GT4 - Stage I

Roczniki 1994-1999
TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

GT4 - Stage I

Postautor: TomPoz » 12-03-07, 11:39

No to biorę się za poprawianie Toyoty. :twisted:

Wszystkie graty do pierwszego etapu już w drodze do mnie:
- 3" downpipe XS-Power (zobaczymy jak się sprawdzi),
- pompa paliwa Walbro 255,
- regulator ciśnienia paliwa.

Elektroniczny kontroler doładowania już od kilku miesięcy czeka w piwnicy.
Montażem zajmie się nasz nieodżałowany spec, który niestety przesiadł się na Imprezę.

Jak tylko graty pojawią się w domu - wrzucę fotki. Potem na bieżąco reportaż z postępu prac. Wątek będzie krótki, bo wszystko ma się odbyć w ciągu jednego dnia.

Awatar użytkownika
__Buuu__
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 638
Rejestracja: 13-04-06, 18:21

Postautor: __Buuu__ » 12-03-07, 11:51

powodzenia ;)
Obrazek

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 12-03-07, 12:07

Jaki będzie regulator?? tzn jakiej marki
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 12-03-07, 12:30

hin pisze:Jaki będzie regulator?? tzn jakiej marki

Amerykański no-name, ale sprzedawany przez firmę dystrybuującą pompy OEM, Bosch i Walbro. Ma zakres 0-6 barów. Powinno być ok, a jak nie to wymienię na coś lepszego.

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 12-03-07, 12:38

TomPoz pisze:- regulator ciśnienia paliwa.


tak z ciekawosci ile dales


Powodzenia Tompoz trzymam za ciebie kciuki :-D

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 12-03-07, 13:00

ELCOYOTE pisze:
TomPoz pisze:- regulator ciśnienia paliwa.

tak z ciekawosci ile dales

70$ z przesyłką.

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 12-03-07, 13:07

Będzie rakieta co ? :) Powodzenia !!

franz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 247
Rejestracja: 19-08-04, 13:35

Postautor: franz » 12-03-07, 13:32

Ok, a wtryski, małe przesterowanko ???
B6 4motion, KZJ95, jeszcze przyjdzie kład i w garażu motoryzacyjna rodzinka 4x4 ;)))

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-03-07, 15:31

Wątek będzie krótki, bo wszystko ma się odbyć w ciągu jednego dnia.
he he zobaczymy! nie to Tomek , zebym Ci zle życzył, wrecz odwrotnie, ale jakos nie wierze w ten "jeden" dzień! :-D
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 12-03-07, 18:32

Ładnie sie zapowiada :-)
jestem ciekawy ile hp przybędzie po takiej kosmetyce :-)
na ile liczysz przyrostu??
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres

Showkemp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: 25-06-04, 21:03

Postautor: Showkemp » 12-03-07, 20:57

góral pisze:
Wątek będzie krótki, bo wszystko ma się odbyć w ciągu jednego dnia.
he he zobaczymy! nie to Tomek , zebym Ci zle życzył, wrecz odwrotnie, ale jakos nie wierze w ten "jeden" dzień! :-D


Spokojnie da radę. :)
www.motorsportshop.pl

91 Celica ST185 CS
90 MR2 Turbo

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 12-03-07, 21:11

Nie no nie przesadzajmy, takie kosmetyczne jak na ten samochód w tym (fabrycznym) setupie zmiany nie powinny spowodować żadnych niespodzianek. W każdym razie powodzenia no i czekamy na rezultaty, wykresy, wrażenia i oczywiście- ciąg dalszy :)
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 12-03-07, 23:46

Co do jednego dnia - wierzę w Wojtka, w końcu kawał drogi będzie musiał przejechać, żeby to dla mnie zrobić.
Co do wykresów - jedyne co pewnie zapodam to porównania z G-Techa, bo nie widzę sensu za ciężkie pieniądze hamować samochodu po takich zmianach. Hamownia będzie przy strojeniu SMT-7 (to jest właśnie ciąg dalszy), czyli trochę później.
Co do wtryskiwaczy - seria pociągnie, a jak nie to Wojtek ma jakiś magiczny sposób.
Co do przyrostu mocy - 40 KM jest spokojnie w zasięgu, może więcej.
Co do wrażeń - czy ja się kiedykolwiek nie podzieliłem jakimiś wrażeniami? :wink:

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 13-03-07, 00:28

Powodzonka Tom... Nieźle... 40km to już jest odczuwalny przyrost :twisted:
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 13-03-07, 13:30

no no!!! to zbliżeysz sie do magicznej liczby 300hp :twisted: :twisted:
układ wydechowy bedziesz zmieniał??
430hp/580Nm

480hp/610Nm

6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 13-03-07, 13:39

No prosze, raptem pare dni mnie na forum nie bylo a tu juz... Ledwo Wielka Norma zarejestrowana a juz dlubana bedzie :twisted: Powodzenia TomPoz Powodzenia!
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
eddie_gt4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: 04-05-06, 09:21

Re: GT4 - Stage I

Postautor: eddie_gt4 » 13-03-07, 15:28

TomPoz pisze: (...) Wszystkie graty do pierwszego etapu już w drodze do mnie:
- 3" downpipe XS-Power (zobaczymy jak się sprawdzi),
- pompa paliwa Walbro 255,
- regulator ciśnienia paliwa.
Elektroniczny kontroler doładowania już od kilku miesięcy czeka w piwnicy (...)


GT i WRX-y, drzyjcie! :-D
MY'90 Toyota Celica turbo 4WD - ex
MY'96 Toyota Celica GT-Four - now

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Re: GT4 - Stage I

Postautor: warp9 » 13-03-07, 17:08

eddie_gt4 pisze:GT i WRX-y, drzyjcie! :-D

No bez przesady seryjne powinien zjadac juz teraz, o ile cwiczyl ciezko od ostatniej porazki :wink:
Sorry za OT - watek mialbyc krotki wg. zalozyciela, ale jak to czesto bywa ... :lol:
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !
Lancer Evo VIII

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 13-03-07, 19:59

TomPoz pisze:Co do wtryskiwaczy - seria pociągnie, a jak nie to Wojtek ma jakiś magiczny sposób.


Zapewne podniesienie ciśnienia paliwa- po to ma być regulator cisnienia.

Powodzenia
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 13-03-07, 23:12

Grzegorz pisze:układ wydechowy bedziesz zmieniał??

Nie bo wiekszego niz mam juz nie da rady zalozyc.