Na poczatek chcial bym wszystkim powiedziec Czesc.
Samochód:
*Toyota Celica VII 1.8 VVTI 2000.
Silnik:
1ZZ-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Jeszcze seryjne
Hamulce:
*Jeszcze seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria - w planach filtr stozkowy K&N
koła:
* 17" Wolferance Eurosport
* Opony Nankang NS2 215/40/17
Wnętrze:
*seria
Audio:
* Seria
Body:
* seria
Krótki opis/historia samochodu:
Celcia zakupiona 16.08.2011 roku. Autko ogolnie zadbane lecz wymaga troche pracy. W najblizszym czasie musze pozbyc sie problemu obrotow, ktore caly czas sa powyzej 1000. Podejrzewam nieszczelny uklad dolotowy ale to wyjdzie w praniu podczas montazu filtra stozkowego K&N. Jak narazie bardzo zadowolony z zakupu:)
Krótki opis planów zmian:
- obnizenie autka
- wymiana ukladu hamulcowego na Brembo
Toyota Celica mk7 2000
- kamwu
- Użytkownik
- Posty: 1759
- Rejestracja: 05-07-11, 07:41
No auto wdzięcznie się prezentuje. Czarne felgi nawet fajnie wyglądają, ale jeszcze przydałyby się żeby zaciski były w kontraście. No i 18" albo gleba
Jedna uwaga z mojej strony: mieszek drążka zmiany biegów wchodzi pod ten plastik. Jak go przełożysz pod spód, to tam są wypustki w które on wchodzi i ładnie siedzi. Zauważyłem, że w większości VII ten mieszek jest wyciągnięty, bo właściciele nie wiedzą jak to powinno być.
Jedna uwaga z mojej strony: mieszek drążka zmiany biegów wchodzi pod ten plastik. Jak go przełożysz pod spód, to tam są wypustki w które on wchodzi i ładnie siedzi. Zauważyłem, że w większości VII ten mieszek jest wyciągnięty, bo właściciele nie wiedzą jak to powinno być.