Srebrna Celinka od Rafała

Roczniki 2000-2005
kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 09-06-12, 12:30

e ja za dużo jeżdżę aby mogli mi dowód zabierać więc dam sobie spokój ewentualnie jakąś jasną ale to chyba bez sensu ;) teraz zbieramy na sprężyny Eibacha Pro KIT 30mm,

możecie mi tylko powiedzieć czy na seryjnych amortyzatorach, są w dobrym stanie pojeździ czy zebrać też na amortyzatory i razem wszystko wymienić

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 09-06-12, 14:23

Najlepiej dozbierac, wymienic na nowe wraz z osłonami odbojami i gumami na mac personie, potem podjechac na SKP i ustawić zbieżność. Takie rozwiązanie moze jest kosztowne ale masz pewność oraz bezpieczeństwo.

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 09-06-12, 14:30

kosciel1990, jak założysz takie sprężyny na amortyzatory które już trochę przejechały na zwyklych sprężynach to dużo nie pojeździsz - amortyzatory się rozlecą.

Mysticum

Postautor: Mysticum » 09-06-12, 20:04

tak jak Skoczu pisze nie kupuj samych sprezyn bo dlugo na nich nie pojezdzisz a co lepsze jeszcze mozesz sie wpierdzielic w koszta jesli jak to mowia " nie daj boze" co sie popsuje itp

co do felg to jesli auto jest seryjne i nie zamierzasz przy nim nic dłubac w niedalekiej przyszłosci to daruj sobie felgi wieksze niz 17,juz na 17' auto przy 143 koniach kula sie jak drezyna

co do zarowek h7 nie warto kupowac tanich ,tylko cos z polecanych w jednym temacie zalozonym o zarowkach na forum,tam masz opinie conajmniej kilku osob,porównania itp ale to juz moje osobiste zdanie :)

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 01:59

BASSI pisze:Najlepiej dozbierac, wymienic na nowe wraz z osłonami odbojami i gumami na mac personie, potem podjechac na SKP i ustawić zbieżność. Takie rozwiązanie moze jest kosztowne ale masz pewność oraz bezpieczeństwo.


tak też trzeba będzie zrobić z tego co patrzyłem na forum i się pytałem ok 1500 zł trzeba wydać :(
pytanie czy 30mm wystarczy i będzie komfortowa jazda ?? bo wiadomo jak to z naszymi drogami ;(


co do felg to jesli auto jest seryjne i nie zamierzasz przy nim nic dłubac w niedalekiej przyszłosci to daruj sobie felgi wieksze niz 17,juz na 17' auto przy 143 koniach kula sie jak drezyna

już tutaj koniec tematu wszyscy doradzili 17 calowe max chyba że chcę zwiększyć moc ale nie ma tego w planie więc tylko 17 ;)


co do zarowek h7 nie warto kupowac tanich ,tylko cos z polecanych w jednym temacie zalozonym o zarowkach na forum,tam masz opinie conajmniej kilku osob,porównania itp ale to juz moje osobiste zdanie



postojówki blueVision myślę że dobre polecali ;)
a co do zwykłych kolega z toyoty mi polecił a jak długo będą świecić i taką barwą pochwalę się jak padną ;)

na forum też wcześniej znalazłem olej silnikowy jaki najlepiej lać, wymieniałem filtry olej chyba 5w40 z mobila, może być czy polecacie coś innego ??

