Samochód:
*Toyota Celica VII 1.8 VVTi
Silnik:
1ZZ-FE
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Seria
Układ wydechowy:
*Seria
Wnętrze:
*Seria
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
Koła:
*LATO: seryjne alusy 16" z oponami Barum Bravuris 2 195/45/R16
*ZIMA: stalowe 15-stki
Body:
*Dołożona lotka
Krótki opis/historia samochodu:
Celice sprowadziłem z Niemiec w 2008 roku. Kupiłem ją z salonu Toyoty, gdzie zostawił ją poprzedni (i jedyny) właściciel.
Długo szukałem godnego egzemplarza w Polsce, bezwypadkowego i niezajechanego. Zrobiłem wiele dalekich wycieczek po kraju, rozczarowując się coraz bardziej. Dlatego stwierdziłem, że lepiej już dołożyć trochę grosza i kupić pewniaka zza granicy. No i udalo się
Rocznik 2002 - wersja przedliftowa, przebieg 61000km w momencie zakupu.
Przez 4 lata Celina nigdy mnie nie zawiodła, konieczne były tylko bieżące wymiany. Uważam, że to auto jest idealnym połączeniem komfortu jazdy, precyzji kierowania i względnej ekonomiki jazdy ze sportowym zacięciem i sylwetką przyciągającą spojrzenia
Bardzo korci mnie żeby trochę ją podrasować, wrzucić dobre koło, przycisnąć do gleby, może jakiś wydech... ale gdy spojrze na świetnie utrzymany stan tego 10cio letniego auta to generalnie aż szkoda cokolwiek ruszać
Tak więc zmiany wizualne skończyły się na zakupie i montażu lotki na tylną klapę (w tym samym kolorze).
Krótki opis planów zmian:
* pomalowanie zacisków
* wymiana siłowników tylnej klapy
Zdjęcia:
Black Celica 007
- 007
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 28-06-12, 15:23
Black Celica 007
Ostatnio zmieniony 02-07-12, 01:07 przez 007, łącznie zmieniany 1 raz.
facebook.com/delansol
- 007
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 28-06-12, 15:23
Makabra, racja, od czegoś trzeba zacząć ale przy glebie seryjne koło jest zdecydowanie za wąskie i o cal za małe, więc inna felga musiałaby wjechać wcześniej czy później.
Łukasz K, zgadza się, wcześniej były 205/50, a Barumy założyłem w tym roku, w marcu. Po pierwsze na tym profilu jest mniejszy balon i wg mnie koło lepiej wygląda, po drugie akurat ten rozmiar udało się całkiem tanio kupić jak na 7 tydzień 2012r produkcji
Łukasz K, zgadza się, wcześniej były 205/50, a Barumy założyłem w tym roku, w marcu. Po pierwsze na tym profilu jest mniejszy balon i wg mnie koło lepiej wygląda, po drugie akurat ten rozmiar udało się całkiem tanio kupić jak na 7 tydzień 2012r produkcji
facebook.com/delansol
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Od razu przyciągnął mnie temat - 007
Fajny egzemplarz - kolor jeden z trzech, który lubię w VII-gen Jak już wspomnieli koledzy - nieco niżej a reszta to już z czasem
A i taki mały OT:
Witam w klubie Dżejmsa Bonda
Fajny egzemplarz - kolor jeden z trzech, który lubię w VII-gen Jak już wspomnieli koledzy - nieco niżej a reszta to już z czasem
A i taki mały OT:
Witam w klubie Dżejmsa Bonda
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- 007
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 28-06-12, 15:23
bartek_asik, no proszę czyli jest nas więcej temat wyczaiłeś jak na Bonda przystało
Odczuwam głównie to, że świeża guma daje pewność i komfort jazdy w porównaniu do starej bez bieżnika pewnie przekłada się to na lepsze osiągi, ale w tak minimalnym stopniu, że jest to dla mnie nieodczuwalne, teoretycznie powinno być lepiej
na pewno odczuwam taką różnicę zmieniając koła z letnich 16stek na zimowe zdecydowanie węższe 15stki.
no i tyle w temacie, kolejność ma znaczenie
Łukasz K pisze:A czujesz coś żeby lepiej jechała niż na tych poprzednich? Bo niby to tylko cm węższe ale licząc wszystkie to już 4 cm oporu mniej.
Odczuwam głównie to, że świeża guma daje pewność i komfort jazdy w porównaniu do starej bez bieżnika pewnie przekłada się to na lepsze osiągi, ale w tak minimalnym stopniu, że jest to dla mnie nieodczuwalne, teoretycznie powinno być lepiej
na pewno odczuwam taką różnicę zmieniając koła z letnich 16stek na zimowe zdecydowanie węższe 15stki.
Makabra pisze:007, tylko jak najpierw założysz większe koła to będzie już offroad. A jak najpierw zglebisz to od razu zyska na wyglądzie
no i tyle w temacie, kolejność ma znaczenie
facebook.com/delansol
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
popre kolegów, że gleba najpierw a inne felgi moga poczekac. seryjne 16stki i tak będą wyglądać lepiej z glebą niż bez.
http://img683.imageshack.us/img683/1953/02przed.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/286/02po.jpg
ehh i pomyśleć, że 4 lata temu moja wyglądała dokładnie tak samo
http://img683.imageshack.us/img683/1953/02przed.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/286/02po.jpg
ehh i pomyśleć, że 4 lata temu moja wyglądała dokładnie tak samo
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- K-Scott
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: 17-09-11, 14:25