Srebrna siódema by Blad
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
Srebrna siódema by Blad
W końcu udało mi się się zabrać za napisane czegoś o swojej Toyocie.
Samochód:
*Toyota Celica VII 1.8 VVT-i
Silnik:
Poliftowe 1ZZ-FE
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło Aisin
Zawieszenie:
*Amortyzatory Kayaba Excel-G
*Sprężyny EIBACH - 30mm
* Górna rozpórka kielichów przednich Staffa
Hamulce:
*Przeszczepione przednie zaciski z TS'a
*Przód - Tarcze 275mm Rotinger nacinane i nawiercane, klocki EBC Red Stuff
*Tył - Tarcze i klocki Ferodo
Układ wydechowy:
*sportowy katalizator
* Dedykowany tłumik końcowy Tsudo
Układ dolotowy:
*wkładka K&N
koła:
*LATO: felgi 17", Inovit STVI
opony Viking ProTech2 215/45/17
*ZIMA: felgi 16" seria z VII
opony Dayton DW510 205/50/16
Wnętrze:
*Czarna konsola środkowa
*Podświetlenie nóg oraz wnętrza w technologi LED
* Skórzana tapicerka
*Customowe obszycie kierownicy
Audio:
-Głośniki Hertz HSK165
-Radio JVC AVX740
-Wytłumienie drzwi matami GMS
-Wzmacniacz Alpine V12
-Sub Hertz ES250 w zabudowie ciśnieniowej
Body:
- Lotka TRD
- Progi TRD
- ORI chlapacze tylne
- Całość pomalowana na niebieską perłę z czarnymi elementami Plasti-Lakiem
Krótki opis/historia samochodu:
Celica kupiona w sierpniu 2010 roku w Gostyniu. Sprowadzona z Włoch.
Od początku do końca pobytu we Włoszech prowadzona książka serwisowa + faktury z ASO w miejscowości Lamezia Terme.
Jedyny widoczny uszczerbek na zdrowiu auta to prawy błotnik odrobinę ciemniejszy od reszty i prawy reflektor widać, że nowszy. Po przetłumaczeniu fakturek widać, że został wymieniony. W każdym bądź razie auto jest proste...
Jak na auto z Włoch była w bardzo dobrym stanie.
Krótki opis planów zmian:
- Tylna dokładka TRD
- Zderzak TRD
Zdjęcia:
Uploaded with ImageShack.us
Samochód:
*Toyota Celica VII 1.8 VVT-i
Silnik:
Poliftowe 1ZZ-FE
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło Aisin
Zawieszenie:
*Amortyzatory Kayaba Excel-G
*Sprężyny EIBACH - 30mm
* Górna rozpórka kielichów przednich Staffa
Hamulce:
*Przeszczepione przednie zaciski z TS'a
*Przód - Tarcze 275mm Rotinger nacinane i nawiercane, klocki EBC Red Stuff
*Tył - Tarcze i klocki Ferodo
Układ wydechowy:
*sportowy katalizator
* Dedykowany tłumik końcowy Tsudo
Układ dolotowy:
*wkładka K&N
koła:
*LATO: felgi 17", Inovit STVI
opony Viking ProTech2 215/45/17
*ZIMA: felgi 16" seria z VII
opony Dayton DW510 205/50/16
Wnętrze:
*Czarna konsola środkowa
*Podświetlenie nóg oraz wnętrza w technologi LED
* Skórzana tapicerka
*Customowe obszycie kierownicy
Audio:
-Głośniki Hertz HSK165
-Radio JVC AVX740
-Wytłumienie drzwi matami GMS
-Wzmacniacz Alpine V12
-Sub Hertz ES250 w zabudowie ciśnieniowej
Body:
- Lotka TRD
- Progi TRD
- ORI chlapacze tylne
- Całość pomalowana na niebieską perłę z czarnymi elementami Plasti-Lakiem
Krótki opis/historia samochodu:
Celica kupiona w sierpniu 2010 roku w Gostyniu. Sprowadzona z Włoch.
Od początku do końca pobytu we Włoszech prowadzona książka serwisowa + faktury z ASO w miejscowości Lamezia Terme.
