DIY czyli swapujemy celine
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
Powiem Ci ze wyszło mnie nie najtaniej bo troche ponad 10 kafli ale zalezy gdzie robisz.
W tym jest kompletne sprzegło, rozrzad, płyny, robocizna, silnik z całym osprzetem, skrzynia, półosiami. Wszystkie czesci oryginalne.
Silnik i skrzynia sa z japonii i kupiłem z przebiegiem 89 tys km.
Według mechanikow sa w zajebistym stanie.
Moim zdaniem sie opłaca bo gdzie znajdziesz celice z takim silnikiem.
Biegi wchodza gładko bez rzadnych dziwnych odgłosow i wszystko jest cacy
Przy czym moja jest na sprzedaz wiec sporo strace... no ale ktos sie bedzie cieszyc ...
W tym jest kompletne sprzegło, rozrzad, płyny, robocizna, silnik z całym osprzetem, skrzynia, półosiami. Wszystkie czesci oryginalne.
Silnik i skrzynia sa z japonii i kupiłem z przebiegiem 89 tys km.
Według mechanikow sa w zajebistym stanie.
Moim zdaniem sie opłaca bo gdzie znajdziesz celice z takim silnikiem.
Biegi wchodza gładko bez rzadnych dziwnych odgłosow i wszystko jest cacy
Przy czym moja jest na sprzedaz wiec sporo strace... no ale ktos sie bedzie cieszyc ...
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Witam Wszystkich
Na poczatku przepraszam za OT ale przestudiowalem sobie ten temacik i mam kilka pytan ktore sa jeszcze dla mnie wazne..
Mam mozliwosc zakupu rozbitej VI GT z nie uszkodzonym silnikiem..tzn jest wszystko silnik skrzynia caly przod generalnie... pojawil sie plan swapu
1. Czy wspawanie wyzej lap mocowania silnika w 7A-FE to jedyna modyfikacja konstrukcyjna w nadwoziu ?
2. Czy zwrotnice, polosie itp sa inne niz w 7A-FE ?
3. Czy jezeli oddam auto swoje i to drugie do warsztatu jak dlugo beda to robic bo czytam ze u Wojtasa trwalo to 4 miechy..
4. Jaki jest koszt takiego przelozenia...?
5. Jezeli chodzi o wiazki elektryczne to czy Wojtas mial dlatego problem z nimi bo byly poucinane ? czy jak bedzie gotowa buda z 3S-GE to czy nie bedzie takiego problemu ??
6. Jezeli sa jakies inne kwestie na ktore powinienem zwrocic uwage a nie zwrocilem to porsze znawcow o sugestie
7. mam tydzien czasu na podjecie decyzji o zakupie VI
za wszelkie odpowiedzi bardzo dziekuje...
Na poczatku przepraszam za OT ale przestudiowalem sobie ten temacik i mam kilka pytan ktore sa jeszcze dla mnie wazne..
Mam mozliwosc zakupu rozbitej VI GT z nie uszkodzonym silnikiem..tzn jest wszystko silnik skrzynia caly przod generalnie... pojawil sie plan swapu
1. Czy wspawanie wyzej lap mocowania silnika w 7A-FE to jedyna modyfikacja konstrukcyjna w nadwoziu ?
2. Czy zwrotnice, polosie itp sa inne niz w 7A-FE ?
3. Czy jezeli oddam auto swoje i to drugie do warsztatu jak dlugo beda to robic bo czytam ze u Wojtasa trwalo to 4 miechy..
4. Jaki jest koszt takiego przelozenia...?
5. Jezeli chodzi o wiazki elektryczne to czy Wojtas mial dlatego problem z nimi bo byly poucinane ? czy jak bedzie gotowa buda z 3S-GE to czy nie bedzie takiego problemu ??
6. Jezeli sa jakies inne kwestie na ktore powinienem zwrocic uwage a nie zwrocilem to porsze znawcow o sugestie
7. mam tydzien czasu na podjecie decyzji o zakupie VI
za wszelkie odpowiedzi bardzo dziekuje...
WROCLOVE BRADA
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Cześć. Powiem Ci jedno Rzeski jak kupisz calutka to masz o wieeeeele lepszy start niz ja mam z tematem swapu z 7AFE na 3SGE. Dzis włożyłem takowy do celi
Ad1. Zeby zamocować prawa łape trzeba wywiercic/rozwiercic otwory w orginalnie zostawionych w podłużnicy zaślepkach , potrzebne do jej zamocowania. Bedziesz miał z tym problem nr 1.
Ad2. Półosie 100% inne niz w 7afe, ty bedziesz miał skoro całe auto bierzesz.
AD3. hmmm... ja czekałem na silnik+szukanie cześci+itp, patrrz tak jak wojtas , u ciebie moze to wygladac inaczej pod warunkiem ze znajdziesz jakiegos mechanika nad którym nie bedziesz musiał stac i pilnowac. Ja robie w garazu ,wolne soboty + po robocie jakikolwiek wolny czas wpadam i swapuje a Naprzykład Pasal zrobił swapa w tydzien no dobra poprzedzony miesiacem pracy umysłowej
Ad4.
