GT4 - Stage I
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
GT4 - Stage I
No to biorę się za poprawianie Toyoty.
Wszystkie graty do pierwszego etapu już w drodze do mnie:
- 3" downpipe XS-Power (zobaczymy jak się sprawdzi),
- pompa paliwa Walbro 255,
- regulator ciśnienia paliwa.
Elektroniczny kontroler doładowania już od kilku miesięcy czeka w piwnicy.
Montażem zajmie się nasz nieodżałowany spec, który niestety przesiadł się na Imprezę.
Jak tylko graty pojawią się w domu - wrzucę fotki. Potem na bieżąco reportaż z postępu prac. Wątek będzie krótki, bo wszystko ma się odbyć w ciągu jednego dnia.
Wszystkie graty do pierwszego etapu już w drodze do mnie:
- 3" downpipe XS-Power (zobaczymy jak się sprawdzi),
- pompa paliwa Walbro 255,
- regulator ciśnienia paliwa.
Elektroniczny kontroler doładowania już od kilku miesięcy czeka w piwnicy.
Montażem zajmie się nasz nieodżałowany spec, który niestety przesiadł się na Imprezę.
Jak tylko graty pojawią się w domu - wrzucę fotki. Potem na bieżąco reportaż z postępu prac. Wątek będzie krótki, bo wszystko ma się odbyć w ciągu jednego dnia.
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
-
- Użytkownik
- Posty: 1298
- Rejestracja: 13-05-06, 01:25
Nie no nie przesadzajmy, takie kosmetyczne jak na ten samochód w tym (fabrycznym) setupie zmiany nie powinny spowodować żadnych niespodzianek. W każdym razie powodzenia no i czekamy na rezultaty, wykresy, wrażenia i oczywiście- ciąg dalszy
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Co do jednego dnia - wierzę w Wojtka, w końcu kawał drogi będzie musiał przejechać, żeby to dla mnie zrobić.
Co do wykresów - jedyne co pewnie zapodam to porównania z G-Techa, bo nie widzę sensu za ciężkie pieniądze hamować samochodu po takich zmianach. Hamownia będzie przy strojeniu SMT-7 (to jest właśnie ciąg dalszy), czyli trochę później.
Co do wtryskiwaczy - seria pociągnie, a jak nie to Wojtek ma jakiś magiczny sposób.
Co do przyrostu mocy - 40 KM jest spokojnie w zasięgu, może więcej.
Co do wrażeń - czy ja się kiedykolwiek nie podzieliłem jakimiś wrażeniami?
Co do wykresów - jedyne co pewnie zapodam to porównania z G-Techa, bo nie widzę sensu za ciężkie pieniądze hamować samochodu po takich zmianach. Hamownia będzie przy strojeniu SMT-7 (to jest właśnie ciąg dalszy), czyli trochę później.
Co do wtryskiwaczy - seria pociągnie, a jak nie to Wojtek ma jakiś magiczny sposób.
Co do przyrostu mocy - 40 KM jest spokojnie w zasięgu, może więcej.
Co do wrażeń - czy ja się kiedykolwiek nie podzieliłem jakimiś wrażeniami?
- eddie_gt4
- Użytkownik
- Posty: 304
- Rejestracja: 04-05-06, 09:21
Re: GT4 - Stage I
TomPoz pisze: (...) Wszystkie graty do pierwszego etapu już w drodze do mnie:
- 3" downpipe XS-Power (zobaczymy jak się sprawdzi),
- pompa paliwa Walbro 255,
- regulator ciśnienia paliwa.
Elektroniczny kontroler doładowania już od kilku miesięcy czeka w piwnicy (...)
GT i WRX-y, drzyjcie!
MY'90 Toyota Celica turbo 4WD - ex
MY'96 Toyota Celica GT-Four - now
MY'96 Toyota Celica GT-Four - now
- warp9
- Użytkownik
- Posty: 2272
- Rejestracja: 30-09-05, 15:55
Re: GT4 - Stage I
eddie_gt4 pisze:GT i WRX-y, drzyjcie!
No bez przesady seryjne powinien zjadac juz teraz, o ile cwiczyl ciezko od ostatniej porazki
Sorry za OT - watek mialbyc krotki wg. zalozyciela, ale jak to czesto bywa ...
-
- Użytkownik
- Posty: 1298
- Rejestracja: 13-05-06, 01:25
TomPoz pisze:Co do wtryskiwaczy - seria pociągnie, a jak nie to Wojtek ma jakiś magiczny sposób.
Zapewne podniesienie ciśnienia paliwa- po to ma być regulator cisnienia.
Powodzenia
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.