Toyota Celica VII 1ZZ
300+km, 400+nm
Silnik:
- kute tłoki Wiseco
- kute korbowody MWR
- panewki ACL
- uszczelniacze i sprężyny zaworowe SuperTech
- wtryskiwacze 550cc
- turbosprężarka

- zmodyfikowany ukł. paliwowy
- wzmacniane śruby głowicy
- chłodnica oleju
- pompa paliwa Walbro
Przeniesienie napędu:
- sprzęgło spiekowe + wzmacniany docisk by ZTR
- skrzynia z ts'a c60
Zawieszenie:
- gwint D2
Hamulce:
- zaciski Brembo 4 tłok
- tarcze EBC Turbo Groove (325 mm)
Układ wydechowy:
- 2.75'' ze stali nierdzewnej
- sportowy katalizator
Koła:
- felgi JR11 17” (8.25'' et35 + dystans 15mm)
- Toyo Proxes R888R 235/45/17
- nakrętki D1Spec
Wnętrze:
- harness bar
- pasy Sparco 4-pkt FIA
- fotele przednie Sparco QRT EVO L
- fotele tylne obszyte czarno-białą skórą
- dodatkowe wskaźniki – Boost oraz EGT
- kierownica obszyta skórą i alcantarą
- deska obszyta czarną skórą z białą nicią + flok
- schowki flok
- tunel - czarna skóra
- drzwi - flok + wkładki carbon
- podsufitka - flok
- półka bagażnika - flok
- obramówka zegarów obszyta białą alcantarą z czarną nicią
- mieszek z czarnej alcantary
- komplet nakładek na zegary i gałkę zmiany biegów Sparco
- sufit - flok
- zegary by CelicaCustomz
Audio:
- Pioneer AVH
Body:
- przedni zderzak Varis Arising III + carbon canardy z tego samego zestawu
- osłona wycieraczek przednich carbon
- spoiler Varis Arising III carbon
- maska carbon OEM
- lampy przód Bars2Fast by carbon-microsystems
- wlot maski sportM
- progi TRD
- tylna dokładka TRD
- przyciemnione szyby (tylna + boki)
Plany:
- szpera, wzmocniona skrzynia
- more horsepower
Duże podziękowania w stronę firmy ZTR Tuning.






