Czerwona VII Kornera

Roczniki 2000-2005
Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Czerwona VII Kornera

Postautor: Korrner » 30-04-13, 20:31

Samochód:
- Toyota Celica VII 1.8 134 KM rocznik 2002r. Automat

Silnik:
- 1ZZ-FE

Przeniesienie napędu:
- seria

Zawieszenie:
- przód seria
- tył seria

Hamulce:

- seria

Układ wydechowy:
- seria

Układ dolotowy:
- seria

Koła:
- 18 OZ SUPERLEGGERA lato
- zima brak

Wnętrze:
- seria

Audio:
- seria

Body:
- seria

Krótki opis/historia samochodu:
Celica kupiona w 2010 roku, pochodzi z rynku USA z autometem który uwielbiam, przez 3 lata niedoceniana traktowana jako auto zastepcze. Po przejechaniu trasy zakopane szczecin zakochałem się w nim i stwerdziłem że VII musi być zacna :) Od strony mechanicznej perfekt ale wymaga nowego lakieru. W ostatnim czasie wymieniłem olej w skrzyni, silniku, na wymiane czeka wspomagania i hamulcowy. Dodatkowo jakies koncówki, drązki itp.

Krótki opis planów zmian: (które chciałbym wykonać a zobaczymy kiedy to nastąpi :D )
- Nowy lakier
- Lampy polift tył
- Felgi zima :)
- Body kaminari, lub TRD ew przednia dokładka zderzaka TTE + zderzak z wersji USA
- Neony
- Wiesze Heble
- Zmiana welurów na czarna skóre
- Zmiana radia
- Lambo Doors
- Troche więcej mocy
- Gleba + nowe amory


Zdjęcia stan najbardziej aktualny:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek





I wykresik jak się ma nasza moc w automacie


Obrazek
Ostatnio zmieniony 30-04-13, 22:08 przez Korrner, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: 13-07-12, 11:42

Postautor: QubaKpl » 30-04-13, 20:41

Nie wyświetlają się zdjęcia.
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Re: Czerwona VII Kornera

Postautor: Frugo » 30-04-13, 20:49

Wrzuć to na normalny host np. Imageshack bo to Zapodaj coś nie działa.
Udało mi się odzyskać wykres z hamowni :P

Obrazek

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: 13-07-12, 11:42

Postautor: QubaKpl » 30-04-13, 21:22

Sporo coś koników ubyło

:(
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl

Mysticum

Postautor: Mysticum » 30-04-13, 21:36

strona mechaniczna "perfekt" i 130 koni a do tego felgi 18 ? prosze Cie.... :-)

fotki sie nie wyswietlaja tak w ogole

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 30-04-13, 22:16

Mysticum, Jak już piszesz to czytaj dokładnie nie 130 a 132, auta nie używam jako wyścigówkę i taka moc mi starczy, wyhamuj swoją i później zacznij mnie krytykować ;) Ze strony mechanicznej zrobiłem wszystko co było do zrobienia, nie będę silnika zmieniał by mieć 139 KM. Poza tym jak byś nie wiedział wersje z usa są słabsze i nawet nie bierzesz pod uwage że to automat a porównujesz do manuala gdzie możesz pojechać do odcinki. Bartek który hamował auto powiedział ze to norma, więc nadal nie wiem czemu tak się spinasz.

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 30-04-13, 22:22

Korrner, spoko, ten Pan Mysticum wszędzie wsadzi swoje pięć groszy w postaci zaczepki i nie sprawdzi nawet że 132 KM w amerykańskim automacie to dobry wynik a od razu pisze głupoty ;)

Mysticum

Postautor: Mysticum » 30-04-13, 22:29

po 1 primo "pan Mysticum" hamowal swoje auto w pracy i wyszlo mi w granicach 142 koni
po 2 primo od kiedy auta ze skrzynia automatyczna sa z zalozenia "slabsze"?
a po 3 osobiscie ode mnie i bez spiny-chodzilo mi miedzy innymi o zakladanie 18calowych felg do auta ktore ma 130 koni

co to za obtarcia Masz pod klamką z prawej strony i chyba z lewej tez cos ?

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 30-04-13, 23:03

To są skutki mieszkania w centrum Warszawy, zawsze znajdzie się jakaś "łajza" która cie porysuje i ucieknie... Z prawej strony to moja wina, nie zauważyłem niskiego słupka....


Co do felg, Twoim tokiem rozumowania powinienem założyć 15 bo mam tylko "130" i a już np. Sith powinien mieć 20 bo ma ponad 200 kucy. Idźmy dalej w strone agro tjuningu im więcej kucy tym większa fela :) I na tym chciałbym zakończyć rozmowe z Tobą na ten temat, bo jest to mój projekt i moje widzimisie :) Tak jak i również dziękuje za Twoja opinie.
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 01-05-13, 13:00

Korrner, odnośnie felg, Mysticum ma trochę racji. Oczywiście to Twój wybór, ale bierz pod uwagę, że 18 zawsze będą sporo ważyć, a wirująca masa ma duży wpływ na osiągi samochodu. Jak zmienisz na 16, to szybko zauważysz jak żwawe to auto potrafi być. Dlatego dla normalnej 140-konnej celicy 17 to rozsądne maximum, żeby nie zamulić zbyt mocno auta. Ale tak jak pisałem, to Twoja wola, czy chcesz jeździć czołgiem, czy zwinnym autem.
Obrazek
RIP

Mysticum

Postautor: Mysticum » 01-05-13, 19:16

kamwu pisze:Korrner, odnośnie felg, Mysticum ma trochę racji. Oczywiście to Twój wybór, ale bierz pod uwagę, że 18 zawsze będą sporo ważyć, a wirująca masa ma duży wpływ na osiągi samochodu. Jak zmienisz na 16, to szybko zauważysz jak żwawe to auto potrafi być. Dlatego dla normalnej 140-konnej celicy 17 to rozsądne maximum, żeby nie zamulić zbyt mocno auta. Ale tak jak pisałem, to Twoja wola, czy chcesz jeździć czołgiem, czy zwinnym autem.


