Celica VII - Skoczu
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
http://www.detailer.pl/sklep/61-optimum ... aner-.html w rozcieńczeniu 4:1. Do felg 2:1 i dwuletni brud puszcza od ręki. Super środek potem na całość nałożyłem Chemical Guys V.R.P Dressing. Z tym że zdjęcia 'po' zrobię jutro, dzisiaj już światło było niezbyt ciekawe do zdjęć. Ale efekt urywa tyłek
Wrzucę tylko taki detalik, ale pokazuje jak dressing poprawia całość
Uploaded with ImageShack.us
Wrzucę tylko taki detalik, ale pokazuje jak dressing poprawia całość
Uploaded with ImageShack.us
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- Qub@
- Użytkownik
- Posty: 1638
- Rejestracja: 21-10-06, 16:34
Skoczu, widze temat Cie wciągnął Ja już jestem po, u mnie leży Chemical Guys Butter Wax, urywa jaja Wnętrze mam zawsze sterylne więc z nim się później zabawie. Z niecierpliwością czekam na relacje foto z korekty lakieru. Koniecznie wrzuć też zdjęcia jak będzie pucował OZety. Jaki środek do nich kupiłeś
BTW Miałem Ci napisać na forum kosmetyki, bo założyłeś tam temat. Po UC daj SRP bo z tego co się orientuje masz go, on ładnie wypełni delikatne swirle i hologramy bo UC, po tym możesz już kłaść wosk, z samego autoglyma nie byłeś zadowolony jak pisałeś, natomiast jako dopełniacz po UC spełni swoje zadanie znakomicie, zobaczysz. Pozdro.
BTW Miałem Ci napisać na forum kosmetyki, bo założyłeś tam temat. Po UC daj SRP bo z tego co się orientuje masz go, on ładnie wypełni delikatne swirle i hologramy bo UC, po tym możesz już kłaść wosk, z samego autoglyma nie byłeś zadowolony jak pisałeś, natomiast jako dopełniacz po UC spełni swoje zadanie znakomicie, zobaczysz. Pozdro.
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Qub@, dokładnie - temat wciągnął niesamowicie. dzisiaj wstałem o ... 5:30 bo już się nie mogłem doczekać. Ogólnie rezultaty już są - mam UC i Swirl X - oba działają, UC ładnie redukuje większe, swirl x - wypełnia malutkie ryski. wiadomo że maszyna to nie jest, więc korekta nie będzie idealna - a na srebrnym to wiadomo że efekt widać ale tylko pod lampami Zrobię dokładnie tak jak piszesz - taki plan. UC -> Swirl X -> IPA -> SRP -> Migliore Primo (ten ostatni - ile osób tyle opinii ale spróbuję).
OZ myję tym samym specyfikiem co kokpit - tylko pół na pół z wodą - pył z klocków i syf schodzi idealnie - chociaż i tak z felgami bawiłem się sporo, bo zakamarków, załamań i wgłębień bardzo dużo. Ale waciki, pędzelki i dało radę. Wrzucę wszystko wieczorem (oczywiście bez korekty bo jutra mi nie starczy coś czuję ). Do zabezpieczenia felg niestety nie mam nic 'specjalnego'. Dlatego nałoże colli 476, zobaczymy co z tego wyjdzie
Prezes-Kamil, APC (cleaner) kupiłem w tym sklepie do którego podlinkowałem (jeszcze mi gratisa dali do zamówienia - próbkę dobrego wosku ), a środek Chemical Guys w Wax Paradise (ale on już chyba nie produkowany).
Ceny znajdziesz ja wolę za całość nie liczyć bo wyszłoby z wszystkimi narzędzami, pędzlami i kosmetykami z 700 lekko...
EDIT:
obiecałem zdjęcia wnętrza więc proszę:
OZ myję tym samym specyfikiem co kokpit - tylko pół na pół z wodą - pył z klocków i syf schodzi idealnie - chociaż i tak z felgami bawiłem się sporo, bo zakamarków, załamań i wgłębień bardzo dużo. Ale waciki, pędzelki i dało radę. Wrzucę wszystko wieczorem (oczywiście bez korekty bo jutra mi nie starczy coś czuję ). Do zabezpieczenia felg niestety nie mam nic 'specjalnego'. Dlatego nałoże colli 476, zobaczymy co z tego wyjdzie
Prezes-Kamil, APC (cleaner) kupiłem w tym sklepie do którego podlinkowałem (jeszcze mi gratisa dali do zamówienia - próbkę dobrego wosku ), a środek Chemical Guys w Wax Paradise (ale on już chyba nie produkowany).
Ceny znajdziesz ja wolę za całość nie liczyć bo wyszłoby z wszystkimi narzędzami, pędzlami i kosmetykami z 700 lekko...
EDIT:
obiecałem zdjęcia wnętrza więc proszę:
- Lark
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: 14-10-10, 23:03
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
Skoczu pisze:też kiedyś plaka używałem - w sumie mało trwałe, plami i mało opłacalne (bo dobry dressing wystarcza na tyle że z 3-4 plaki można zużyć)
Otóż to! Plaka nie cierpie, bo się klei, i wystarcza może na 2 dni.
