Niebieska VII VVT-i by lockk
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
Najwyższa pora na mnie
A więc cela od wiosny przeszła małą przemianę. Lista zmian:
- wyprostowane wgniotki
- odświeżony lakier na większości elementów
- dodane progi i dokładka przedniego zderzaka z TS'a
- spojler TTE
- wymienione tarcze z przodu na EBC Turbo Groove 325mm + zaciski 4-tłoczkowe Brembo + klocki Ferodo
- tył tarcze EBC Turbo Groove + pryśnięte na czerwono seryjne zaciski
- lambo doorsy LSD
- emblemat "toyota", 2x "lsd" + pryśnięty na srebrno napis "celica" na tylnej klapie
- wymienione stare przednie klosze na oryginalne xenonowe z czarnymi środkami
- maska i dach oklejona folią 3M carbon gloss black
parę fotek:
A więc cela od wiosny przeszła małą przemianę. Lista zmian:
- wyprostowane wgniotki
- odświeżony lakier na większości elementów
- dodane progi i dokładka przedniego zderzaka z TS'a
- spojler TTE
- wymienione tarcze z przodu na EBC Turbo Groove 325mm + zaciski 4-tłoczkowe Brembo + klocki Ferodo
- tył tarcze EBC Turbo Groove + pryśnięte na czerwono seryjne zaciski
- lambo doorsy LSD
- emblemat "toyota", 2x "lsd" + pryśnięty na srebrno napis "celica" na tylnej klapie
- wymienione stare przednie klosze na oryginalne xenonowe z czarnymi środkami
- maska i dach oklejona folią 3M carbon gloss black
parę fotek:
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Wygląda zarąbiście ale po jakiego grzyba takie tarcze i zaciski do 143hp ?
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
QubaKpl pisze:Wygląda zarąbiście ale po jakiego grzyba takie tarcze i zaciski do 143hp ?
Zawsze to lepsza skuteczność hamowania. Jak jadę przykładowo 100 km/h i muszę nagle zahamować to jaka to różnica czy mam 143 konie czy 320 ? Oczywiście kilka kilo zawsze to więcej i powiecie że zamulam auto, ale ja nie odczuwam tego specjalnie. Liczy się bezpieczeństwo bo seryjne hamulce to kpina. Poza tym w planach mam soft turbo więc myślę że takie hamulce nie zaszkodzą
Balbek pisze:nie podoba mi się ta wizja foljocarbonu
Zdawałem sobie sprawę że folia carbonowa nie ma tu wielu zwolenników ale cóż nie wszystkim dogodzę. Mi akurat pasuje. Fajnie wygląda mieniąca się w słońcu
- Balbek
- Użytkownik
- Posty: 1031
- Rejestracja: 18-01-11, 13:43
lockk pisze:Zdawałem sobie sprawę że folia carbonowa nie ma tu wielu zwolenników ale cóż nie wszystkim dogodzę. Mi akurat pasuje. Fajnie wygląda mieniąca się w słońcu
i o to właśnie chodzi ma się Tobie podobać.
Powiedz z kąd te zaciski brembo? Jakieś przejściówki musiałeś dorabiać czy to zestaw dedykowany Po Twoim zabiegu coraz bardziej skłaniam się na swap hebli z avensisa (295mm)
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
To prawda że seryjne hamulce to poprostu żenada, nie znam auta które miałoby słabsze, ciekawy jestem jak to tam zmieściłeś ;D
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- Makabra
- Użytkownik
- Posty: 3233
- Rejestracja: 04-03-10, 08:02
Fajnie autko wygląda. Te drzwi to wygodnie się wsiada? Bo kiedyś wsiadałem do tiburona z takimi drzwiami i było kiepsko. Ledwo się unosiły, ale pewnie siłowniki miały już dead.
Może kolega lubi do**pcać i chce mieć krótsza drogę hamowania. 143hp po naszej autostradzie śmiga 140kmh tak samo jak wersja 192hp
QubaKpl pisze:Wygląda zarąbiście ale po jakiego grzyba takie tarcze i zaciski do 143hp ?
Może kolega lubi do**pcać i chce mieć krótsza drogę hamowania. 143hp po naszej autostradzie śmiga 140kmh tak samo jak wersja 192hp
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
Balbek, nie jest to zestaw dedykowany ale u mnie pasuje dosłownie na milimetry, dlatego też obyło się bez dystansów. Jedyny minus tego zestawu jest taki że 16 calowe felgi już się nie mieszczą, a może to i plus
Jako ciekawostkę dodam że nie jestem tu pionierem a identyczne hamulce ma Astray
Makabra, Mi się wsiada wygodnie, przyzwyczaiłem się, ale wiadomo nie każdemu to odpowiada. Natomiast szczuplejsze osoby bez problemu wsiądą bez podnoszenia drzwi do góry.
Siłownik jak to siłownik kiedyś tez się skończy i trzeba będzie albo uważać by drzwi nie spadły komuś na głowę albo je wymienić
Jako ciekawostkę dodam że nie jestem tu pionierem a identyczne hamulce ma Astray
Makabra, Mi się wsiada wygodnie, przyzwyczaiłem się, ale wiadomo nie każdemu to odpowiada. Natomiast szczuplejsze osoby bez problemu wsiądą bez podnoszenia drzwi do góry.
Siłownik jak to siłownik kiedyś tez się skończy i trzeba będzie albo uważać by drzwi nie spadły komuś na głowę albo je wymienić
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56