Jedyny widoczny uszczerbek na zdrowiu auta to prawy błotnik odrobinę ciemniejszy od reszty i prawy reflektor widać, że nowszy. Po przetłumaczeniu fakturek widać, że został wymieniony. W każdym bądź razie auto jest proste...
Jak na auto z Włoch była w bardzo dobrym stanie.
Krótki opis planów zmian:
- Tylna dokładka TRD
- Zderzak TRD
Zdjęcia:
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 27-07-14, 21:56 przez Blad, łącznie zmieniany 16 razy.
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
-
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 28-09-10, 12:53
jak nie na ibeju to na stronie producenta http://www.kaminari.com/catalog/43
maluj bude na bialo, felgi na ciemny braz jak rays http://i.pbase.com/o6/70/394770/1/10234 ... _small.jpg i dorzucic lotke w tym stylu http://www.avb-sports.be/toyota/celica/ ... ilers/5960 a bedzie prawie tak piekna jak moja z forzy
maluj bude na bialo, felgi na ciemny braz jak rays http://i.pbase.com/o6/70/394770/1/10234 ... _small.jpg i dorzucic lotke w tym stylu http://www.avb-sports.be/toyota/celica/ ... ilers/5960 a bedzie prawie tak piekna jak moja z forzy
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
Zmiany, zmiany zmiany!!!
Wszystko opiszę za jakieś 3 tygodnie, kiedy wszystko co zamówiłem znajdzie się w samochodzie... Na te chwilę tyle:
Uploaded with ImageShack.us
Wszystko opiszę za jakieś 3 tygodnie, kiedy wszystko co zamówiłem znajdzie się w samochodzie... Na te chwilę tyle:
Uploaded with ImageShack.us
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
i znowu trzymają ludzi w tajemnicy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
A więc część pierwsza:
Car audio.
Naszły mnie chęci, oraz przyszły kochane "piniążki" na zrobienie porządnego CA.
Tak więc:
Na początku było radio... Alpine CDE-120RM, które po ośmiu miesiącach użytkowania poszło do przysłowiowego żyda.
Później wjechał wzmacniacz... 4 kanałowy Alpine z bardzo udanej serii V12.
Oczywiście poprowadzone zostały kabelki po jednej stronie zasilające a po drugiej sygnałowe. Głośnikowe idą środkiem.
Wszystko to grało na seryjnych głośnikach póki tiger1981 nie zaraził mnie Hertzami HSK165...
Wszystko zostało założone, ale hola hola... Czegoś tu brakuje... Wygłuszenia...
No więc jak już wspomniałem przyszły pieniądze i telefon do kolegi.
- Kamil, daj jakieś fajne maty do wygłuszenia nie za drogie, ale żeby dobrze tłumiły.
Wszystkie materiały zakupiłem od kolegi z firmy AudioBas, były to 4 maty GMS04 i dwie GMS02
Cały wczorajszy dzień i połowę dzisiejszego bawiłem się z drzwiami. Nie powiem ile "dziewczynek" przy tym poleciało, ale zrobiłem.
Na początek ściągnąłem boczek i zdarłem zakurzoną folię. Pod folią było pełno takiego czarnego lepiku który trzeba było zmyć... Po wszystkim drzwi zostały odtłuszczone.
Na drugi ogień wykleiłem wnętrze drzwi.
Później przyszła pora na zaklejenie wszystkich nie potrzebnych otworów, oraz przykręcenie kawałka metalu jako wspornika dla maty, żeby nie zachowywała się jak membrana. Za wspornik posłużyła stara tablica. Wszystko zostały dodatkowo uszczelnione sylikonem, aby drgało.
Następnie wykleiłem zewnętrzną powierzchnię drzwi.
Na to wszystko została dorzucona jeszcze mata GMS02, a strukturze podobnej do gąbki, aby wszystko ładnie docisnąć boczkiem.
Po założeniu boczku, całość wygląda tak:
Różnica po wygłuszeniu jest ogrooomna... Bas jest bardziej dynamiczny, słyszalny, a przede wszystkim całkowicie wyeliminowane zostały drgania blachy wew. drzwi co było uciążliwe.