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Ok, dzisiaj zakończyłem detailing samochodu. Z rezultatów jestem zadowolony, ale polerkę ręczną robiłem po raz ostatni jakbym zrobił jeszcze z 3 samochody ręcznie to bym miał biceps jak hardkorowy koksu tak czy inaczej, zmęczenie tragiczne a efekt... oksydację lakieru udało się usunąć, niektóre malutkie ryski również, ale poprawy jakiejś szczególnej nie ma pod względem swirli. Zbieram na maszynę polerską
tak czy inaczej, udało się lakier perfekcyjnie oczyścić, zamaskować ryski i nałożyć bardzo fajny wosk. Zobaczymy jak migliore będzie się sprawiał bo wygląda obłędnie - lakier ma faktycznie 'mokry' efekt a wzmocnienie metalic'u urywa tyłek. Kropelkowanie super, ale zobaczymy jak z trwałością. Wosk konkursowy, więc nie oczekuję 3 miesiący. Nakłada się ciężko, wysychał godzinę a i tak gdzieniegdzie był lepki.. ale taki jego urok
Polakierowałem ostatnio zaciski na złoty - zdjęcia poniżej. Doszedł znaczek TRD jako miły detalik, na opony dressing no i pociągnąłem UC i Swirl X lampy tak przód jak i tył, bardzo fajnie wyglądają
zdjęcia
tak czy inaczej, udało się lakier perfekcyjnie oczyścić, zamaskować ryski i nałożyć bardzo fajny wosk. Zobaczymy jak migliore będzie się sprawiał bo wygląda obłędnie - lakier ma faktycznie 'mokry' efekt a wzmocnienie metalic'u urywa tyłek. Kropelkowanie super, ale zobaczymy jak z trwałością. Wosk konkursowy, więc nie oczekuję 3 miesiący. Nakłada się ciężko, wysychał godzinę a i tak gdzieniegdzie był lepki.. ale taki jego urok
Polakierowałem ostatnio zaciski na złoty - zdjęcia poniżej. Doszedł znaczek TRD jako miły detalik, na opony dressing no i pociągnąłem UC i Swirl X lampy tak przód jak i tył, bardzo fajnie wyglądają
zdjęcia
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Prezes-Kamil, na dwa dni a i tak miałem poczucie że jeszcze 3 dzień by się przydał
tak, wiem odnośnie felg obniżenia na 90% nie będzie, opona miała wrócić do serii ale jestem bardzo zadowolony z tych i szkoda mi ich wywalać. Obniżenie dyskutowane było, po prostu jeżdząc po Krakowie wjeżdzam na 80% krawężników z luką 1-2 cm, więc obniżenie o 3... wiadomo. Ale to dyskusja rzeka
tak, wiem odnośnie felg obniżenia na 90% nie będzie, opona miała wrócić do serii ale jestem bardzo zadowolony z tych i szkoda mi ich wywalać. Obniżenie dyskutowane było, po prostu jeżdząc po Krakowie wjeżdzam na 80% krawężników z luką 1-2 cm, więc obniżenie o 3... wiadomo. Ale to dyskusja rzeka
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Skoczu pisze:tak, wiem odnośnie felg obniżenia na 90% nie będzie, opona miała wrócić do serii ale jestem bardzo zadowolony z tych i szkoda mi ich wywalać. Obniżenie dyskutowane było, po prostu jeżdząc po Krakowie wjeżdzam na 80% krawężników z luką 1-2 cm, więc obniżenie o 3... wiadomo. Ale to dyskusja rzeka
krawęzniki kraweznikami a ten tyłek był by jeszcze bardziej sexy gdyby nie stał tak wysoko
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Oj dawno nic nie aktualizowałem. Niestety przeprowadziłem się a celinka samotnie sobie stoi sporo czasu w garażu. Jako że ostatnio krótki urlop miałem, postanowiłem porządnie zabrać się za lakier.
Było oczyszczanie lakieru, dekontaminacja, polerowanie mechaniczne, woskowanie.
Efekt jest super - w końcu lakier wygląda tak jakbym sobie tego życzył - pozostało mało swirli, ostały się tylko większe ryski ale i nad tym popracujemy.
Muszę ogarnąć hamulce - prawdopodobnie zrobię swapa z avensisa - będą większe tarcze, klocki i w końcu zacznie to hamować.
Relacja z car detailingu do obejrzenia tutaj:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
Było oczyszczanie lakieru, dekontaminacja, polerowanie mechaniczne, woskowanie.
Efekt jest super - w końcu lakier wygląda tak jakbym sobie tego życzył - pozostało mało swirli, ostały się tylko większe ryski ale i nad tym popracujemy.
Muszę ogarnąć hamulce - prawdopodobnie zrobię swapa z avensisa - będą większe tarcze, klocki i w końcu zacznie to hamować.
Relacja z car detailingu do obejrzenia tutaj:
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Elegancko
To prawda hamulce w celice są bardzo słabe ;///
To prawda hamulce w celice są bardzo słabe ;///
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- kamwu
- Użytkownik
- Posty: 1759
- Rejestracja: 05-07-11, 07:41
Skoczu pisze:Muszę ogarnąć hamulce - prawdopodobnie zrobię swapa z avensisa - będą większe tarcze, klocki i w końcu zacznie to hamować.
Tarcze 275 mm z poliftowej wersji/TS-a będą lepszym wyborem. Do 143-konnego silnika takie tarcze to zdecydowane maximum. Tak na prawdę ważniejsze są dobre klocki i dobre tarcze. A większe tarcze tyle tylko, że się wolniej nagrzewają i szybciej tracą temperaturę, ale jednocześnie bardziej zamulają auto...
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22