Przeciez przede wszystkim o to mi chodzilo ale nie wszyscy potrafia to zruzumiec i nazywaja hejtowaniem :-) inna kwestia ze ten temat juz sie przewinał kilkakrotnie na forum i nie ma co sie nad tym rozczulać,dla mnie 143 konie na 17' juz "prawie nie jeżdżą" a co dopiero na 18 z oponami o takim profilu przy 130 koniach z lekkim hakiem.Ja jezdze na 17stkach bo mam swiadomosc ze auto niedlugo dostanie turbine i troche sie zmieni jeszcze pod maską ale przy czyms takim nigdy bym sie nie zdecydował na felgi 18 cali,do dorzucmy osobe towarzyszącą plus pełen bak i auto na swiatlach rozpedza sie jak drezyna co wiadomo daje dyskomfort jazdy i wieksze zuzycie paliwa tak jak i opon/zawieszenia ale byc moze sie nie znam :-)

Korner wiadomo to Twoj projekt i najlepszego zyczę w realizacji planow ale zakladajac tutaj konto swojego samochodu Powinienes sie liczyc z tym ze beda rozne opinie ;)Ja tego nie neguje bo to nie moje auto,skomentowawlem tylko i wylacznie kwestię felg :)

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 01-05-13, 19:54

A bierzecie pod uwagę że kolega ma Superleggerę w 18' która waży mniej niż standardowa 16'?
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 01-05-13, 20:25

Mysticum kamwu Rozumiem, ale jak pisze eXcential moja 18 waży miej niż seria. Cela wolniej się rozpędza mi to nie przeszkadza pali też troche więcej ok 1l na 100 km. Ale już nie nie jeżdżę ile fabryka dala tylko delektuje się jazdą i czerpie najwięcej przyjemności.

Oto kilka fotek z dnia dzisiejszego :)


Teraz pytanie po zdjęciu materiału z podlogi w prawym rogu od strony pasażera miałem dużo wody, uszczelka przy drzwiach jest porwana. Wystarczy ją wymienić?

Obrazek

Nowe fotele :

Obrazek

Obrazek


lampy :)


Obrazek

A tak na aucie wyglądają

Obrazek


Obrazek




Kolejny problem, czy te napinacze pirotechniczne widoczne na zdjęciach powinny być podłączone wraz z tym małym kabelkiem? Poduszek foteli fabrycznie nie mam i raczej ich nie podłącze bo bym musiał rzeźbić z elektryką a na tym się nie znam, na oko widać że wiązki są inne, porównałem z wiązką z angola. Chyba że ktoś już kiedyś to robił wie jak to obejść .

Awatar użytkownika
abaddoneth
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 217
Rejestracja: 18-07-12, 10:54

Postautor: abaddoneth » 01-05-13, 21:51

Korrner, Widzę że masz tak samo pogryziony przedni zderzak jak u mnie :o Ostatnio sugi się dziwił jak to można zrobić i fajnie nie być jedynym pogryzionym :P

Czekam na Neony :twisted: Też mam chrapkę na świecącą podłogę i za jakiś czas pewnie się u mnie pojawią:)

Czerwone 7geny rządzą :twisted: :twisted: :twisted:

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 03-05-13, 10:48

Neony w drodze :)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 03-05-13, 10:54

Można wiedzieć z kąd takie cukierkowe lampy :?:
Na all patrze co jakiś czas i tylko lewa jest :|

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 03-05-13, 11:06

Korrner pisze:Neony w drodze :)

Obrazek

Obrazek


Ja bym to nazwał xenonem :)
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Mysticum

Postautor: Mysticum » 03-05-13, 11:38

eXcential pisze:
Korrner pisze:Neony w drodze :)

Obrazek

Obrazek


Ja bym to nazwał xenonem :)


kolo bedzie mowic ze na neonach jezdzi ;)

inna kwestia ze zastanawiam sie jak z samopoziomowaniem Korner i spryskiwaczami xenonow ?


Balbek pisze:Można wiedzieć z kąd takie cukierkowe lampy :?:
Na all patrze co jakiś czas i tylko lewa jest :|


zle patrzysz balbek;),czesto sie pojawiaja z tym ze przewaznie Uk

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 03-05-13, 11:49

Spryskiwacze oczywiście będą tylko zastanawiam się nad rodzajem.Czy chowane czy wystające "cycki". Samopoziomowanie trudno dostać a w ASO 400 eurasów, jak znajde używkę to zamontuje.


Balbek, Jak chcesz kupić moge podać kontakt do gościa co ma jeszcze jeden zestaw.
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 03-05-13, 13:41

Korrner, 18 cali w VII wygląda obłednie, to że auto mniej żwawe, to przecież zdajesz sobie z tego sprawę, czasami chodzi o land a ostatnio tutaj nastała mania na lekkie, małe felgi, jak w integrze :-)

Inną sprawą jest bezpieczeństwo, jeśli taka felga Ci odpowiada, warto zainwestować w hamulce 8)
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)