Czarna VII polift by Autsajder

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Czarna VII polift by Autsajder

Postautor: autsajder » 20-05-13, 19:03

Witam.Przedstawiam Wam póki co seryjną celinę...Jeśli okaże się równie niezawodna jak moje Hondy to zostanie na dłużej i zapewne sporo tu się zmieni...

Samochód:
Toyota Celica VII polift 2003/2004 100% ORYGINAŁ - zero szpachli itp.
kolor – czarny metalic

Wyposażenie:
Podgrzewane fotele, kontrola trakcji, klimatronic, pełna elektryka itd itp.
Dodatkowo rzadko spotykana blenda tylnej szyby.

Silnik:
1.8 VVT-i - 1ZZ-FE - 143 KM
zalany Mobilem 5w30

Przeniesienie napędu:
seria

Zawieszenie:
seria

Hamulce:
seria
przód: 275mm
tył: 269mm
(aktualnie nowy zestaw)

Układ wydechowy:
seria

Układ dolotowy:
seria

Koła:
lato - alufelgi 17" gumy Dunlop 215/40/17
zima - planuje zakup ori 16 stek

Wnętrze:
Oryginalne ciemne, czarne jak to w polifcie

Audio:
seria

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18-09-13, 19:36 przez autsajder, łącznie zmieniany 4 razy.
Tylko Japan !

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 20-05-13, 19:06

Ładniutka, możesz pokazać dokładniejsze zdjęcie przycisku grzanych foteli :?: I gdzie on sie dokladnie znajduje

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 20-05-13, 19:17

Przy okzaji moge zrobić lepsze foto ale póki co tylko to.Przyciski znajdują sie po obu stronach i są 2 pozycyjne + 3 pozycja środkowa neutralna.

Obrazek
Tylko Japan !

Mysticum

Postautor: Mysticum » 20-05-13, 19:18

Balbek pisze:Ładniutka, możesz pokazać dokładniejsze zdjęcie przycisku grzanych foteli :?: I gdzie on sie dokladnie znajduje


powinny byc te 2 przyciski ponizej security i blokowania szyb

Mysticum

Postautor: Mysticum » 20-05-13, 19:20

autsajder pisze:Przy okzaji moge zrobić lepsze foto ale póki co tylko to.Przyciski znajdują sie po obu stronach i są 2 pozycyjne + 3 pozycja środkowa neutralna.

Obrazek


czyli to nie sa oryginalne podgrzewane fotele ;-)

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 20-05-13, 19:23

Tam gdzie piszesz mam trakcję a podgrzewane fotele są po obu stronach niezależnie...Czy to jest oryginalnie tego nie wiem w każdym bądź razie sprawdzone i działają wyśmienicie...Nic tylko czekać na zimę ;)
Ostatnio zmieniony 20-05-13, 19:28 przez autsajder, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko Japan !

Mysticum

Postautor: Mysticum » 20-05-13, 19:27

autsajder pisze:Tam gdzie piszesz mam trakcję a podgrzewane fotele są po obu stronach niezależnie...Sprawdzone i działa wyśmienicie...Nic tylko czekać na zimę ;)


chodzilo mi o to ze prawdopodobnie ktos to zakladał we wlasnych ramach ale nie dam sobie glowy uciac ;) nie mysl o zimie tylko Ciesz sie sezonem poki co :) bardzo ladna seria :-)

P.S Nie wiem czy to takie zdjecie z takiego profilu ale wydaje mi sie ze Masz specyficzny tylny spoiler bo na tych fotkach nie wyglada jak ten na 2 nozkach z wersji Usa

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 20-05-13, 19:32

Dzięki...Przypuszczam raczej, że oryginał patrząc chociażby na jakość instalacji, kostek, przewodów itp.nie widać żadnego "druciarstwa" ale nie będę się spierał bo pewności nie mam.Spojler jest inny niż spotykany w przedliftach na bank a z poliftami nie porównywałem. Ciekawostką jest też blenda na szybie która w efekcie przedłuża dach i dodaje sporo uroku...Ma też minus mianowicie używanie spryskiwacza mija się z celem bo ciężko trafić w szybę... ;)
Tylko Japan !

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 20-05-13, 19:51

A jakie plany ?:D
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 20-05-13, 20:04

Z racji tego, że daleki jestem od jakiś grubych modyfikacji stylistycznych a bryła nadwozia jest wyjątkowo udana wiec maxymalnie co przewiduje to zmiana felgi na 18 stke,gumy oczywiście Toyot T1R + lekkie obniżenie + standardowo detailing lakieru...Na tym koniec bo tutaj łatwiej jest coś zepsuć niż polepszyć..Co do mechaniki to nie jest tajemnicą, że w duszy ciągle siedzą mi Hondy, które może nigdy nie były tak udane stylistycznie jak Celici ale mechanicznie to majstersztyk...Niestety oglądałem 9 sztuk i nie znalazłem nic godnego zakupu do 30 tys więc zdecydowałem sie na Celicę..Mam nadzieję, że to dobry wybór.Ideałem dla mnie była by buda t23 z motorek K20 ale raczej takiego swapa nie przewiduje...Jednak po 230 konnym Ek4 ( b18c +...) którym również miałem przyjemność polatać to teraz w każdym aucie czuje niedosyt, który częściowo rekompensuje mi stylistyka Celici.
Tylko Japan !

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 20-05-13, 22:34

sliczna zdrowa seria 8)

autsajder pisze:Z racji tego, że daleki jestem od jakiś grubych modyfikacji stylistycznych a bryła nadwozia jest wyjątkowo udana wiec maxymalnie co przewiduje to zmiana felgi na 18 stke,gumy oczywiście Toyot T1R + lekkie obniżenie + standardowo detailing lakieru...Na tym koniec bo tutaj łatwiej jest coś zepsuć niż polepszyć..Co do mechaniki to nie jest tajemnicą, że w duszy ciągle siedzą mi Hondy, które może nigdy nie były tak udane stylistycznie jak Celici ale mechanicznie to majstersztyk...Niestety oglądałem 9 sztuk i nie znalazłem nic godnego zakupu do 30 tys więc zdecydowałem sie na Celicę..Mam nadzieję, że to dobry wybór.Ideałem dla mnie była by buda t23 z motorek K20 ale raczej takiego swapa nie przewiduje...Jednak po 230 konnym Ek4 ( b18c +...) którym również miałem przyjemność polatać to teraz w każdym aucie czuje niedosyt, który częściowo rekompensuje mi stylistyka Celici.


oj tam przejechał byś sie z Astrayem albo chociaż ze mną to byś zmienił zdanie i sie odkochał w tych hondach :-D oczywiście nie neguje, że są fajne ale po co swapowac coś co nie pasuje i sprawi Ci dużo kłopotu jak mozna uturbić 1zz i miec duuuuużo frajdy :wink:
i zanim powiesz "a to za dużo kosztuje" to swap pewnie kosztował by tyle samo.

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 20-05-13, 23:00

już jeden projekt z 3.0 200KM z Accord'a jest na forum, chwile już się ciągnie i problemy jakieś napotyka, a uturbienie podejrzewam iż raz trawa krócej, dwa jest już sprawdzone na forum :)
AT180

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56

Postautor: Grzybek » 20-05-13, 23:56

ładny czarny polift :) nie powinna Cie zawieść, dbaj a posłuży Ci lata ;)

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 21-05-13, 07:36

Dzięki.Zgodzę się z Wami bo koszt samego zdrowego swapa to 10 tys a z rzeźbą i całą resztą to min 15...W tych pieniądzach z pewnością można by podnieść moc 1zz bardziej konwencjonalnie pytanie tylko jak wówczas z jej awaryjnością? W moim wypadku najbardziej sprawdzoną opcją to pewnie kompresor bo korzystam z mocy tylko wtedy kiedy jej naprawdę potrzebuje. A, że już dawno skończyłem 20-30 lat to potrzebuje jej naprawdę rzadko...Sądzę, że macie już pewnie takie projekty na forum?
Ostatnio zmieniony 21-05-13, 07:41 przez autsajder, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko Japan !

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 21-05-13, 07:41

Jeśli chodzi o soft turbo w 1zz to awaryjność pozostaje taka sama jak w seryjnym silniku,Stich, jeździ już pare ładnych wiosen i nic mu się nie sypie, chyba że nie mówi nam czegoś :twisted: :P

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 21-05-13, 08:46

Balbek pisze:Jeśli chodzi o soft turbo w 1zz to awaryjność pozostaje taka sama jak w seryjnym silniku,Stich, jeździ już pare ładnych wiosen i nic mu się nie sypie, chyba że nie mówi nam czegoś :twisted: :P


no narazie nic sie złego nie dzieje, potwierdzam :wink:

nie wiem czy jest na forum ktokolwiek z VII kto ma kompresor a dziwne bo do 2zz są zestawy i nie jest to takie drogie. o turbo jak o wszystko trzeba dbac i wtedy posłuży długie lata

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15

Postautor: Archy » 21-05-13, 12:01

Ładna bestia. W sam raz do ładowania w nią kasy ku uciesze właściciela :-D

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 21-05-13, 16:47

Witam kolegę Archy...Twoją celice miałem okazję niegdyś napotkać na jednej z jastrzębskich stacji paliw i przyznaje ,że z gustem i smakiem zrobiona.Szkoda tylko, że nie czarna ale to już moje zboczenie...
Tylko Japan !

Awatar użytkownika
autsajder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 02-05-13, 16:13

Postautor: autsajder » 24-05-13, 18:36

Na dzień dobry Celina dostała wszystkie nowe filtry, olej Mobil 5w30, nowy zestaw hebli tj. tarcze, klocki TRW, tłoczki, gumki, uszczelki itd itp...
Tylko Japan !

Awatar użytkownika
Armando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 20-08-14, 10:14

Postautor: Armando » 15-11-14, 11:37

Sprzedałeś już ? Czy zaniechałeś ? :)