Ad5. sisi, ja tez mam uciete, dzieki pasqal wiem wiem musiałeś Rzeski nie powinienes miec problemu ,tylko przełożyc, ale to dopiero przedemna wiec nie sprawdzone przezemnie, musisz miec kompa pomietaj
Ad6. Chłodnica różni sie troche, Problem nr... to końcówki ciegna do zmiany biegów. W 1.8 na skrzyni wchodza w blaszke (ok.3mm gruba) a w 2.0 mocowane sa w odlew skrzyni ze tak powiem o gr. ok 7-8 mm, chodzi o to ze nie nałożysz z 2 strony zabezpieczen, trza kombinowac ale ty kupisz razem z autem , licznik ma chyba inny obrotomierz , co tam jeszcze ?jak cos to PW
Ad7. masz duzo czasu na myslenie, przeliczanie ile ta cela kosztuje?5? dolicz koszty robocizny i inne tam bo zawsze cos wyjdzie, no i jestes bez auta jakis blizej nie okreslony czas
Pozdrawiam i powodzenia
ps: postaram sie nieco zobrazowac moje boje tylko ten czas.....
Ad1. Zeby zamocować prawa łape trzeba wywiercic/rozwiercic otwory w orginalnie zostawionych w podłużnicy zaślepkach , potrzebne do jej zamocowania. Bedziesz miał z tym problem nr 1.
Ad2. Półosie 100% inne niz w 7afe, ty bedziesz miał skoro całe auto bierzesz.
AD3. hmmm... ja czekałem na silnik+szukanie cześci+itp, patrrz tak jak wojtas , u ciebie moze to wygladac inaczej pod warunkiem ze znajdziesz jakiegos mechanika nad którym nie bedziesz musiał stac i pilnowac. Ja robie w garazu ,wolne soboty + po robocie jakikolwiek wolny czas wpadam i swapuje a Naprzykład Pasal zrobił swapa w tydzien no dobra poprzedzony miesiacem pracy umysłowej
Ad4.
Ad5. sisi, ja tez mam uciete, dzieki pasqal wiem wiem musiałeś Rzeski nie powinienes miec problemu ,tylko przełożyc, ale to dopiero przedemna wiec nie sprawdzone przezemnie, musisz miec kompa pomietaj
Ad6. Chłodnica różni sie troche, Problem nr... to końcówki ciegna do zmiany biegów. W 1.8 na skrzyni wchodza w blaszke (ok.3mm gruba) a w 2.0 mocowane sa w odlew skrzyni ze tak powiem o gr. ok 7-8 mm, chodzi o to ze nie nałożysz z 2 strony zabezpieczen, trza kombinowac ale ty kupisz razem z autem , licznik ma chyba inny obrotomierz , co tam jeszcze ?jak cos to PW
Ad7. masz duzo czasu na myslenie, przeliczanie ile ta cela kosztuje?5? dolicz koszty robocizny i inne tam bo zawsze cos wyjdzie, no i jestes bez auta jakis blizej nie okreslony czas
Pozdrawiam i powodzenia
ps: postaram sie nieco zobrazowac moje boje tylko ten czas.....
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
Lolo8 nie pitol tylko otwieraj wlasny projekt w dziale tuning ..... bo to co robisz z cela i jakie mody zapodales to moge powiedziec ze to bedzie GT-stworek ..... nie nie jest tylko swap .....
wiec nie pitol tylko dawaj relacje ze zdjeciami ......
Edited:
Juz za pozno otworzylem watek ..... wiec nie masz wyjscia ...
wiecej tu
viewtopic.php?p=117466&sid=14be86df83a4e0ecd09e07b8291a71c1#117466
wiec nie pitol tylko dawaj relacje ze zdjeciami ......
Edited:
Juz za pozno otworzylem watek ..... wiec nie masz wyjscia ...
wiecej tu
viewtopic.php?p=117466&sid=14be86df83a4e0ecd09e07b8291a71c1#117466
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
to bedzie GT-stworek .
nie przesadzaj
wiec nie pitol tylko dawaj relacje ze zdjeciami ......
pomału panowie,wszystko po kolei najpierw musze uruchomic silnik a potem...no dobra postaram sie...
Juz za pozno otworzylem watek ..... wiec nie masz wyjscia ...
choina a myslałem ze otworze swój pierwszy "temat"
Ostatnio zmieniony 18-12-07, 01:20 przez lolo8, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Cześć. Powiem Ci jedno Rzeski jak kupisz calutka to masz o wieeeeele lepszy start niz ja mam z tematem swapu z 7AFE na 3SGE. Dzis włożyłem takowy do celi
Hej lolo8 dziekuje Ci slicznie za te wskazowki bede bacznie sledzil temat zalozony przez pasquala, juz mam wiecej jasnych plamek na temat swapu w mojej glowie niz czarnych....pozdrawiam goraco i zycze powodzenia oby odpalila za I razem
WROCLOVE BRADA
- Suseł
- Miłośnik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 01-01-08, 19:36
No pewnie wroobel wkładał. Tu masz temat viewtopic.php?t=10863
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007
Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold
Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily
Colin McRae 1968-2007
Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold
Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily