VII by uFo
- ufo666
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 11-01-10, 11:51
VII by uFo
Co prawda miałem samochód zrobiony wcześniej niż Stich, ale nie chciałem pokazywać dopóki nie skończę parę spraw plus malowanie. Jednak się złamałem i pokazuję nie pomalowaną
SAMOCHÓD:
VII generacja, rocznik 2000 wersja i-Sol. Kupiona w marcu 2010 jako seryjna od bboy4, mody mechaniczne przeprowadzone w listopadzie 2010.
SILNIK:
1.8 VVTI z 2005 roku zalany MOTUL 15W50. Seryjnie 143/170. Obecnie 223/281 przy 0,5 bara.
PRZERÓBKI MECHANICZNE:
Intercooler + orurowanie
Odlewany kolektor wydechowy
Turbosprężarka TD4
Katalizator sportowy
Wydajniejsze wtryski, świece
Większe sprzęgło: 230mm tarcza organiczna/docisk wzmocniony (największy rozmiar jaki można upchnąć w dzwon skrzyni)/przerobione i wyważone koło zamachowe
Filtry k&n powietrza i oleju
Zaciski hamulcowe czterotłoczkowe Brembo + tarcze EBC Turbo Groove 325mm + klocki TRW, a z tyłu tarcze EBC Turbo Groove + czerwone EBC
Zestaw amortyzatorów Koni Sport ze sprężynami
Regulowana rozpórka przednich kielichów
CAR-AUDIO:
Radyjko: JVC KW-AV71BTE
Przód: zestaw dwudrożny, odseparowany HERTZ ESK 165mm (100 RMS - 200 MAX) na pełnej zwrotnicy HERTZ, wyciszone drzwi
Tył: seria (chyba)
Bagażnik: subwoofer 10' JBL + wzmacniacz jakiś JBL w zabudowie
WNĘTRZE:
Zegary doładowania i temp spalin auto gauge na słupku
Reszta seria: skórzane fotele, climatronic, szyberdach, ABS, wspomaganie itp.
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY:
Fabryczny nudny srebrny gdzieniegdzie porysowany... zmieniony na Super White
Koła zima: 205/50/16 Toyo Snow Proxes na seryjnych (przemalowanych na czarno)
Koła lato: 225/45/17 Yokohama s.drive na OZ Alleggerita
Dystanse 25mm
Spojler od TS'a
Nakładki progów TTE
Przedni zderzak poliftowy
Jakaś fajniejsza sama końcówka wydechu (z taką już kupiłem)
Tylne światła poliftowe
PLANY
Dolna dokładka przedniego zderzaka TTE
Ksenonowe lampy
Chyba tyle Zdjęcia tylko dwa bo przez ten lakier nie nadaje się do dokładniejszego pokazania. Chętnie wysłucham opinii/komentarzy/sugestii zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych.
Foto jeszcze poprzedniego właściciela (na letnich kółkach):
Niewiele widać, ale to jako mały bonus
I jeszcze wykres:
21.06.2012 - zmiana koloru
Obecnie (18.04.14 - po kolejnej wizycie w ZTR)
No i oczywiście wielkie podziękowania dla Bartka!
SAMOCHÓD:
VII generacja, rocznik 2000 wersja i-Sol. Kupiona w marcu 2010 jako seryjna od bboy4, mody mechaniczne przeprowadzone w listopadzie 2010.
SILNIK:
1.8 VVTI z 2005 roku zalany MOTUL 15W50. Seryjnie 143/170. Obecnie 223/281 przy 0,5 bara.
PRZERÓBKI MECHANICZNE:
Intercooler + orurowanie
Odlewany kolektor wydechowy
Turbosprężarka TD4
Katalizator sportowy
Wydajniejsze wtryski, świece
Większe sprzęgło: 230mm tarcza organiczna/docisk wzmocniony (największy rozmiar jaki można upchnąć w dzwon skrzyni)/przerobione i wyważone koło zamachowe
Filtry k&n powietrza i oleju
Zaciski hamulcowe czterotłoczkowe Brembo + tarcze EBC Turbo Groove 325mm + klocki TRW, a z tyłu tarcze EBC Turbo Groove + czerwone EBC
Zestaw amortyzatorów Koni Sport ze sprężynami
Regulowana rozpórka przednich kielichów
CAR-AUDIO:
Radyjko: JVC KW-AV71BTE
Przód: zestaw dwudrożny, odseparowany HERTZ ESK 165mm (100 RMS - 200 MAX) na pełnej zwrotnicy HERTZ, wyciszone drzwi
Tył: seria (chyba)
Bagażnik: subwoofer 10' JBL + wzmacniacz jakiś JBL w zabudowie
WNĘTRZE:
Zegary doładowania i temp spalin auto gauge na słupku
Reszta seria: skórzane fotele, climatronic, szyberdach, ABS, wspomaganie itp.
WYGLĄD ZEWNĘTRZNY:
Fabryczny nudny srebrny gdzieniegdzie porysowany... zmieniony na Super White
Koła zima: 205/50/16 Toyo Snow Proxes na seryjnych (przemalowanych na czarno)
Koła lato: 225/45/17 Yokohama s.drive na OZ Alleggerita
Dystanse 25mm
Spojler od TS'a
Nakładki progów TTE
Przedni zderzak poliftowy
Jakaś fajniejsza sama końcówka wydechu (z taką już kupiłem)
Tylne światła poliftowe
PLANY
Dolna dokładka przedniego zderzaka TTE
Ksenonowe lampy
Chyba tyle Zdjęcia tylko dwa bo przez ten lakier nie nadaje się do dokładniejszego pokazania. Chętnie wysłucham opinii/komentarzy/sugestii zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych.
Foto jeszcze poprzedniego właściciela (na letnich kółkach):
Niewiele widać, ale to jako mały bonus
I jeszcze wykres:
21.06.2012 - zmiana koloru
Obecnie (18.04.14 - po kolejnej wizycie w ZTR)
No i oczywiście wielkie podziękowania dla Bartka!
Ostatnio zmieniony 24-04-14, 10:58 przez ufo666, łącznie zmieniany 11 razy.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- adi24car
- Użytkownik
- Posty: 272
- Rejestracja: 08-05-10, 15:57
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
ufo666 pisze:Czarny chodzi mi po głowie. Tak żeby moja i Sticha były już całkiem podobne, nie tylko pod maską, ale i z zewnątrz
eee, to tak... standardowo strasznie.
Na twoim miejscu jak już bym malował cało to na coś co się totalnie wyróżnia i nie występowało w VII, np Deep Jewel Green Pearl z Supry mk4, albo Imperial Jade Mica, ew. Diamond White Pearl żeby była przeciwność czarnego
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
ufo666 pisze:Czarny chodzi mi po głowie. Tak żeby moja i Sticha były już całkiem podobne, nie tylko pod maską, ale i z zewnątrz
hehe chcesz robić za brata bliźniaka? zapominasz, ze będziemy mieć inne bodykity
fajnie, że w końcu opisałeś swój samochód. Powodzenia w modach przed sezonem 2011
ja już mam pół pokoju w cześciach
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
mechanicznie super kurcze, fajnie by było się kiedyś uturbioną VII śmignąć chociaż potem przesiąść się ponownie do swojej 143...
a kolor, RedSun dobrze radzi, jak już malować to może jakiś odjazdowy kolor a mi się tam czarna VII niezbyt podoba, jak dla mnie czarny kolor powoduje że nie widać tych charakterystycznych przetłoczeń, profili itd... ale tak czy inaczej, trudno odmówić mu uroku
a kolor, RedSun dobrze radzi, jak już malować to może jakiś odjazdowy kolor a mi się tam czarna VII niezbyt podoba, jak dla mnie czarny kolor powoduje że nie widać tych charakterystycznych przetłoczeń, profili itd... ale tak czy inaczej, trudno odmówić mu uroku
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Skoczu pisze:mechanicznie super kurcze, fajnie by było się kiedyś uturbioną VII śmignąć chociaż potem przesiąść się ponownie do swojej 143...
to jak byś był w południowo wschodniej Polsce to piszesz albo do ufo albo do mnie i masz
a jak nie to mozę na jakimś zlocie w tym roku.
Skoczu pisze:a kolor, RedSun dobrze radzi, jak już malować to może jakiś odjazdowy kolor a mi się tam czarna VII niezbyt podoba, jak dla mnie czarny kolor powoduje że nie widać tych charakterystycznych przetłoczeń, profili itd... ale tak czy inaczej, trudno odmówić mu uroku
masz racje z tymi przetłoczeniami, na czarnym troche sie zlewają... ale i tak nie zamienił bym swojego koloru na żaden inny (seryjny przynajmniej)
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
na pewno skorzystam z zaproszenia
dla mnie to jest tak że do momentu aż mamy seryjną VII bardzo dobrze wygląda na niej srebrny. Jeśli myślimy o body kit to ciemniejszy kolor zdecydowanie lepiej. Kaminari na srebrnej VII mi się średnio podoba, ale na czerwonej, czarnej, granatowej albo chociaż białej - wygląda zacnie. Podsumowując - każdy ma swój gust jeśli chodzi o kolor, ale dla mnie bardzo udana była ta wersja: http://1.bp.blogspot.com/_7XKM5uAPfD8/T ... i-ts-7.jpg
Sam mam w planie zderzak poliftowy + dokładka z tego zdjęcia (wiem - dostanie jej jest ekstremalnie kosztowne i trudne) + progi TTE + spoiler od amerykanskiego od GTS'a. Jako że mam srebrny samochód, a jedyny bodykit fajny to kanimari oraz ten http://www.andysautosport.com/toyota/20 ... 92522.html (przedni zderzak w zasadzie bo progi i tył dla mnie kiepskie), a o przemalowywaniu zdecydowanie nie myślę to jednak zostaje wizja celicy powyzej.
Ale żeby nie było że koledze UFO zaśmiecam wątek, to mam pytanie dotyczacy amorów KAYABA. Chodzi mi o porównanie do serii, lepiej? bardziej twardo?... A cały projekt naprawde zacny
dla mnie to jest tak że do momentu aż mamy seryjną VII bardzo dobrze wygląda na niej srebrny. Jeśli myślimy o body kit to ciemniejszy kolor zdecydowanie lepiej. Kaminari na srebrnej VII mi się średnio podoba, ale na czerwonej, czarnej, granatowej albo chociaż białej - wygląda zacnie. Podsumowując - każdy ma swój gust jeśli chodzi o kolor, ale dla mnie bardzo udana była ta wersja: http://1.bp.blogspot.com/_7XKM5uAPfD8/T ... i-ts-7.jpg
Sam mam w planie zderzak poliftowy + dokładka z tego zdjęcia (wiem - dostanie jej jest ekstremalnie kosztowne i trudne) + progi TTE + spoiler od amerykanskiego od GTS'a. Jako że mam srebrny samochód, a jedyny bodykit fajny to kanimari oraz ten http://www.andysautosport.com/toyota/20 ... 92522.html (przedni zderzak w zasadzie bo progi i tył dla mnie kiepskie), a o przemalowywaniu zdecydowanie nie myślę to jednak zostaje wizja celicy powyzej.
Ale żeby nie było że koledze UFO zaśmiecam wątek, to mam pytanie dotyczacy amorów KAYABA. Chodzi mi o porównanie do serii, lepiej? bardziej twardo?... A cały projekt naprawde zacny
- beety
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: 06-10-10, 20:13
ufo666 dynamicznie poleciałes do przodu ,piękna .
gratuluję chęci, efektów.
tiaa bierz : czarny czarny/ choć i w innych kolorach
dobrze będzie wyglądać ale nie w tym obecnym jakoś mi sie nie widzi srebrna.
zadowolenia i bezawaryjności
no to juz na 99 % wierze ze uda mi sie spiknąć na jazdę próbną skoro koledzy w pobliżu
gratuluję chęci, efektów.
tiaa bierz : czarny czarny/ choć i w innych kolorach
dobrze będzie wyglądać ale nie w tym obecnym jakoś mi sie nie widzi srebrna.
zadowolenia i bezawaryjności
Stich pisze:to jak byś był w południowo wschodniej Polsce to piszesz albo do ufo albo do mnie i masz
a jak nie to mozę na jakimś zlocie w tym roku.
no to juz na 99 % wierze ze uda mi sie spiknąć na jazdę próbną skoro koledzy w pobliżu
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
beety pisze:ufo666 dynamicznie poleciałes do przodu ,piękna .
gratuluję chęci, efektów.
tiaa bierz : czarny czarny/ choć i w innych kolorach
dobrze będzie wyglądać ale nie w tym obecnym jakoś mi sie nie widzi srebrna.
zadowolenia i bezawaryjnościStich pisze:to jak byś był w południowo wschodniej Polsce to piszesz albo do ufo albo do mnie i masz
a jak nie to mozę na jakimś zlocie w tym roku.
no to juz na 99 % wierze ze uda mi sie spiknąć na jazdę próbną skoro koledzy w pobliżu
jak najbardziej ale tylko na siedzeniu pasażera jeśli o mnie chodzi tak sobie obiecałem i zamierzam się tego trzymać
kurcze troche poleciałem z ot. sorki ufo. ale zaraz przyjdzie admin i posprząta
- ufo666
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 11-01-10, 11:51
No standardowy ten czarny, ale odkąd grałem na PC w need 4 speed underground 2 to widziałem ją jako czarną (w grze robiłem ją na czarno plus czarne fele) I właśnie jedynym minusem jak dla mnie (oprócz tego, że się brudzi szybko) to jest to, że ginie trochę linia.
Co do propozycji RedSun to hm... ciekawe Ten grafitowy z polifta też fajnie wygląda. Sporo czasu jeszcze minie zanim ją wymaluję, więc mam jeszcze trochę czasu na główkowanie.
Tak pamiętam. Twoja na dodatek niżej siedzi jeszcze ewentualnie lampy bym odgapił jeszcze
Wybierałem się kiedyś na spota do Rzeszowa, ale niestety się nie wyrobiłem. Może na następny uda mi się wpaść. Tylko też możliwe, że u mnie fotel tylko pasażera będzie dostępny, ale kto wie.. kobietom ciężko czasami odmówić
Co do propozycji RedSun to hm... ciekawe Ten grafitowy z polifta też fajnie wygląda. Sporo czasu jeszcze minie zanim ją wymaluję, więc mam jeszcze trochę czasu na główkowanie.
Stich pisze:hehe chcesz robić za brata bliźniaka? zapominasz, ze będziemy mieć inne bodykity
Tak pamiętam. Twoja na dodatek niżej siedzi jeszcze ewentualnie lampy bym odgapił jeszcze
Pytaj bboy'a, ja już z tymi amorami od Niego kupiłem.Skoczu pisze:... mam pytanie dotyczacy amorów KAYABA. Chodzi mi o porównanie do serii, lepiej? bardziej twardo?...
beety pisze:Stich pisze:to jak byś był w południowo wschodniej Polsce to piszesz albo do ufo albo do mnie i masz
a jak nie to mozę na jakimś zlocie w tym roku.
