Temat swapu powoli zbliza sie do konca
- CAI i filtr stozkowy SARD zamontowany (BEAMS nareszcie oddycha jak powinien)
- Apexi RSM-GP tez wiec autko juz przekracza magiczna bariere 200km/h bez problemu ..przetestowane
sprawy ktore pozostaly do zakonczenia to:
- obrotomierz dalej nie dziala // ale chyba zrobie to dopiero przy okazji montowania indiglo pod zegary
- poliuretanowe poduszki pod silnik ...juz w drodze
- bandarzyk termiczny juz czeka na owiniecie kolektora wydechowego (jak poduszki dotra to zrobie to w tym samym czasie)
Sprawy otwarte to:
- AFR (wideband Air/Fuel Ratio sensor controller )
- aftermarket wydech (mam kilka opcji musze sie tylko zdecydowac na ktoras )
- pompa paliwa -seria dla 3s-ge rev 3 i 7a-fe to 170lph , beams ma seryjnie montowane 255plh .. i jak jest malo paliwka w baku to zaczyna mu brakowac
I pewnie odwiedze hamownie po wszystkim ....
PS:
Tydzien temu w sobote odbyl sie pierwszy "BEAMS Spot" pierwszy w Czechach i pewnie pierwszy w Europie ......
jesli wszystko dobrze pojdzie to ruszy pewien ciekawy projekcik .... "Aftermarket ECU for BEAMS " ,kolega posiadajacy MR2 z Beams-em mieszka zaledwie 70 km odemnie ..... i posiada zaplecze techniczne gdzie bedziemy mogli spokojnie bez pospiechu popracowac
Niniejszym kacze ten watek ... ciag dalszy modow BEAMS-a
w tym watku :
BEAMS stage1