DIY czyli swapujemy celine

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
K3vin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 20-06-06, 00:39

Postautor: K3vin » 04-10-06, 22:45

wojtas001 liczyles ile PLN cie to w sumie wynioslo??Moze lepiej sprzedac 1.8 i kupic 2.0??
<---Generation VI-Tylko i wylacznie :P

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 04-10-06, 22:51

K3vin pisze:Moze lepiej sprzedac 1.8 i kupic 2.0??
patrząc na aspekt finansowy to zawsze taniej kupić 2.0

Awatar użytkownika
Koza
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 04-09-05, 23:14

Postautor: Koza » 29-10-06, 20:15

K3vin pisze:wojtas001 liczyles ile PLN cie to w sumie wynioslo??Moze lepiej sprzedac 1.8 i kupic 2.0??


szkoda ze tamt ucichł bo tez z checią bardzo bym sie dowiedział ile Wojtasa wyniosła ta modyfikacja :)
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 30-10-06, 18:28

Powiem Ci ze wyszło mnie nie najtaniej bo troche ponad 10 kafli ale zalezy gdzie robisz.
W tym jest kompletne sprzegło, rozrzad, płyny, robocizna, silnik z całym osprzetem, skrzynia, półosiami. Wszystkie czesci oryginalne.
Silnik i skrzynia sa z japonii i kupiłem z przebiegiem 89 tys km.
Według mechanikow sa w zajebistym stanie.
Moim zdaniem sie opłaca bo gdzie znajdziesz celice z takim silnikiem.
Biegi wchodza gładko bez rzadnych dziwnych odgłosow i wszystko jest cacy :-D
Przy czym moja jest na sprzedaz wiec sporo strace... no ale ktos sie bedzie cieszyc ...
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Koza
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 04-09-05, 23:14

Postautor: Koza » 02-11-06, 16:32

dzieki za odpowiedz. 10kafli to dla mnie za duzo. jak bym tyle miał to bym sprzedał swoja zaporzyczył sie na jeszcze 10 :? i jezdziłbym juz GT4 :D Ale to tylko marzenia :cry:
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 02-11-06, 20:19

Koza pisze:... i jezdziłbym juz GT4 :D..

Dlatego moja jest na sprzedaz :-D
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL

https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 15-12-07, 12:19

Witam Wszystkich
Na poczatku przepraszam za OT ale przestudiowalem sobie ten temacik i mam kilka pytan ktore sa jeszcze dla mnie wazne..
Mam mozliwosc zakupu rozbitej VI GT z nie uszkodzonym silnikiem..tzn jest wszystko silnik skrzynia caly przod generalnie... pojawil sie plan swapu :)
1. Czy wspawanie wyzej lap mocowania silnika w 7A-FE to jedyna modyfikacja konstrukcyjna w nadwoziu ?
2. Czy zwrotnice, polosie itp sa inne niz w 7A-FE ?
3. Czy jezeli oddam auto swoje i to drugie do warsztatu jak dlugo beda to robic bo czytam ze u Wojtasa trwalo to 4 miechy..
4. Jaki jest koszt takiego przelozenia...?
5. Jezeli chodzi o wiazki elektryczne to czy Wojtas mial dlatego problem z nimi bo byly poucinane ? czy jak bedzie gotowa buda z 3S-GE to czy nie bedzie takiego problemu ??
6. Jezeli sa jakies inne kwestie na ktore powinienem zwrocic uwage a nie zwrocilem to porsze znawcow o sugestie :)
7. mam tydzien czasu na podjecie decyzji o zakupie VI

za wszelkie odpowiedzi bardzo dziekuje... :)
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
lolo8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 949
Rejestracja: 01-10-06, 14:03

Postautor: lolo8 » 16-12-07, 00:56

Cześć. Powiem Ci jedno Rzeski jak kupisz calutka to masz o wieeeeele lepszy start niz ja mam z tematem swapu z 7AFE na 3SGE. Dzis włożyłem takowy do celi :D

Ad1. Zeby zamocować prawa łape trzeba wywiercic/rozwiercic otwory w orginalnie zostawionych w podłużnicy zaślepkach , potrzebne do jej zamocowania. Bedziesz miał z tym problem nr 1.

Ad2. Półosie 100% inne niz w 7afe, ty bedziesz miał skoro całe auto bierzesz.

