Samochód
*Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143KM
Silnik:
1ZZ-FE
* SPORTOWY FILTR OLEJU K&N HP 1003
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*Sportowy filtr powietrza K&N
koła:
* FELGI: DEZENT F 16''
* OPONY GOODYEAR (CAŁOROCZNE) 205/50
Wnętrze:
*seria
Audio:
*seria + ZMIENIARKA NA 6 PŁYT CD
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Celica kupiona w LISTOPADZIE 2012 roku w OLSZTYNIE. Sprowadzona z DANII. Pierwszy właściciel w Polce. Od początku do końca pobytu w Danii prowadzona książka serwisowa.
Podwozie zakonserwowane barankiem oraz blachy od środka środkiem do profili zamkniętych(żółty środek do konsewacji)
Krótki opis planów zmian:
- nakładki na pedały SPARCO
- ŻARÓWKI H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE
- POMALOWANIE ZACISKÓW HAMULCÓW (KOLOR: NIEBIESKI, ŻÓŁTY LUB CZERWONY)
- SPOILER NA KLAPIE BAGAŻNIKA
- KOREK OLEJU SILNIKA TRD
- TARCZE HAMULCÓW NACINANE
ODLEGLE PLANY:
- WYDECH ZE STALI KWASOODPORNEJ CAT BACK ( plany na HKS, BLITZ LUB GREEDY)
- Przewody Hamulcowe W oplocie Goodridge
- KOMPLETNE SPRZĘGŁO EXEDY
- DOLOT POWIETRZA K&N: (DO WYBORU:
1. 57I-9000
2. 69-8750TS + własne dorobienie osłony oddzielającej od komory silnika
Zdjęcia:
CHWILA PO KUPNIE:( TERAZ STOI W GARAZU)
CZEKAJĄ NA PRZEGLĄD W NAJBLIŻSZYM CZASIE + JESZCZE ŚWIECE NGK
Srebrna VII by prze mo
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 25-01-12, 13:42
Srebrna VII by prze mo
Ostatnio zmieniony 15-07-13, 06:52 przez prze mo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 25-01-12, 13:42
Komora może nie wygląda najlepiej ,ale to za sprawą trochę wystającej konserwacji. Podwozie jest zabezpieczone barankiem, progi też zabezpieczone od środka , profile zamknięte i blacha od środka. Konserwacja była robiona w Danii.
Poniżej kilka zdjęć klapy bagażnika i boku po str. kierowcy(kanapa wyjęta bo szukałem gdzie woda podciekała w siedzisko po str. pasażera z tyłu)
Odp: winna była mała szczelina w masie uszczelniającej w ryniece pomiedzy dachem a bokiem karoserii. załatana cała długość obu rynienek gdzie była masa uszczelniająca klejem do szyb.
We wnękach widać środek do konserwacji profili zamkniętych.
Poniżej kilka zdjęć klapy bagażnika i boku po str. kierowcy(kanapa wyjęta bo szukałem gdzie woda podciekała w siedzisko po str. pasażera z tyłu)
Odp: winna była mała szczelina w masie uszczelniającej w ryniece pomiedzy dachem a bokiem karoserii. załatana cała długość obu rynienek gdzie była masa uszczelniająca klejem do szyb.
We wnękach widać środek do konserwacji profili zamkniętych.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 25-01-12, 13:42
Prace nad odświeżeniem reflektorów
Wystarczyła miękka szmatka, płyn do mycia szyb żeby zmyć po paście ślady i pasta:
Wygląd reflektorów przed polerką:
ORAZ PO:
MOŻE NIE WIDAĆ ZA BARDZO NA ZDJĘCIACH RÓŻNICY ALE ZAPEWNIAM JEST EFEKT NA + WCZESNIEJ BYŁY MATOWE I WPADAJĄCE W KOLOR KAWY Z MLEKIEM, A TERAZ SĄ GŁADKIE I WPADAJĄCE W BŁĘKITNY KOLOR:)
Wystarczyła miękka szmatka, płyn do mycia szyb żeby zmyć po paście ślady i pasta:
Wygląd reflektorów przed polerką:
ORAZ PO:
MOŻE NIE WIDAĆ ZA BARDZO NA ZDJĘCIACH RÓŻNICY ALE ZAPEWNIAM JEST EFEKT NA + WCZESNIEJ BYŁY MATOWE I WPADAJĄCE W KOLOR KAWY Z MLEKIEM, A TERAZ SĄ GŁADKIE I WPADAJĄCE W BŁĘKITNY KOLOR:)