Niebieska Celina by NEOPOLL :))
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: 25-03-11, 17:40
Niebieska Celina by NEOPOLL :))
Samochód:
Toyota Celica VII 1.8 VVTi 2000r
Silnik:
1ZZ-FE
Dnia 20.07.2013 zaszły pewne zmiany:)
Silnik przeszedł remont - m.in. :
- szlif wału (czopy panewek głównych i korbowodów na 1 szlif 0.25)
- szlif korbowodów
- planowanie głowicy
- planowanie bloku
- wymiana pierścieni nominał RIK
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- wymiana panewek głównych na ACL
- wymiana panewek korbowodowych na ACL
- wymiana pierścieni oporowych wału
- wymiana uszczelki pod głowicą
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- wymiana simeringów wału (przód i tył)
- oczyszczenie tłoków i zaworów
etc.
Przeniesienie napędu:
sprzęgło komplet Exedy
Zawieszenie:
Poduszki przednich amortyzatorów KYB.
Hamulce:
seria
Układ wydechowy:
seria
Układ dolotowy:
seria
Koła:
felgi 17" Toyota Celica opony: przód Toyo T1R, tył Avon ZZ3.
Wnętrze:
Podgrzewane fotele, panel ogrzewania na pomarańczowo, białe diodowe podświetlenie kabiny.
Audio:
Pioneer DEH P7300r, głośniki seria, wszystko podpięte pod wzmacniacz 5 kanałowy 4x350W RMS + 1x440W RMS + skrzynia w bagażniku (wydusiło 121,8 dB, może w tej chwili nawet i więcej:) ... bo cinche miałem poluzowane:)
Body:
seria + zamontowane spryskiwacze reflektorów oraz ksenony.
Krótki opis/historia samochodu:
Celica zakupiona ponad dwa lata temu. Żadnych poważnych awarii, silnik po remoncie, chodzi jak marzenie )) zawieszenie oryginał, sprzęgło zmienione na Exedy, cała wypolerowana i zabezpieczona wszelkimi środkami do lakieru, serwisowana na bieżąco:)
Krótki opis planów zmian:
w obecnej chwili brak planów:)
Toyota Celica VII 1.8 VVTi 2000r
Silnik:
1ZZ-FE
Dnia 20.07.2013 zaszły pewne zmiany:)
Silnik przeszedł remont - m.in. :
- szlif wału (czopy panewek głównych i korbowodów na 1 szlif 0.25)
- szlif korbowodów
- planowanie głowicy
- planowanie bloku
- wymiana pierścieni nominał RIK
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- wymiana panewek głównych na ACL
- wymiana panewek korbowodowych na ACL
- wymiana pierścieni oporowych wału
- wymiana uszczelki pod głowicą
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- wymiana simeringów wału (przód i tył)
- oczyszczenie tłoków i zaworów
etc.
Przeniesienie napędu:
sprzęgło komplet Exedy
Zawieszenie:
Poduszki przednich amortyzatorów KYB.
Hamulce:
seria
Układ wydechowy:
seria
Układ dolotowy:
seria
Koła:
felgi 17" Toyota Celica opony: przód Toyo T1R, tył Avon ZZ3.
Wnętrze:
Podgrzewane fotele, panel ogrzewania na pomarańczowo, białe diodowe podświetlenie kabiny.
Audio:
Pioneer DEH P7300r, głośniki seria, wszystko podpięte pod wzmacniacz 5 kanałowy 4x350W RMS + 1x440W RMS + skrzynia w bagażniku (wydusiło 121,8 dB, może w tej chwili nawet i więcej:) ... bo cinche miałem poluzowane:)
Body:
seria + zamontowane spryskiwacze reflektorów oraz ksenony.
Krótki opis/historia samochodu:
Celica zakupiona ponad dwa lata temu. Żadnych poważnych awarii, silnik po remoncie, chodzi jak marzenie )) zawieszenie oryginał, sprzęgło zmienione na Exedy, cała wypolerowana i zabezpieczona wszelkimi środkami do lakieru, serwisowana na bieżąco:)
Krótki opis planów zmian:
w obecnej chwili brak planów:)
Ostatnio zmieniony 26-09-13, 21:15 przez neopoll, łącznie zmieniany 8 razy.