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 10-06-12, 03:30

kosciel1990 pisze:
BASSI pisze:Najlepiej dozbierac, wymienic na nowe wraz z osłonami odbojami i gumami na mac personie, potem podjechac na SKP i ustawić zbieżność. Takie rozwiązanie moze jest kosztowne ale masz pewność oraz bezpieczeństwo.


tak też trzeba będzie zrobić z tego co patrzyłem na forum i się pytałem ok 1500 zł trzeba wydać :(
pytanie czy 30mm wystarczy i będzie komfortowa jazda ?? bo wiadomo jak to z naszymi drogami ;(


wiesz, co człowiek to opinia, jednemu bedzie za twardo innemu za miękko, nie ma to jak sie przekonac na własnej skórze. Kup, załóz, jak Ci bardzo bedzie niepasowac to wrócisz do serii a to sprzedasz na forum. ja mam -30 i mi sie podoba :wink:

Awatar użytkownika
lockk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 11-04-11, 17:39

Postautor: lockk » 10-06-12, 06:58

-30 do 18" jak najbardziej, natomiast jak masz jeździć na 17" to możesz dać więcej -35 a nawet -40, bo 17" tak nie wypełną nadkoli jak 18". Jeśli chodzi o komfort to ja jestem zdania że bardziej zależy on od tego ile opony masz pod felgą - profilu

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 17:06

lockk pisze:-30 do 18" jak najbardziej, natomiast jak masz jeździć na 17" to możesz dać więcej -35 a nawet -40, bo 17" tak nie wypełną nadkoli jak 18". Jeśli chodzi o komfort to ja jestem zdania że bardziej zależy on od tego ile opony masz pod felgą - profilu


tylko w końcu jak to jest bo piszą na forum że na 18 calowych 143KM idzie opornie auto ??

chciałbym prosić o pomoc w dobraniu zawieszenia

sprężyny http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77001

oraz jakie amortyzatory Sportowe KONI??

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=92913


chodzi mi o koszty ale także jakość żeby nie okazało się że trzeba wymieniać

jak już jesteśmy przy częściach pytanie o klocki hamulcowe greenstuff kupować nowe tarcze do tego czy seryjne w bdb stanie wystarczą??


no i pytanie czy możliwe że po przejechaniu 3 tyś km mogło zejść już ok 2L oleju ??

z góry dzięki

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 10-06-12, 17:37

kosciel1990, w tym sklepie wystarczy wybrać model Twojego auta, nie ma co pomagać, ale proszę:
http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id ... d_id=90406 - springi
amortyzatorów w tej ofercie nie ma jak sam widzisz

jeśli chodzi o hamulce to i tak większe znaczenie mają klocki, więc jeśli na tarczy nie ma rantu to możesz gsy włożyć, ale są też inne, tańsze a równie dobre, a na pewno trwalsze klocki, no i pamiętaj, że gsy się pylą niesamowicie

co do oleju... wszystko jest możliwe, a jeśli wciągnęło 2l w ciągu 3kkm to masz poważny problem, w zasadzie nie odważyłbym się jeździć tym autem, żeby się nie rozkraczyć na środku drogi. sprawdź dokładnie czy tak znika i czy gdzieś Ci się nie leje pod auto, bo nie wierzę, że silnik może takie ilości oleju zjadać

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 17:45

wszystko było niby sprawdzone nie ma wycieków i nigdzie nie kapie, sprawdzane było po trasie może jeszcze nie opadł olej bo najlepiej na zimnym silniku sprawdzać :) w każdym razie jest ponad pierwszą kropkę ale tylko trochę a był zalany do 2 kropki czyli na maxa

wieczorkiem sprawdzę i dam znać

jeśli chodzi o hamulce to i tak większe znaczenie mają klocki, więc jeśli na tarczy nie ma rantu to możesz gsy włożyć, ale są też inne, tańsze a równie dobre, a na pewno trwalsze klocki, no i pamiętaj, że gsy się pylą niesamowicie


a co polecicie żeby nie było problemów z rozpędzeniem auta do 170 km/h i potem zatrzymaniem go jak najszybciej

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 10-06-12, 17:58

Choćby Ferodo. Ja mam i sobie baaardzo chwalę.

