Toyota Celica VII 1ZZ
300+km, 400+nm
Silnik:
- kute tłoki Wiseco
- kute korbowody MWR
- panewki ACL
- uszczelniacze i sprężyny zaworowe SuperTech
- wtryskiwacze 550cc
- turbosprężarka

- zmodyfikowany ukł. paliwowy
- wzmacniane śruby głowicy
- chłodnica oleju
- pompa paliwa Walbro
Przeniesienie napędu:
- sprzęgło spiekowe + wzmacniany docisk by ZTR
- skrzynia z ts'a c60
Zawieszenie:
- gwint D2 -35mm
Hamulce:
- zaciski Brembo 4 tłok
- tarcze EBC Turbo Groove (325 mm)
Układ wydechowy:
- 2.75'' ze stali nierdzewnej
- sportowy katalizator
Koła:
- felgi JR11 17” (9'' et20 tył, 8.25'' et35 + dystans 15mm przód)
- Toyo Proxes R888R 235/45/17 przód
- Toyo Proxes T1 Sport 245/45/17 tył
Wnętrze:
- dodatkowe wskaźniki – Boost oraz EGT
- kierownica obszyta skórą i alcantarą
- fotele obszyte czarno-białą skórą
- deska obszyta czarną skórą z białą nicią + flok
- schowki flok
- tunel - czarna skóra
- drzwi - flok + wkładki carbon
- podsufitka - flok
- półka bagażnika - flok
- obramówka zegarów obszyta białą alcantarą z czarną nicią
- mieszek z czarnej alcantary
- komplet nakładek na zegary i gałkę zmiany biegów Sparco
- sufit - flok
Audio:
- Pioneer AVH
Body:
- przedni zderzak Varis Arising III + carbon canardy z tego samego zestawu
- osłona wycieraczek przednich carbon
- spoiler Varis Arising III (carbon)
- maska carbon OEM
- wlot maski sportM
- progi TRD
- tylna dokładka TRD
- przyciemnione szyby (tylna + boki)
Krótki opis planów zmian:
- szpera, wzmocniona skrzynia
- more horsepower
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w Siedlcach z uszkodzonym silnikiem co wymagało zrobienia remontu kapitalnego. Samochodem jeździło się przyjemnie i bezawaryjnie ale jak to mówią 'apetyt rośnie w miarę przyśpieszania' i zacząłem szukać czegoś mocniejszego. Wahałem się pomiędzy Nissanem 350z albo uturbieniem Celicy. Na jesieni wystawiłem auto na sprzedaż mówiąc sobie że jak nie sprzedam to przez okres zimy będzie się działo

Wyszło jak widać i nie żałuję.
Autem jeździ się wyśmienicie, fantastycznie przyśpiesza, a hamulce urywają łeb. No i wydech... jak samolot odrzutowy

Duże podziękowania w stronę firmy ZTR Tuning.