- Lark
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: 14-10-10, 23:03
"przedlifowy niebieski" - mój ulubiony kolor
Śliczna, prawie tak ładna jak moja (też mam niebieska, przedliftową VIImkę )
Gratuluję, dbaj o nią..
Śliczna, prawie tak ładna jak moja (też mam niebieska, przedliftową VIImkę )
Gratuluję, dbaj o nią..
Prędkość w km/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną dla przeciętnych kierowców. Prawdziwy kierowca dopasowuje prędkość do możliwości własnego samochodu.
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: 25-03-11, 17:40
Lark, Dbam, i to bardzo, bo uwielbiam to auto:)))
lockk, Felgi hmm może na zdjęciach się tak prezentują, ale tak naprawdę to seryjne z VII są, i szczerze mówiąc to pierwsza taka opinia jaką usłyszałem na temat tych felg, mi osobiście się bardzo podobają:) Ale oczywiście każdy ma prawo mieć inne zdanie i gust:)
Tak, fotki są w założonym już jakiś czas temu przeze mnie temacie - możesz przeczytać opinie i zobaczyć jak wszystkie dostępne na alledrogo reflektory wyglądają na aucie:D
viewtopic.php?t=25549
a i co do gleby - fakt wypadałoby go obniżyć, ale nie mogę tego zrobić bo nie wjadę wtedy do garażu, a mam trochę stromy zjazd:/
lockk, Felgi hmm może na zdjęciach się tak prezentują, ale tak naprawdę to seryjne z VII są, i szczerze mówiąc to pierwsza taka opinia jaką usłyszałem na temat tych felg, mi osobiście się bardzo podobają:) Ale oczywiście każdy ma prawo mieć inne zdanie i gust:)
Tak, fotki są w założonym już jakiś czas temu przeze mnie temacie - możesz przeczytać opinie i zobaczyć jak wszystkie dostępne na alledrogo reflektory wyglądają na aucie:D
viewtopic.php?t=25549
a i co do gleby - fakt wypadałoby go obniżyć, ale nie mogę tego zrobić bo nie wjadę wtedy do garażu, a mam trochę stromy zjazd:/
- Agryk
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: 21-01-12, 21:50
neopoll pisze: i co do gleby - fakt wypadałoby go obniżyć, ale nie mogę tego zrobić bo nie wjadę wtedy do garażu, a mam trochę stromy zjazd:/
Neopoll będziesz wjeżdżał tyłem
Ładny samochodzik, zawsze niebieska mi się podobała.
neopoll pisze:Dbam, i to bardzo, bo uwielbiam to auto:)))
Nic dodać nic ująć.
Pozdro
- Lark
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: 14-10-10, 23:03
- darkon
- Nowy użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 30-09-12, 16:57
Jak byłem jakiś czas temu w Kielcach (często tam jestem ) to widziałem cię z twoją celiną. No prezentuje się całkiem fajnie.
Pokaż gdzie i jak masz zrobione przełączniki od granych foteli. Bo chcę też u siebie zrobić ale nie wiem gdzie umieścić przełączniki.
Napisałeś na początku, że zabezpieczyłeś lakier wszelkimi środkami zabezpieczającymi. Jakich środków użyłeś?
Pokaż gdzie i jak masz zrobione przełączniki od granych foteli. Bo chcę też u siebie zrobić ale nie wiem gdzie umieścić przełączniki.
Napisałeś na początku, że zabezpieczyłeś lakier wszelkimi środkami zabezpieczającymi. Jakich środków użyłeś?
