Celica VII - Skoczu
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
zrobiłem swapa na polifta / ts-a
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Skoczu pisze:zrobiłem swapa na polifta / ts-a
Duża różnica w hamowaniu ? Auto przymuliło ? Mógłbyś podać koszt takiego swapa ;D ?
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Nie czuję aby jakoś szczególnie się dynamika pogorszyła... nieodczuwalnie dla mnie a hamowanie zdecydowanie na +.
Koszt to komplet od TS-a kupiony od Remka za około 600 zł (jakoś tak, nie pamiętam dokładnej ceny). W sumie tarcze i klocki były jeszcze ok ale jak już robić to pożądnie...
tarcza ebc usr + redstuff po rabacie na ebc polska to 1170 zł.
Koszt to komplet od TS-a kupiony od Remka za około 600 zł (jakoś tak, nie pamiętam dokładnej ceny). W sumie tarcze i klocki były jeszcze ok ale jak już robić to pożądnie...
tarcza ebc usr + redstuff po rabacie na ebc polska to 1170 zł.
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Sprzedaje moje OZ-ty:
viewtopic.php?t=34657
Aktualizacja:
udało się kupić dokładkę TTE oraz progri TTE w dobrych cenach komplet czeka na montaż na wiosnę... będzie moc
viewtopic.php?t=34657
Aktualizacja:
udało się kupić dokładkę TTE oraz progri TTE w dobrych cenach komplet czeka na montaż na wiosnę... będzie moc
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Kupiłem taką (chociaż dalej zastanawiam się czy to TTE czy TRD...)
http://ultime.pl/uploads/000003/imgs/ce ... dka_04.jpg
Czarna jest, zatem do malowania, chociaż pobawiłem się z maszyną polerską i wygląda prawie jak nowa
http://ultime.pl/uploads/000003/imgs/ce ... dka_04.jpg
Czarna jest, zatem do malowania, chociaż pobawiłem się z maszyną polerską i wygląda prawie jak nowa
- Balbek
- Użytkownik
- Posty: 1031
- Rejestracja: 18-01-11, 13:43
A jednak, muszę Cie zasmucić to dokładka od TS'a nie TTE. A liczyłem na rarke ale i tak gratuluje zakupu
http://automoderna.lt/senas/Images/toyo ... ca_tte.jpg
http://automoderna.lt/senas/Images/toyo ... ca_tte.jpg
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Balbek pisze:A jednak, muszę Cie zasmucić to dokładka od TS'a nie TTE. A liczyłem na rarke ale i tak gratuluje zakupu
http://automoderna.lt/senas/Images/toyo ... ca_tte.jpg
Jak od TS'a skoro występuje też w zwykłych?
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- Archy
- Użytkownik
- Posty: 725
- Rejestracja: 12-02-11, 05:15
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Nie zakładam ich głównie ze względu, że wymagają malowania (przód jest czarny, progi srebrne ale nie za dobrze wyglądają w tej chwili).
Na wiosnę celica przejdzie dalsze zabiegi mające ją upiększyc. Jako, że na car detailing jestem masakrycznie zajarany, chcę iść dalej. Na nowy sezon poza dokładkami celica dostanie sporo 'upiększaczy':
- mycie komory silnika i samego silnika
- lakierowanie tworzyw pod maską
- lakierowanie wszelkich śrubek / nakrętek pod maską pod kolor nadwozia
- odrdzewianie elementów pod maską, zabezpieczanie, malowanie
- wymiana osłon pod silnikiem (moje są w średnim stanie)
- wymiana wszystkich zapinek plastikowych (pod maską, nadkola, osłony) na nowe
- wymiana nakładek progowych (mam trochę rys)
- znaczek toyoty do wymiany na tylej klapie
- pranie tapicerki (jak pożyczę odkurzacz piorący)
- montaż dokładek
- nowe felgi i opony (o ile uda się sprzedać OZ-ty)
- malowanie zacisków (piaskowanie, malowanie proszkowe na srebrny)
- standardowo wszystkie zabiegi car-detailingowe związane z lakierem na zewnątrz
- zrobienie zaprawek na masce wg tej instrukcji: http://www.youtube.com/watch?v=6xi3xmeO ... 86&index=7 (nie chcę malować całej maski a trochę odprysków jest)
i pewnie inne...
Jak widać, pracy sporo a większość rzeczy zrobię samodzielnie
Generalnie, dużo bardziej mi zależy na tym, aby nowe elementy / aktualnie zamontowane elementy były 'jak nowe' niż na tym, aby po prostu były
Archy - masz rację, coraz więcej tych dokładek, coraz więcej VII się spotyka. Wczoraj widziałem czarną VII z dokładkami, spoilerem trd... co z tego jak każdy element był odrapany, dokładka ułamana, próg odstawał a z felg schodził lakier... Wolę w drugą stronę - tzn. najpierw zadbać o to co jest, a potem dorzucać 'nowości'.
Na wiosnę celica przejdzie dalsze zabiegi mające ją upiększyc. Jako, że na car detailing jestem masakrycznie zajarany, chcę iść dalej. Na nowy sezon poza dokładkami celica dostanie sporo 'upiększaczy':
- mycie komory silnika i samego silnika
- lakierowanie tworzyw pod maską
- lakierowanie wszelkich śrubek / nakrętek pod maską pod kolor nadwozia
- odrdzewianie elementów pod maską, zabezpieczanie, malowanie
- wymiana osłon pod silnikiem (moje są w średnim stanie)
- wymiana wszystkich zapinek plastikowych (pod maską, nadkola, osłony) na nowe
- wymiana nakładek progowych (mam trochę rys)
- znaczek toyoty do wymiany na tylej klapie
- pranie tapicerki (jak pożyczę odkurzacz piorący)
- montaż dokładek
- nowe felgi i opony (o ile uda się sprzedać OZ-ty)
- malowanie zacisków (piaskowanie, malowanie proszkowe na srebrny)
- standardowo wszystkie zabiegi car-detailingowe związane z lakierem na zewnątrz
- zrobienie zaprawek na masce wg tej instrukcji: http://www.youtube.com/watch?v=6xi3xmeO ... 86&index=7 (nie chcę malować całej maski a trochę odprysków jest)
i pewnie inne...
Jak widać, pracy sporo a większość rzeczy zrobię samodzielnie
Generalnie, dużo bardziej mi zależy na tym, aby nowe elementy / aktualnie zamontowane elementy były 'jak nowe' niż na tym, aby po prostu były
Archy - masz rację, coraz więcej tych dokładek, coraz więcej VII się spotyka. Wczoraj widziałem czarną VII z dokładkami, spoilerem trd... co z tego jak każdy element był odrapany, dokładka ułamana, próg odstawał a z felg schodził lakier... Wolę w drugą stronę - tzn. najpierw zadbać o to co jest, a potem dorzucać 'nowości'.
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- peteby
- Użytkownik
- Posty: 165
- Rejestracja: 07-04-11, 20:59
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Ok, można pokazać się w całości Będą jeszcze progi, ale niestety zauważyłem po zdjęciu nakładki małe oznaki korozji od podnośnika - po 'naprawieniu' założę progi
No i dzisiaj celica przeszła standardowe dla mnie zabiegi detailingowe. mycie, dekontaminacja, glinkowanie, mycie, woskowanie
Dodatkowo - polakierowane zaciski na srebrny, bębny na czarny połysk.
No i dzisiaj celica przeszła standardowe dla mnie zabiegi detailingowe. mycie, dekontaminacja, glinkowanie, mycie, woskowanie
Dodatkowo - polakierowane zaciski na srebrny, bębny na czarny połysk.