no to juz na 99 % wierze ze uda mi sie spiknąć na jazdę próbną skoro koledzy w pobliżu
Wybierałem się kiedyś na spota do Rzeszowa, ale niestety się nie wyrobiłem. Może na następny uda mi się wpaść. Tylko też możliwe, że u mnie fotel tylko pasażera będzie dostępny, ale kto wie.. kobietom ciężko czasami odmówić
- ufo666
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 11-01-10, 11:51
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
ufo666 pisze:Tak Zastec, teraz się zwą ZTR
Yyy jeśli się mylę to niech mnie Stich albo Bartek poprawią. Nie jest odprężony, zapas ewentualnej mocy na soft turbo jeszcze jest. Jakkolwiek to jest zrobione, jest zapewne zrobione z głową. Nie oddałem auta komuś kto jeszcze tego nie robił z tymi silnikami
To wiem, natomiast sie dziwie czemu jednak nie odprezyli. Ale co tam, kilka juz tych silnikow zrobil, i jezdzi .. Tylko teraz pytanie, kiedy ci te dwiescie cus koni przestanie wystarczac..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- beety
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: 06-10-10, 20:13
ufo666 pisze:Tylko też możliwe, że u mnie fotel tylko pasażera będzie dostępny, ale kto wie.. kobietom ciężko czasami odmówić
ale spokojnie na początek wystarczy fotel pasażera chłopaki ,
sama raczej tez bałabym sie udostępnić komuś fotel kierowcy w swojej.
ja w gierce miałam żółtą. choć w polowie gry coś pochrzani.łam i
mi skasowało
fakt czarny cięzej utrzymać w czystości ale jak wypicujesz ,
nabłyszczysz lakier to swieci sie jak... nie powiem co
- bboy4
- Użytkownik
- Posty: 3706
- Rejestracja: 05-11-05, 16:53
1. Ufo - Gratuluje decyzji , na którą mi zabrakło odwagi , chęci i kasy... Fajnie że doszła kolejna profesjonalnie zmodyfikowana Celica w Klubie.
2. Maluj auto na jaki kolor chcesz , rzecz gustu a o nich się nie dyskutuje. Czarny jest wypas bo pasuje do aut o sylwetce sportowej. Druga strona medalu , w przypadku VII przede wszystkim tracimy linie , które niby pozostają widoczne ale już nie rzucają się w oczy... (to moje subiektywne odczucie).
3. KAYABA - Po wymianie totalnie rozwalonych seryjnych amorów odczułem pełen relax , natomiast trudno stwierdzić , jeśli zmieniłbym na nowe seryjne czy byłoby lepiej niż na nowe KYB. Człowiekowi chce się pić , napije się zimnej wody i jest Ok , trudno powiedzieć czy lepiej napiłby się wodą czy Pepsi , bo pragnienie ugasił.... Jeśli chodzi o samą twardość to uważam że KYB są troche twardsze....
4. Ufo - z tyłu w boczkach głośniki pozostały seryjne. (żeby nie dominowały nad przodem)
2. Maluj auto na jaki kolor chcesz , rzecz gustu a o nich się nie dyskutuje. Czarny jest wypas bo pasuje do aut o sylwetce sportowej. Druga strona medalu , w przypadku VII przede wszystkim tracimy linie , które niby pozostają widoczne ale już nie rzucają się w oczy... (to moje subiektywne odczucie).
3. KAYABA - Po wymianie totalnie rozwalonych seryjnych amorów odczułem pełen relax , natomiast trudno stwierdzić , jeśli zmieniłbym na nowe seryjne czy byłoby lepiej niż na nowe KYB. Człowiekowi chce się pić , napije się zimnej wody i jest Ok , trudno powiedzieć czy lepiej napiłby się wodą czy Pepsi , bo pragnienie ugasił.... Jeśli chodzi o samą twardość to uważam że KYB są troche twardsze....
4. Ufo - z tyłu w boczkach głośniki pozostały seryjne. (żeby nie dominowały nad przodem)
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT