biało-czarna by cherry

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 20-05-13, 06:47

Stich pisze:nuda w pracy więc.... ja bym to tak widział :-D

Obrazek

i jakieś ciekawsze fele :wink:


+1 :)
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56

Postautor: Grzybek » 20-05-13, 16:01

panel środkowy kozak :) też planuje pomalować ale w kolor nadwozia

maaly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 28-05-11, 13:34

Postautor: maaly » 20-05-13, 18:13

+1 panel srodkowy kozak :D

Awatar użytkownika
BumBleBee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: 15-05-12, 02:18

Postautor: BumBleBee » 20-05-13, 18:21

Celica na ulicy na pewno będzie rzucać się w oczy :D środek jak najbardziej na +, a do całości gleba to tutaj obowiązkowa :P

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22

Postautor: eXcential » 20-05-13, 18:47

Środek bardzo mi się podoba a jeśli chodzi body to...

Obrazek

:)
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 20-05-13, 19:41

Stich, mistrzu fotoshopa ;D bez urazy żartuje oczywiście. Powiem Ci, że maska miała być cała w carbonie, tylko pojawił się problem z folia, która miała być wylewana a okazała się monomeryczna... nie chciało mi się już potem z tym motać, a niestety monomeryki mają to do siebie, że nie zapamiętują kształtu i po jakimś czasie folia wstawałaby na przetłoczeniu :/ przerabiałam to już jak była jeszcze srebrna. Swoja drogą to na zdjęciu bez tych progów tak czy inaczej wygląda tak se :/

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 20-05-13, 19:53

Monomeryczna carbonowa? :eek: Czego to chinole nie maja :D
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 20-05-13, 20:00

Korrner, hahaha no sama byłam pod wrażeniem ;p ale widzisz, da się? ;D

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 20-05-13, 20:32

cherry pisze:Stich, mistrzu fotoshopa ;D


wypraszam sobie, to był paint :-D

ja i tak uważam ze jednolita maska była by lepsza.

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 20-05-13, 21:02

Stich, Eee no to jak na painta tym bardziej szacun :D

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15

Postautor: Archy » 21-05-13, 12:12

Bardzo mi się podoba wnętrze z tymi stickersami, świetnie dobrane. W body nie pasuje mi tylny zderzak,bo te dziury na siatex za nic nie pasują mi do celicy. Zabawa z oklejeniem troszkę przekombinowana,zwłaszcza mam na myśli te paski na bokach. Szkoda,że nie wleciały od razu większe felgi. Ogólnie auto na pewno przyciąga uwagę. Ciekawy jestem jak to wszystko będzie ze sobą współgrać po założeniu progów TRD.

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 21-05-13, 18:43

Archy, zdaje sobie sprawę z tego, że wygląda dość specyficznie bo miała ;) zawsze byłam indywidualistką to i mój samochodów musi się wyróżniać ;p ale każdy ma prawo mieć swoje zdanie więc ok :) wrzucę niedługo jakieś fotki z progami a co do koła to faktycznie żałuję że nie zaiwestowałam we większe... ale jak dojdzie gleba to może będzie jakoś lepiej się prezentować.

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 21-05-13, 22:23

Stich pisze:
cherry pisze:Stich, mistrzu fotoshopa ;D


wypraszam sobie, to był paint :-D

ja i tak uważam ze jednolita maska była by lepsza.

Cherry, pojeździj trochę autem, przyzwyczaj się do obecnego wyglądu, poprzyjeżdżaj na spoty, a jak kiedyś zdecydujesz o zmianie, to wróć do wizji Sticha, bo zachowuje Twoją oryginalność, a jest bardziej stonowana.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 21-05-13, 22:38

Marcin, być może póki co musze aktualny wygląd doprowadzić do końca. I zastanawiam się teraz czy po prostu kupić komplet sprężyn i zglebować czy zainwestować w gwint... a co do spotów to chętnie ale u nas w okolicy coś chyba ciężko z organizacją niestety :(

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 21-05-13, 23:27

cherry pisze:Marcin, być może póki co musze aktualny wygląd doprowadzić do końca. I zastanawiam się teraz czy po prostu kupić komplet sprężyn i zglebować czy zainwestować w gwint... a co do spotów to chętnie ale u nas w okolicy coś chyba ciężko z organizacją niestety :(

Prosta zasada:
auto na co dzień = sprężyny,
auto do sportu = gwint.
Są od tej reguły oczywiście wyjątki, ale żeby za bardzo nie filozofować, radziłbym się jej trzymać :)
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Mysticum

Postautor: Mysticum » 21-05-13, 23:58

Marcin pisze:
cherry pisze:Marcin, być może póki co musze aktualny wygląd doprowadzić do końca. I zastanawiam się teraz czy po prostu kupić komplet sprężyn i zglebować czy zainwestować w gwint... a co do spotów to chętnie ale u nas w okolicy coś chyba ciężko z organizacją niestety :(

Prosta zasada:
auto na co dzień = sprężyny,
auto do sportu = gwint.
Są od tej reguły oczywiście wyjątki, ale żeby za bardzo nie filozofować, radziłbym się jej trzymać :)
glupkowate reguły nijak mające sie do rzeczywistości,wiadomo że ludzie nie zakładają gwintu w 90% z,przyczyn finansowych,kolejny argument to taki że zakładając sprężyny jesteś ograniczony np w zimie auto robi za pług; w przypadku gwintu podwyzszasz auto i masz wyje..ne na śnieg

Awatar użytkownika
Agryk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: 21-01-12, 21:50

Postautor: Agryk » 22-05-13, 09:18

Przy Twoim body zmiana sprężyn skutecznie utrudni użytkowanie auta - będziesz szorować po ziemi :P Jeżeli użytkujesz autko na co dzień to trzy razy bym się zastanowił przed zmianą. Gwint ma swoje plusy, ale cena potrafi zaszokować :)

Czekam na zdjęcia z progami. Powodzenia w pracach

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 22-05-13, 16:37

Marcin, Agryk, nie chodzi o jakąś wyczynową jazdę tylko przede wszystkim własnie o to że ja już mam zimą problem z wyjazdem z ulicy i po glebie totalnie tego nie widzę ;p więc póki co bardziej byłabym za gwintem ;p cena wyższa wiadomo ale czego się nie zrobi dla Celinki ;)

Mysticum

Postautor: Mysticum » 22-05-13, 18:45

cherry pisze:Marcin, Agryk, nie chodzi o jakąś wyczynową jazdę tylko przede wszystkim własnie o to że ja już mam zimą problem z wyjazdem z ulicy i po glebie totalnie tego nie widzę ;p więc póki co bardziej byłabym za gwintem ;p cena wyższa wiadomo ale czego się nie zrobi dla Celinki ;)


Daj sobie spokoj z gwintem i sprezynami a po prostu kup felge 17 i tyle,przy tym body z taka dokladka i przy takich drogach zajezdzisz auto zbyt szybko,albo kup auto na zimę i po sprawie ;-)

Awatar użytkownika
cherry
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 15-03-12, 18:28

Postautor: cherry » 22-05-13, 20:17

Mysticum, utrzymanie drugiego auta też kosztuje ;p