Całością steruje 24 bitowa jednostka multimedialna JVC AVX740
Zestaw Hertza i to radyjko powoduje bardzo przyjemne doznania dźwiękowe
Zastanawiam się jeszcze nad wsadzeniem do bagażnika skrzyneczki basowej, tylko wcześniej musiał bym posłuchać jakby to grało...
No i cóż, koniec fotorelacji...
Na resztę części czekamy do końca tygodnia...
Car audio.
Naszły mnie chęci, oraz przyszły kochane "piniążki" na zrobienie porządnego CA.
Tak więc:
Na początku było radio... Alpine CDE-120RM, które po ośmiu miesiącach użytkowania poszło do przysłowiowego żyda.
Później wjechał wzmacniacz... 4 kanałowy Alpine z bardzo udanej serii V12.
Oczywiście poprowadzone zostały kabelki po jednej stronie zasilające a po drugiej sygnałowe. Głośnikowe idą środkiem.
Wszystko to grało na seryjnych głośnikach póki tiger1981 nie zaraził mnie Hertzami HSK165...
Wszystko zostało założone, ale hola hola... Czegoś tu brakuje... Wygłuszenia...
No więc jak już wspomniałem przyszły pieniądze i telefon do kolegi.
- Kamil, daj jakieś fajne maty do wygłuszenia nie za drogie, ale żeby dobrze tłumiły.
Wszystkie materiały zakupiłem od kolegi z firmy AudioBas, były to 4 maty GMS04 i dwie GMS02
Cały wczorajszy dzień i połowę dzisiejszego bawiłem się z drzwiami. Nie powiem ile "dziewczynek" przy tym poleciało, ale zrobiłem.
Na początek ściągnąłem boczek i zdarłem zakurzoną folię. Pod folią było pełno takiego czarnego lepiku który trzeba było zmyć... Po wszystkim drzwi zostały odtłuszczone.
Na drugi ogień wykleiłem wnętrze drzwi.
Później przyszła pora na zaklejenie wszystkich nie potrzebnych otworów, oraz przykręcenie kawałka metalu jako wspornika dla maty, żeby nie zachowywała się jak membrana. Za wspornik posłużyła stara tablica. Wszystko zostały dodatkowo uszczelnione sylikonem, aby drgało.
Następnie wykleiłem zewnętrzną powierzchnię drzwi.
Na to wszystko została dorzucona jeszcze mata GMS02, a strukturze podobnej do gąbki, aby wszystko ładnie docisnąć boczkiem.
Po założeniu boczku, całość wygląda tak:
Różnica po wygłuszeniu jest ogrooomna... Bas jest bardziej dynamiczny, słyszalny, a przede wszystkim całkowicie wyeliminowane zostały drgania blachy wew. drzwi co było uciążliwe.
Całością steruje 24 bitowa jednostka multimedialna JVC AVX740
Zestaw Hertza i to radyjko powoduje bardzo przyjemne doznania dźwiękowe
Zastanawiam się jeszcze nad wsadzeniem do bagażnika skrzyneczki basowej, tylko wcześniej musiał bym posłuchać jakby to grało...
No i cóż, koniec fotorelacji...
Na resztę części czekamy do końca tygodnia...
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
OmegaPL pisze:Ale tablicy rejestracyjnej w drzwiach nie zostawiłeś?
Pewnie że została. Nikomu nie potrzebna, leżała już trochę czasu a jako kawałek blachy się przyda. Przez to, że tam jest mata mniej faluje bo jest przyklejony i do blachy i do tablicy
Stich pisze:e chce nic mówić ale póki co projekt i plany przypominają mi taką inną klubową VII którą znam ale nie mówie, że to źle, wręcz przeciwnie
Eee znasz ją chyba baaaardzo dobrze Ale nie będzie to kopia, bo tak nie wypada Owszem jest wzorowana na którejś klubowej Celince, ale tylko wzorowana A Kaminari upatrzyłem sobie w Forzie Motorsport 3 ;D
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Blad pisze:
Ale nie będzie to kopia, bo tak nie wypada D
powodzenia w modach
a co do folii to jak już to nie lepiej na ciekawszy kolor niż seryjne? możę biała perła? wiesz jak to wygląda z kaminari?
http://img11.imageshack.us/img11/314/mg0557.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/1686/mg0569.jpg
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48