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: 25-03-11, 17:40
darkon, a miło przeczytać, że się podoba:) przełączniki mam uniwersalne podświetlane w miejscu popielniczki (dorobiony ładny plastik, i tam zamontowane te przełączniki. Fotele grzeją aż miło i wszystko wygląda schludnie i elegancko:). Tak zabezpieczyłem - może nie wszelkimi ale tymi najpotrzebniejszymi:) - Politura a następnie wosk - jest aktualnie koloryzujący - nakładany ręcznie, polerowany maszynowo. Teraz na zimę umyję autko dokładnie i nałożę twardy wosk:)
K-Scott, tzn reflektory same w sobie są szczelne, tylko jeden jest uszkodzony (spękany plastik i dlatego może być widać, że niby paruje) a w drugim już dobrze z tyłu uszczelnienie żarówki założyłem:) Jeden albo dwa reflektory muszę zakupić i będzie spokój
K-Scott, tzn reflektory same w sobie są szczelne, tylko jeden jest uszkodzony (spękany plastik i dlatego może być widać, że niby paruje) a w drugim już dobrze z tyłu uszczelnienie żarówki założyłem:) Jeden albo dwa reflektory muszę zakupić i będzie spokój
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: 25-03-11, 17:40
K-Scott, tzn źle może napisałem - ona ma spękany plastik na wysokości długich od wewnątrz, nie idzie tego spolerować:) po prostu ktoś wsadził kiedyś złą żarówkę i po uszkadzała to tzw szkło:) lampy już nie parują:)
Balbek, Jasne że można;)
Jak ktoś bardzo chce, to mogę być tak miły i podesłać wymiary plastiku i szkic, żeby już się nie męczyć tylko dociąć i założyć.
Balbek, Jasne że można;)
Jak ktoś bardzo chce, to mogę być tak miły i podesłać wymiary plastiku i szkic, żeby już się nie męczyć tylko dociąć i założyć.
- darkon
- Nowy użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 30-09-12, 16:57
Genialny pomysł z tymi przełącznikami w popielniczce .
Super to wymyśliłeś! Bardzo mi się podoba.
A popielniczka bez problemu się zamyka? Nie wadzi tam o nic?
Bo widzę, że gęsto tam masz .
Nie lepiej by to wyglądało w kolorze tunelu środkowego? Zamiast oklejać to carbon folią?
Co to na tym zdjęciu tak dziwnie wygląda na środku?
A jakiego wosku używałeś?
Interesuje mnie też jak się sprawuje? Tzn. długo się utrzymuje na lakierze?
Super to wymyśliłeś! Bardzo mi się podoba.
A popielniczka bez problemu się zamyka? Nie wadzi tam o nic?
Bo widzę, że gęsto tam masz .
Nie lepiej by to wyglądało w kolorze tunelu środkowego? Zamiast oklejać to carbon folią?
Co to na tym zdjęciu tak dziwnie wygląda na środku?
A jakiego wosku używałeś?
Interesuje mnie też jak się sprawuje? Tzn. długo się utrzymuje na lakierze?
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: 25-03-11, 17:40
darkon, Wiesz jako, że nie pale w aucie to zamiast popielniczki mogłem umieścić tam przełączniki. Przełączniki są uniwersalne podświetlane po włączeniu. Popielniczka zamyka się bez żadnego problemu i jeszcze jest tam sporo miejsca. Plastik był czarny więc go okleiłem a że miałem jakieś skrawki tej folii to padło na nią:) Po środku mam w tej chwili nieestetyczny otwór więc go zaślepiłem żeby oczy nie bolały (muszę dociąć nowy plastik:)
Wosk hmmm - w płynie, koloryzujący CarPlan - autko po nim świetnie wygląda, nabiera mega koloru:)) Utrzymuje się nie za bogato - kilka myć szamponem albo myjką ciśnieniową i raczej wosk spływa. Ale efekt po szczególnie koloryzującym wosku jest super:) Teraz na zimę nawoskuję go woskiem Formula 1 - kolega go polecał i podobno się długo utrzymuje, więc go zakupiłem, a co będzie to się okaże:)
Wosk hmmm - w płynie, koloryzujący CarPlan - autko po nim świetnie wygląda, nabiera mega koloru:)) Utrzymuje się nie za bogato - kilka myć szamponem albo myjką ciśnieniową i raczej wosk spływa. Ale efekt po szczególnie koloryzującym wosku jest super:) Teraz na zimę nawoskuję go woskiem Formula 1 - kolega go polecał i podobno się długo utrzymuje, więc go zakupiłem, a co będzie to się okaże:)