Toyota Celica VII VVT-i by eXcential

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 11-05-12, 17:35

eXcential, Piknie. Z poliftowymi lampami VII wygląda na kilka lat młodszy samochód. :) Spoiler fajny - chociaż ja poluję na ten na dwóch nóżkach.

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15

Postautor: Archy » 11-05-12, 18:04

Gratki, bardzo dobre zmiany. Od razu tył o wiele lepiej się prezentuje :)

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 20-06-12, 16:50

Zawsze mi się podobały Dotz Brand Hatch. Pasują do srebrnej 7 czy nie bardzo?

Obrazek

Obrazek
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56

Postautor: Grzybek » 20-06-12, 17:35

też nad nimi myślałem bo ładne są, ale przestałem, są chyba dość ciężkie. Nie znalazłem ile dokładnie ważą 17x7 ale 15x6,5 ważą 9,9kg. Wiec 17" pewnie jeszcze więcej... chyba na 143km to troche za dużo

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 21:17

Postautor: Prezes-Kamil » 20-06-12, 19:09

eXcential pisze:Zawsze mi się podobały Dotz Brand Hatch. Pasują do srebrnej 7 czy nie bardzo?


Nawet ładne, ale ładniej by się prezentowały z obniżeniem, którego chyba brakuje na tej fotce

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 20-06-12, 20:09

eXcential pisze:Zawsze mi się podobały Dotz Brand Hatch. Pasują do srebrnej 7 czy nie bardzo?

Obrazek

Obrazek


DOTZy fajne ale w tym rozmiarze co na zdjęciu czyli 18" . przy 17stkach będzie optycznie gorzej.

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 21-06-12, 11:49

w Toruniu jeździ czarna na tych właśnie kołach. Wygląda nieźle wg mnie ale rzeczywiscie wzór jest optycznie za maly do 17.

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 02-02-13, 16:47

W dniu dzisiejszym odbył się mały DynoDay. Z wyników jestem zadowolony, autko trzyma serię. Przybyło trochę Nm. Dla przypomnienia fabrycznie wygląda to:

Moc silnika: 143 KM, przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 170 Nm

Obrazek
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56

Postautor: Grzybek » 09-02-13, 19:05

zdrowa seria, ważne :) a te 5 Nm to dzięki wkładce K&N czy coś zmieniałeś jeszcze?

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 16-04-13, 08:28

Sezon wiosenny czas zacząć, a żeby zacząć solidnie to koniecznie od ASO :) Jako że ceny napraw w ASO kosmiczne (270 zł za roboczogodzinę), zlecenie tylko na sprawdzenie stanu.
Po małej diagnostyce wyszły następujące usterki:
- Wyciek z uszczelniacza półosi prawy przód
- Wyciek z napinacza uszczelniacza rozrządu
- Pasek wielorowkowy do wymiany
- Uszkodzona szpilka koła przód prawy
Powoli zaczynam kompletować potrzebne części i w przyszłym tygodniu wybieram się do swojego fachowca. W ramach wizyty oczywiście wymiana płynów ustrojowych oraz filtrów.

Autko przed wizytą
Obrazek

Mała bestia przed salonem
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16-04-13, 13:28 przez eXcential, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 16-04-13, 08:39

Pasek wielorowkowy wymieniasz z pompą wody i całym napinaczem? Czy tylko sam pasek???
JAPFEST Crew Member

- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 16-04-13, 10:14

Blad pisze:Pasek wielorowkowy wymieniasz z pompą wody i całym napinaczem? Czy tylko sam pasek???


przecież napisał "wielokolorowy" - to musi być coś innego :-D

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 16-04-13, 13:10

No to wielokolorowy ;)
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 16-04-13, 13:19

Heheheh -rowkowy :D Nie wiem, jeszcze się nie konsultowałem... a co warto z pompą i napinaczem?
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 16-04-13, 14:10

No napinacz w ASO to ponad 1000 zł. Pompa nie wiem ile. Mi powoli popiskuje więc tak się rozglądam co i jak kto wymienia. Jakie koszta itp. Bo nie specjalnie mi się uśmiecha wymieniać pompę i napinacz/rolkę aby zlikwidować piskanie z rana.
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

Mysticum

Postautor: Mysticum » 16-04-13, 16:24

sorry ze sie wtrące,pasek wielorowkowy to ten co tak zajebiscie piszczy np po opadach deszczu ?

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 16-04-13, 18:51

taaa
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 16-04-13, 19:01

Byłem dzisiaj na przeglądzie klimatyzacji i przy okazji zapytałem czy przy wymianie tego paska inne elementy tego układu warto wymienić. Stwierdzili że nie ma takiej potrzeby. Poza tym wczoraj Pan w ASO wspominał tylko o pasku...
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Mysticum

Postautor: Mysticum » 16-04-13, 19:41

Blad pisze:taaa


to tymbardziej Ci sie dziwie ze nie wymieniles,koszt oryginalnego w Norwegii to okolo 300 koron (150zlotych)a czesci sa tutaj kilkakrotnie drozsze... jaka satysfakcja jak nic nie piszczy :) ja zrobilem to pol roku temu i jestem zadowolony

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 16-04-13, 21:37

Wiem, że to jest tanie, ale ja znowuż słyszałem, że przy pasku trzeba od razu pompę wody i napinacz albo rolkę napinacza. Na razie olałem sprawa bo mi zapiszczy tylko z rana z sekundę albo dwie.

Sorry za offtop eXcential
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8