Toyota Celica VII 1ZZ 1999 r.
300+km, 400+nm
Silnik:
- kute tłoki Wiseco
- kute korbowody MWR
- panewki ACL
- uszczelniacze i sprężyny zaworowe SuperTech
- wtryskiwacze 550cc
- turbosprężarka

- zmodyfikowany ukł. paliwowy
- wzmacniane śruby głowicy
- chłodnica oleju
- pompa paliwa Walbro
Przeniesienie napędu:
- sprzęgło spiekowe + wzmacniany docisk by ZTR
- skrzynia kłowa na prostych zębach by mDrive (na bazie skrzyni c60) + zmienione przełożenia
- szpera Quaife (torsen)
- custom grubsze półosie
Zawieszenie:
- regulowany gwint D2
- komplet tulei poliuretanowych przód i tył
- stabilizatory CUSCO przód i tył
- wzmocnione łączniki stabilizatorów
- przednia rozpórka Tanabe
- tylna rozpórka custom by ZTR
Hamulce:
- zaciski Brembo 4 tłok (przód)
- tarcze EBC Turbo Groove (325 mm) (przód)
- nawiercane tarcze (tył)
- zestaw klocków ceramicznych EBC Yellow
Układ wydechowy:
- 3'' z kwasówki
Koła:
- felgi JR11 17” (8.25'' et35 + dystans 15mm przód i 10mm tył)
- opony Toyo Proxes R888R 235/45/17
- nakrętki D1Spec
Wnętrze:
- harness bar
- pasy Sparco 4-pkt FIA
- fotele przednie Sparco QRT EVO L na mocowaniach OMP
- fotele tylne obszyte czarno-białą skórą
- dodatkowe wskaźniki – Boost oraz EGT
- kierownica obszyta skórą i alcantarą
- deska obszyta czarną skórą z białą nicią + flok
- schowki flok
- tunel - czarna skóra
- drzwi - flok + wkładki carbon
- podsufitka - flok
- półka bagażnika - flok
- obramówka zegarów obszyta białą alcantarą z czarną nicią
- mieszek z czarnej alcantary
- komplet nakładek na zegary i gałkę zmiany biegów Sparco
- sufit - flok
- zegary by CelicaCustomz
- wymiana plastików na polift
- 2x zegary 4w1: turbo, volt, oil press, oil temp, exhaust temp itd
- dodatkowy zegar AFR
Audio:
- Pioneer AVH
Body:
- przedni zderzak Varis Arising III + carbon canardy z tego samego zestawu
- osłona wycieraczek przednich carbon
- spoiler Varis Arising III carbon
- maska carbon OEM (zabezpieczona PPF) + zapinki
- lampy przód Bars2Fast by carbon-microsystems (+ przeróbka Hela na led + 2w1 w kierunkowskazach)
- lampy tył SpecD v2 (+ przeróbka kierunkowskazów na EU 2w1)
- wlot maski sportM
- progi TRD
- tylna dokładka TRD
- klapka paliwa TRD
- przyciemnione szyby (tylna + boki)
- usunięta tylna wycieraczka
- tylny zderzak przerobiony na wersję USA (bez przeciwmgłowych)
- wymiana na szklany szyber-dach
- czarne boczne kierunkowskazy
Duże podziękowania w stronę firmy ZTR Tuning.