Druga sprawa... Jeżeli wziął Ci tyle oleju to gruuubo za dużo. Jak nie ma wycieków tzn. że żre i tyle... Zamiast felg ja bym się zajął pierw bezpieczeństwem i zrobiłem remont silnika, hamulce itp. Na pewno pomoże, tylko na jak długo(wada fabryczna)
JAPFEST Crew Member

- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 10-06-12, 18:03

kosciel1990, no na gorącym to ciężko coś sprawdzać, szczególnie jak sie zgasi silnik i wyjmie bagnet od razu, ale sprawdź spokojnie po jakimś czasie, jak opadnie i się sprawa rozjaśni. Mam tylko nadzieję, że nie dolałeś tych 2 litrów oleju po jeździe i uznaniu że mało... Bo za dużo oleju to też źle :(

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 19:02

nie nie spokojnie :D może jestem laikiem ale nie aż takim :P , słyszałem po prostu że 7 gen ma to do siebie że żre olej tylko się zdziwiłem że aż tyle :O no ale po meczu Hiszpani z Włochami sprawdzę i coś napiszę

Blad, masz jakiegoś linka lub mógłbyś podać cenę ?? bo szukam ale średnio widzę pod Celice?

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 10-06-12, 19:32

kosciel1990 pisze:
tylko w końcu jak to jest bo piszą na forum że na 18 calowych 143KM idzie opornie auto ??



bo idzie opornie! Ci którzy tu piszą o 18stkach do 143 koni są osobami którym bardziej od szybkiej jazdy i przyśpieszenia zależy na wyglądzie (i broń Boże nie chce nikogo obrażać, każdy ma swoje priorytety i dobrze). Wiec zadaj sobie pytanie na czym Ci zależy.

Chcesz jeździć po torze? ścigać sie, mieć najlepsze przyśpieszenie przy tej mocy? zostań przy seryjnych 16stkach

Chcesz jeździć szybko ale też zeby auto wygladało? taki kompromis? kup 17stki

chcesz jeździć wieczorem po miescie 20 km/h, z odkręconym na maksa audio wypatrująć niewiast które mają sie odwracać na widok Twojego wypasnego auta, kup 18stki :-D

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 19:52

Stichu wypowiedź chyba wszystko wyjaśnia wsadze 19 :D a tak serio to już mówiłem 17 max, temat zamknięty, czekam tylko na opinie o klockach hamulcowych w miarę porządnych i nie drogich ;)

// edit

z olejem chyba w miarę OK!

tutaj fotki :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 10-06-12, 22:17

Zależy ile było przed :)

Choćby tu: http://www.iparts.pl/auto-czesci/klocki ... 00030.html

Masz zestawienie wszystkich klocków. Od ATE, przez Ferodo, do BOSCHA czy Brembo.
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 22:46

Mniej wiecej do 2 kropki , chyba 3,7L :)

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 21:17

Postautor: Prezes-Kamil » 10-06-12, 22:55

Kto co lubi, ja bym śmiało cis 18", i jeszcze mniejszy profil opony niż teraz mam.

Jak chodzi o olej, to mi od wymiany do wymiany ani grama nie żre. Ważne jest żeby nie pałować autka na zimnym silniku tylko poczekać aż się zagrzeje i będzie dobrze.

Stich pisze:wypatrująć niewiast które mają sie odwracać na widok Twojego wypasnego auta, kup 18stki


nic bardziej nie podbudowuje niż spojrzenia niewiast :-)
Ostatnio zmieniony 10-06-12, 23:02 przez Prezes-Kamil, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 10-06-12, 22:59

Powinno się lać 4.2, ale Toyota zaleca w modelach przed liftem trzymać blisko poziomu max nawet trochę nad, żeby w układzie było 4.7l. Skoro miałeś na drugiej kropce a teraz masz w połowie to dużo Ci zjadło.
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

kosciel1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 13-05-12, 09:53

Postautor: kosciel1990 » 10-06-12, 23:36

i jak to teraz sprawdzić jaka jest przyczyna ? co z tym zrobić ? no miałem zalane 3,7L bo się pytałem kolegi :(