Srebrna Celinka od Rafała
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
3.8l to jest już praktycznie max...
Narazie to coś czuje że kolega musi robić remont silnika / wymienić, bo jak w 3000 wpieprzyło 2 litry oleju to długo nie pojeździ.
przyczyna to a) zajechany silnik b) wada fabryczna która c) przy niedbalstwie poprzedniego właściciela doprowadziła do punktu a)
Narazie to coś czuje że kolega musi robić remont silnika / wymienić, bo jak w 3000 wpieprzyło 2 litry oleju to długo nie pojeździ.
przyczyna to a) zajechany silnik b) wada fabryczna która c) przy niedbalstwie poprzedniego właściciela doprowadziła do punktu a)
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
dzisiaj wieczorem się wszystkiego dowiem aż się boję no bo miałem nalane 3,7 L a mam w połowie między kropkami więc tak logicznie to prawie 2L to dużo,
najgorsze że nie ma żadnych niepokojących objawów, pracuje równo, obroty nie wariują żadnego dymu z rury nie ma :/ kij wie co wcześniejszy właściciel z autem robił
najgorsze że nie ma żadnych niepokojących objawów, pracuje równo, obroty nie wariują żadnego dymu z rury nie ma :/ kij wie co wcześniejszy właściciel z autem robił
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
- Archy
- Użytkownik
- Posty: 725
- Rejestracja: 12-02-11, 05:15
kosciel1990 widzę, że z tym olejem sytuacja nie wygląda za wesoło. O ubywaniu oleju jest sporo tematów na forum i niestety zazwyczaj oznacza to wydatki.
Co do felg, to można dobrać taki wzór 17tek, że optycznie wyglądają na większe, np. wszelkie wzory szprychowe Osobiście do 143 konnego silnika też bym 18tki sobie raczej odpuścił.
Co do felg, to można dobrać taki wzór 17tek, że optycznie wyglądają na większe, np. wszelkie wzory szprychowe Osobiście do 143 konnego silnika też bym 18tki sobie raczej odpuścił.
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
Koko spoko z tym olejem nie ma co robić gwałtownych ruchów. Mi też bierze olej i jakoś jeżdżę. Ważne tak jak chłopaki mówią żeby nie piłować silnika, ale jak się jeździ grzecznie to już tak nie bierze oleju. Remont silnika nieopłacalny, bo problem po jakimś czasie powróci, jeśli już to nowy silnik z rozbitka. też to mnie kiedyś czeka więc luzik
A póki co dolewka na pake i jeździmy
A póki co dolewka na pake i jeździmy
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
Hmmm skoro 3.8 jest max. A mi się posrała pojemność butelki, którą lałem do swojego, to wychodzi że w kartach akcji serwisowej Toyoty też jest bubel. Mimo wszystko - przy tak dużych ubytkach chyba nie ma sensu dłużej czekać.
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
nie wiem jaki był wcześniej bo go nie było prawie ;] więc spuściłem i nalaliśmy 5w40 bodajże był dziś byłem spuściliśmy to tylko i aż zeszło 1,5L, zalałem minerał 15w40 ale najprawdopodobniej zajechany silnik więc albo nowy silnik albo nowe auto mówił żebym sprawdził ile będzie brać tego bo wycieków żadnych nie ma umyte auto wszystko i wycieków nie ma
tylko jak teraz dalej będzie brał olej co się najlepiej opłaci wymienić silnik czy szukać nowej celinki ;( buu
tylko jak teraz dalej będzie brał olej co się najlepiej opłaci wymienić silnik czy szukać nowej celinki ;( buu
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
no cos zalac musiałem jutro do warszawy jade z rano na mecz a bez oleju az szkoda jechac zobaczymy spuszczaja mi za darmo i leja więc nie ma problemu z wymiana chciał mi dać 10 półsyntetyk mówił żeby shella bo ma najwięcej właściwości uszczelniajacych czy jakos tak ale ja się nie znam jak już mowiłem jestem laikiem ;(
żeby nie zakładać nowego tematu może mi ktoś powiedzieć czym się różnią te filtry??
1. TOYOTA CELICA, ROK 2001 :: TYPHOON KIT (SR) SILNIK L4 F/I - 143BHP :: POJ. SILNIKA.: 1.8L cena 1240 zł
2. TOYOTA CELICA, ROK 2001 :: OIL FILTER SILNIK L4 F/I - ALL :: POJ. SILNIKA.: 1.8L
3. TOYOTA CELICA, ROK 2001 :: AIR FILTER SILNIK GT L4 F/I - ALL :: POJ. SILNIKA.: 1.8L
cena 220 zł
żeby nie zakładać nowego tematu może mi ktoś powiedzieć czym się różnią te filtry??
1. TOYOTA CELICA, ROK 2001 :: TYPHOON KIT (SR) SILNIK L4 F/I - 143BHP :: POJ. SILNIKA.: 1.8L cena 1240 zł
2. TOYOTA CELICA, ROK 2001 :: OIL FILTER SILNIK L4 F/I - ALL :: POJ. SILNIKA.: 1.8L
3. TOYOTA CELICA, ROK 2001 :: AIR FILTER SILNIK GT L4 F/I - ALL :: POJ. SILNIKA.: 1.8L
cena 220 zł
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
1 to jest stożek K&N
2 - jakiś filtr oleju
3 - Filtr powietrza - Cena wskazuje na sportową wkładkę K&N
CO Ty narobiłeś z tym mineralnym... Najgorsze co mogłeś zrobić. Jak tak będziesz mieszał olejami to narobisz więcej szkód niż pożytku.
2 - jakiś filtr oleju
3 - Filtr powietrza - Cena wskazuje na sportową wkładkę K&N
CO Ty narobiłeś z tym mineralnym... Najgorsze co mogłeś zrobić. Jak tak będziesz mieszał olejami to narobisz więcej szkód niż pożytku.
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
CO Ty narobiłeś z tym mineralnym... Najgorsze co mogłeś zrobić. Jak tak będziesz mieszał olejami to narobisz więcej szkód niż pożytku.
teraz już nic nie poradzę bezradny , mówiłem że się nie znam za 3 tygodnie będę musiał znów wymienić jeśli będzie tak żarł olej to wtedy wymienię na półsyntetyk, ale z tego co mówili to najprawdopodobniej silnik ma dobre 300 tyś przejechane więc sporo cofnięty licznik
częste zmiany oleja nie służą ale no dalej już lepiej nie lać minerała
a stożek poprawia moc auta ?? dlaczego takie ceny 1200 zł :O
sory że pytam ale chciałbym poszerzać swoją wiedzę która jest bardzo uboga
Ostatnio zmieniony 11-06-12, 23:01 przez kosciel1990, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
jeżeli wlany był olej syntetyczny wcześniej, czy nawet połsyntetyczny to ja zamiast minerala wlałbym "najgęstszy" półsyntetyk, ot choćby valvoline maxlife do zużytych silników i wtedy sprawdzał co się dzieje. mi na początku w st202 brało sporo mobila 10w40, a maxlife'a w ogóle, po ponad roku zaczęło wciągać też maxlife'a, a po nastepnych paru miesiącach silnik się wysypał z innego powodu i kupiłem drugi
ale w sumie prawie dwa lata pojeździłem bez stresu
zrobisz co uważasz, ale nie wiem co za mechanik zalał Ci taki silnik mineralnym olejem
ale w sumie prawie dwa lata pojeździłem bez stresu
zrobisz co uważasz, ale nie wiem co za mechanik zalał Ci taki silnik mineralnym olejem
-
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 13-05-12, 09:53