Celica VII - Skoczu

Roczniki 2000-2005

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Celica VII - Skoczu

Postautor: Skoczu » 17-03-12, 17:02

Samochód:
*Toyota Celica ZZT230

Silnik:
*1.8 VVTi 143km

Przeniesienie napędu:
*seria

Zawieszenie:
* Amortyzatory KAYABA EXCEL-G
* Eibach Pro Kit -30
* Poliuretanowe tuleje zawieszenia (komplet przód tył)
* Poliuretanowe łączniki stabilizatora tył
* Rozpórka STAFFA przód

Hamulce:
*przód - swap od TSa / polifta -> 275 mm tarcza. Tarcze EBC usr oraz klocki EBC RedStuff
*tył - tarcze EBC black i klocki EBC black.

Układ wydechowy:
*wydech z kwasówki made by GT4 JS (kat, dwa tłumiki, zbliżony do serii)

Układ dolotowy:
*sportowy filtr K&N

koła:
* felgi 17' Sparco Asetto Gara (7,0, et 38) + opony Federal 595 evo (205,45,17).
*felgi 16" seria na zimę, opony Hankook Winter I*cept RS2 (205, 50, 16)

Wnętrze:

*tylna kanapa alcantara z JDMa
*zmieniony kolor podswietlenia na pomaranczowy


Audio:
*radio Toyota B9001 (zależało mi na jednostce z 'epoki' :) )
*wygłuszenie wnętrza - bagażnik, boczki tył, nadkola tył, drzwi przód (maty STP i pianka GMS)

Body:
*poliftowe lampy tył
*dokładka TS przód
*progi TS
*blenda ze srebrną ramką (JDM/USDM)
*spoiler na dwóch nożkach (USDM)
*wlot powietrza kopia Msport


Krótki opis/historia samochodu:
Samochód zakupiony w 2009 roku od drugiej właścicielki pojazdu. Samochód pochodzi z Niemiec. Rocznik 2002, pierwsza rejestracja w 2003 roku. Aktualnie przebieg 176 tys, cały czas rośnie :) Egzemplarz zadbany, nie pałowany - odpukać, bezawaryjnie mi służy.
W 2013 roku doczekał się pełnej korekty lakieru - myślę że spokojnie odmłodziłem samochód o co najmniej kilka latek :)
2014 - klasyczne serwisowanie - pojawily się tylko klocki EBC i tarcze EBC
2015 - komplet dokładek TS (przód + progi), kapitalny remont zawieszenia (regeneracja elementów zawieszenia - piaskowania, lakierowanie, zamontowany komplet tulei poliuretanowych, nowe amortyzatory, sprężyny, łączniki, sworznie, piasty i łożyska). Zamontowany spoiler od wersji USDM. Kapitalny remont hamulców (szkiełkowanie zacisków, wymiana wszystkich gumek, uszczelek etc.). Nowy wydech z kwasowki, regulacja zaworów.

Krótki opis planów zmian:
* 2015 - porządek pod maską (lakierowanie tworzyw, mycie, regeneracja, odrdzewianie elementów.
* 2015 - detailing zewnętrzny i wewnętrzny
* 2016 - wnętrze / soft turbo ;)

Tak jak wspomniałem, zależy mi na zachowaniu jak najbardziej zadbanej serii - tak mechanicznie, jak i pod względem wyglądu.

Zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05-11-16, 17:23 przez Skoczu, łącznie zmieniany 22 razy.

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 18:46
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Postautor: Krzychu » 17-03-12, 17:06

przydałaby się jej gleba bo coś wysoko stoi :wink:

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 21:48
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: Stich » 17-03-12, 17:08

bardzo ładna siódema

tylko felgi troche małe i za wysoko siedzi ale...

bardzo ładna siódema :-D

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 17-03-12, 17:11

dlaczego wiedziałem że będzie - wysoko siedzi i małe felgi :-D

Niżej miała usiąść, ale jak parkując po Krakowie w różnych dziwnych miejscach przechodzę na 1-1,5 cm nad krawężnikiem to stwierdziłem że nie ma sensu - a to mój 'podstawowy' samochód. Zresztą i tak usiądzie niżej jak wrócę do seryjnych opon - mam nadzieje że to nastąpi w ciągu kilku miesięcy. Szkoda tylko że Parady nie produkują w rozmiarze 205, 50, 16. Będą prawdopodobnie Toyo ;) dzięki all. :)

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 21:48
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: Stich » 17-03-12, 18:44

Skoczu pisze: Szkoda tylko że Parady nie produkują w rozmiarze 205, 50, 16.


to znak od producenta, że potrzebujesz wiekszych felg :P :-D

a z glebą to nie jest tak źle z seryjnymi zderzakami :wink:

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 17-03-12, 19:23

Stich, jeśli chodzi o rozmiar felg to nie oszukujmy, 143 km którymi dysponuję rakietowe nie sa, a wrzucenie większych felg zamordłowałoby jakiekolwiek osiągi. Dlatego wybrałem akurat te 16", są lżejsze, sporo, niż seria i samochód po nich żwawszy - a o to chodzi :) wygląd na drugim miejscu. Stich, ty możesz szaleć z felgami, mocy nie brakuje :)

Awatar użytkownika
adi24car
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: 08-05-10, 14:57
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Postautor: adi24car » 17-03-12, 22:27

Bardzo ładna VII :) A co do gleby to ja też za bardzo nie chce z takich samych powodów, co ty ;p

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 21:48
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: Stich » 17-03-12, 23:42

Skoczu pisze:Stich, jeśli chodzi o rozmiar felg to nie oszukujmy, 143 km którymi dysponuję rakietowe nie sa, a wrzucenie większych felg zamordłowałoby jakiekolwiek osiągi. Dlatego wybrałem akurat te 16", są lżejsze, sporo, niż seria i samochód po nich żwawszy - a o to chodzi :) wygląd na drugim miejscu. Stich, ty możesz szaleć z felgami, mocy nie brakuje :)


wiesz ja miałem 143 konie przez dwa lata ale i tak jeździłem na 17stkach :P ale ja rozumiem, że kazdy ma swoje priorytety :wink:

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdr.

Postautor: Archy » 18-03-12, 03:43

Skoczu pisze:143 km którymi dysponuję rakietowe nie sa, a wrzucenie większych felg zamordłowałoby jakiekolwiek osiągi

Skoczu przesadzasz z tym mordowaniem osiągów :P OZ-ty w 17" można by spokojnie wrzucić,bo mało ważą. Masz naprawdę ładną felgę ale trochę traci na wyglądzie przez za mały rozmiar. Ale ja się lepiej nie wypowiadam w tym temacie,bo priorytety u mnie są podobne do priorytetów Sticha ;)
A co do auta, to masz naprawdę bardzo ładny i zadbany egzemplarz. Lampy tylne na plus. Dobry pomysł z tym pomalowaniem progów. Powodzenia w realizacji planów.

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 18-03-12, 09:00

Archy, dzięki. Założyłem kiedyś 17" kumpla - z tym że dośc ciężkie i bardzo to było czuć. Wydaje mi się że zyska wygląd u mnie jak wrócę (w końcu, bo ciągle jakieś małe detale wypadają) do seryjnego rozmiaru opon.

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2189
Rejestracja: 26-03-11, 18:18
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: adrianh92 » 18-03-12, 11:31

jeśli chodzi o ultry to fakt 17 mogłyby być bo są mega lekkie, teraz to napewno swoje na biało maluje :P
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Lokalizacja: Malbork

Postautor: eXcential » 18-03-12, 12:20

Kupuj 17' koniecznie! A te 16 mi odsprzedaj :D Felga kozak, moje marzenie :) OEM spoilerek by się przydał na tyłeczek :)
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 18-03-12, 12:25

eXcential, hah :D jak będę zmieniał koncepcję to dam znać, ale jak narazie zostają. Zwłaszcza że są piękne, ładne, lekkie :-D spoiler również narazie nie - aczkolwiek jeśli jakimś cudem uda się kupić dokładkę trd na tył to spoiler będzie obowiązkowy. Priorytet to aktualnie odnowienie lakieru, malowanie zacisków i malowanie progów.

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 08-05-12, 10:06

eXcential pisze:Kupuj 17' koniecznie! A te 16 mi odsprzedaj :D Felga kozak, moje marzenie :) OEM spoilerek by się przydał na tyłeczek :)


Nie 17", kupuj 18" :D Jedyne słuszne do naszych celiczek! + gleba i będzie wyglądało miodzio.
EBC zamówiłeś przód i tył?

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 08-05-12, 10:09

EBC przód i tył, z tym że na tył pójdzie zwykła tarcza - tam jest tak mało siły hamowania że turbo groove nie jest zbytnio potrzebne. Na przód TG będzie ;)

Awatar użytkownika
Carlosik
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 19-05-12, 20:54
Lokalizacja: WPL

Postautor: Carlosik » 21-05-12, 21:43

Celinka bardzo ładna i OZ przepiękne ale mogły by być o rozmiar większe :D

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 21-05-12, 22:06

Tak sobie teraz patrze i widzę że kolega ładne zdjątka robi, widzę mocne punkty, celowo czy przypadkowo? :-) Albo dobre oko :-)

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 21-05-12, 22:28

dzięki ;)

specjalnie czy przypadkowo - raczej specjalnie. akurat amatorsko fotografią się interesuję więc i celina sesje musi mieć. Kamil zapraszam do Krakowa na zdjęcia ;)

a jako zapowiedź, dzisiejsze 50:50 z mycia tworzyw w celice ... wycierając co tydzień kurz z nich nie myślałem że jest taki syf... Swoją drogą nie myślałem że kokpit jest tak jasny :D

detailing czas zacząć :twisted:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 21-05-12, 22:36

Skoczu pisze:specjalnie czy przypadkowo - raczej specjalnie. akurat amatorsko fotografią się interesuję więc i celina sesje musi mieć. Kamil zapraszam do Krakowa na zdjęcia ;)


Na jakimś spocie na pewno się spotkamy to sobie razem zrobimy sesje dupowozów :D

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdr.

Postautor: Archy » 21-05-12, 22:55

Skoczu jakiego środka używałeś ?