trzecie światło stop F1 style
*Klaksony Epman
Krótki opis/historia samochodu:
Auto pod moim kierownictwem od lipca 2017, już trzecia moja Celica, dlatego też wiedziałem czego się spodziewać i gdzie zajrzeć. W dniu zakupu Toyota była kompletną serią na paskudnych felgach TTE, miała przednie zawieszenie SSS w stanie agonalnym, podobnie jak i układ wydechowy, do tego cieknącą pompę oleju(norma w 3S-GE). Poza tym nie było do czego się przyczepić. W pierwszej kolejności wykonałem swap zawieszenia przedniego, następnie wymieniłem rozrząd i uszczelnienia całego przodu silnika. W między czasie wleciał nowy tłumik końcowy i elastyczna złączka. Kolejnym krokiem było lakierowanie całego nadwozia, w miedzy czasie trafił się front z GT4, body TRD, tylna blenda JDM, spojler z raiserami oraz tylny dyfuzor.
Krótki opis planów:
*Lakierowanie całego nadwozia + drobne poprawki blacharskie - ogarnięte
*Wymiana spojlera na szeroki od GT (już zakupiony) - ogarnięte
*Wymiana tylnej blendy na wąską JDM (już zakupiona) - ogarnięte
*Regeneracja + lakierowanie zacisków hamulcowych - ogarnięte
*Tarcze + klocki Brembo lub TRW - ogarnięte
*Pełny Pakiet TRD (jak się trafi ładna kopia) - ogarnięte
*Piaskowanie i malowanie proszkowe elementów zawieszenia - ogarnięte
*Montaż poliruetanowych tuleji wachaczy i łaczników stabilizatora - ogarnięte
*Nowy układ wydechowy z nierdzewki - ogarnięte
*Przewody hamulcowe w oplocie - ogarnięte
*Konserwacja podwozia - ogarnięte
Zdjęcia niedługo po zakupie, rok 2017:
Rok 2018:
Rok 2019:
Rok 2020:
Rok 2021:
Ostatnio zmieniony 07-05-21, 06:56 przez Markus_ST, łącznie zmieniany 15 razy.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
matt55, Tak, to ta która była jakiś czas temu do sprzedania, ale na szczęście mi się odwidziało:p Jednak zostanie ze mną, już moja druga żółta, ale tej już nie sprzedam:) Efekt przyciemnienia przednich lamp uzyskałem przez polakierowanie na czarny mat plastików znajdujących się pomiędzy odbłyśnikami a szkłami, mogę tu wrzucić zdjęcia z przebiegu prac:)
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Dawno nic nie aktualizowałem, co nie znaczy że nic się nie działo z autem, bo zadziało się bardzo dużo Niestety bardzo przedłużył się cały proces lakierowania całego nadwozia, w trakcie musiałem zabrać auto od gościa który zaczął i nie mógł skończyć, potem musiałem znaleść kogoś kto by się zajął moją Toyką. Jak już znalazłem nowego lakiernika to musiałem poczekać na pierwszy wolny termin u niego. Zatem Celica musiała jeszcze poczekać, ale na dobre jej to wyszło, bo w miedzyczasie upolowałem front z GT4, pełne body ala' TRD, spojler GT, carbonowe raisery, tylną blendę JDM oraz dyfuzor od chłopaków z BiteDesign. Dopiero niedawno udało mi się poskładać auto w jedną całość, ale już jeździ i ma się całkiem dobrze W ostatnim czasie wymieniłem tarcze, klocki przód i tył, szczęki ręcznego, zregenerowałem i pomalowałem zaciski. Jakie plany na przyszłość? Cieszyć się nią na maxa!
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Wow, piękna VI
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Ale fajna !!!!!!!!
GRATULACJE
GRATULACJE
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Super odcień - jaki to dokładnie lakierek?
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
bartek_asik pisze:Super odcień - jaki to dokładnie lakierek?
Kod lakieru to 576, akryl. Nie licząc prawego przedniego błotnika lakier na całym aucie był jeszcze oryginalny
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Piękna stylówka
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Jakby to był four... kuurde, jedna z najładniejszych.
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
klexmix pisze:Jakby to był four... kuurde, jedna z najładniejszych.
Już miałem okazję usłyszeć że fajna, ale szkoda że nie GT4 Pewnie szkoda, ale mi GT wystarcza, a zrobiłem ją w stylu w jakim VI najbardziej mi się podobają Ale nie ukrywam że miło jest usłyszeć coś pozytywnego na temat auta, także dziękuję Panowie za Wasze słowa
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Markus kope lat.
Szacunek za trwałość przy Celinie.
Wygląda pięknie !
Do zobaczenia.
Szacunek za trwałość przy Celinie.
Wygląda pięknie !
Do zobaczenia.
- DZIK
- Użytkownik
- Posty: 1055
- Rejestracja: 23-09-05, 22:18
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Robi robotę , Dzik approved
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Dzik jeszcze nie ustrzelony?
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Mały update, w aucie cały czas się coś dzieje, nie zamierzam stanąć w miejscu Jakiś czas temu udało mi się zamienić dotychczasowy komplet amortyzatorów (KYB Excel-G ze sprężynami H&R) na gwint japońskiej produkcji GAB Sports z regulacją twardości
Takie małe porównanie tylnych amortyzatorów
Tak obecnie siedzi, jest twardo, ale nieprzesadnie Prowadzenie w zakrętach to po prostu poezja
We wnętrzu też się podziało
Wpadły wewnętrzne nakładki na progi z SSIII
Zamontowałem wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju AutoGauge, docelowo miały wylądować na słupku, ale chyba zostaną na desce. Seryjna kierownica wyjechała a na jej miejsce wleciała skórzana Momo wraz z nabą.
Oryginalny fotel kierowcy wymagał już wizyty u tapicera, nawet o tym myślałem, ale trafił się okazyjnie nowy fotel Sparco R100. Po niedługim czasie od montażu fotela postanowiłem założyć trzypunkowe szelki również od Sparco
Ostatnia modyfikacja to montaż shortshiftera (widoczny po lewej), ponoć oryginalny? Nie mam pewności takiej, ale działa świetnie
Takie małe porównanie tylnych amortyzatorów
Tak obecnie siedzi, jest twardo, ale nieprzesadnie Prowadzenie w zakrętach to po prostu poezja
We wnętrzu też się podziało
Wpadły wewnętrzne nakładki na progi z SSIII
Zamontowałem wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju AutoGauge, docelowo miały wylądować na słupku, ale chyba zostaną na desce. Seryjna kierownica wyjechała a na jej miejsce wleciała skórzana Momo wraz z nabą.
Oryginalny fotel kierowcy wymagał już wizyty u tapicera, nawet o tym myślałem, ale trafił się okazyjnie nowy fotel Sparco R100. Po niedługim czasie od montażu fotela postanowiłem założyć trzypunkowe szelki również od Sparco
Ostatnia modyfikacja to montaż shortshiftera (widoczny po lewej), ponoć oryginalny? Nie mam pewności takiej, ale działa świetnie
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Zółta ST202 by Markus_ST
Zacne mody! Kanarek na zdjęciu wyglada obłędnie - szkoda że ankieta na kalendarz już się skończyła - chciał bym widzieć Twoją Celice w jakimś miesiącu
P.S. rejestracja mówi sama za siebie.. Markus po prostu bardzo DBA o celice
P.S. rejestracja mówi sama za siebie.. Markus po prostu bardzo DBA o celice
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"