AD3. hmmm... ja czekałem na silnik+szukanie cześci+itp, patrrz tak jak wojtas :D , u ciebie moze to wygladac inaczej pod warunkiem ze znajdziesz jakiegos mechanika nad którym nie bedziesz musiał stac i pilnowac. Ja robie w garazu :D,wolne soboty + po robocie jakikolwiek wolny czas wpadam i swapuje :-Da Naprzykład Pasal zrobił swapa w tydzien :-D no dobra poprzedzony miesiacem pracy umysłowej :D




Ad4. :-D

Ad5. sisi, ja tez mam uciete, dzieki pasqal :D wiem wiem musiałeś :D Rzeski nie powinienes miec problemu ,tylko przełożyc, ale to dopiero przedemna wiec nie sprawdzone przezemnie, musisz miec kompa pomietaj

Ad6. Chłodnica różni sie troche, Problem nr... to końcówki ciegna do zmiany biegów. W 1.8 na skrzyni wchodza w blaszke (ok.3mm gruba) a w 2.0 mocowane sa w odlew skrzyni ze tak powiem o gr. ok 7-8 mm, chodzi o to ze nie nałożysz z 2 strony zabezpieczen, trza kombinowac :D ale ty kupisz razem z autem :D , licznik ma chyba inny obrotomierz , co tam jeszcze ?jak cos to PW

Ad7. masz duzo czasu na myslenie, przeliczanie :D ile ta cela kosztuje?5? dolicz koszty robocizny i inne tam bo zawsze cos wyjdzie, no i jestes bez auta jakis blizej nie okreslony czas :D

Pozdrawiam i powodzenia

ps: postaram sie nieco zobrazowac moje boje tylko ten czas.....

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 16-12-07, 02:50

Lolo8 nie pitol tylko otwieraj wlasny projekt w dziale tuning ..... bo to co robisz z cela i jakie mody zapodales to moge powiedziec ze to bedzie GT-stworek ..... nie nie jest tylko swap .....

wiec nie pitol tylko dawaj relacje ze zdjeciami ......


Edited:

Juz za pozno otworzylem watek ..... wiec nie masz wyjscia ...

wiecej tu

viewtopic.php?p=117466&sid=14be86df83a4e0ecd09e07b8291a71c1#117466

Awatar użytkownika
lolo8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 949
Rejestracja: 01-10-06, 14:03

Postautor: lolo8 » 16-12-07, 12:33

to bedzie GT-stworek .

nie przesadzaj :D

wiec nie pitol tylko dawaj relacje ze zdjeciami ......


pomału panowie,wszystko po kolei :D najpierw musze uruchomic silnik a potem...no dobra postaram sie... :D

Juz za pozno otworzylem watek ..... wiec nie masz wyjscia ...


choina a myslałem ze otworze swój pierwszy "temat" :evil:
Ostatnio zmieniony 18-12-07, 01:20 przez lolo8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 16-12-07, 13:36

Cześć. Powiem Ci jedno Rzeski jak kupisz calutka to masz o wieeeeele lepszy start niz ja mam z tematem swapu z 7AFE na 3SGE. Dzis włożyłem takowy do celi

Hej lolo8 dziekuje Ci slicznie za te wskazowki bede bacznie sledzil temat zalozony przez pasquala, juz mam wiecej jasnych plamek na temat swapu w mojej glowie niz czarnych....pozdrawiam goraco i zycze powodzenia oby odpalila za I razem :)
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
lolo8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 949
Rejestracja: 01-10-06, 14:03

Postautor: lolo8 » 16-12-07, 20:34

.pozdrawiam goraco i zycze powodzenia oby odpalila za I razem :)

nie dziekuje zeby nie zapeszyć :D

Damian
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 12-03-10, 20:01

Postautor: Damian » 12-03-10, 23:18

Slyszeliscie moze czy ktos wkladal do celci 2.0l turbo ? (st202-t20)

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 13-03-10, 07:08

No pewnie :) wroobel wkładał. Tu masz temat viewtopic.php?t=10863
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
Ariel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1822
Rejestracja: 24-04-07, 18:35

Postautor: Ariel » 13-03-10, 09:20

koledze chodziło o dodanie samego turbo a nie swap na 3s-gte, a tego chyba nikt u nas nie ogarniał.