Black by darco

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Black by darco

Postautor: darco » 31-05-13, 18:45

MODEL:
2001, Toyota Celica T23

SILNIK:
1zz, 143 KM

UKLAD DOLOTOWY:
seria

UKLAD WYDECHOWY:
TS

ELEKTRONIKA:
seria

UKLAD NAPĘDOWY:
seria

ZAWIESZENIE:
seria

UKLAD HAMULCOWY:
seria

BODY-KIT:
seria + lotka tylna ori

ŚRODEK:
dołożona skóra czarna

CAR-AUDIO:
Radio Pioneer DEH 9300 DSP

Auto zakupione od kobiety z Niemiec w 2002r. Uderzone było lewym bokiem. Błotnik , lampa ,maska. Z napraw był tylko raz uszkodzony przepływomierz powietrza. Generalnie auto bezawaryjne ale szału nie robi. Auto brało udział na ogólnopolskich zawodach 1/4 mili calibra-team Kąkolewo w klasie outlaw z czasem 15,50s.

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 31-05-13, 20:08 przez darco, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 31-05-13, 18:57

Pierwsze foto ostro kręcone, bo pomarańczowe zaciski zrobiły się zółte. Proponuję, żebyś jednak dał foto z prawdziwymi kolorami, bo ciężko nawet dojść jaki kolor auta masz.

A po za tym przeczytaj: viewtopic.php?t=25725
i wyedytuj pierwszego posta.
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Postautor: darco » 31-05-13, 19:08

Nic tu nie jest kręcone. Samochód jest czarny. Zaciski są fluorescencyjne czyli odbijają mocno światło zwłaszcza słoneczne.

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 31-05-13, 19:11

Ok, zmyliło mnie niebo, dziwny ma kolor. Ale dostosuj temat do szablonu.
Obrazek

RIP

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 31-05-13, 19:21

Proszę dostosować temat do szablonu.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 01-06-13, 11:07

Zrobiles temat aby przedstawic auto, czy kolor zaciskow :?: Jakieś plany na przyszlosc :idea: :?:

ps. wiecej zdjeć ;-) :!:
ST 182+ :)
ST 184 RIP

Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Postautor: darco » 01-06-13, 11:10

Jedno i drugie. Nic więcej nie planuję z modów. Była myśl aby to zaturbic bo to 1.8 czy 143 czy 192 to marnie jedzie ale spore koszty. Zostaje tak jak jest a moze w przyszłym roku bedzie sprzedana.

Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Postautor: darco » 01-06-13, 11:22

Obrazek

1/4 mili Kąkolewo-lotnisko
Obrazek

Klasa wyścigowa
Obrazek

Mysticum

Postautor: Mysticum » 02-06-13, 00:00

darco pisze: bo to 1.8 czy 143 czy 192 to marnie jedzie ale spore koszty. Zostaje tak jak jest a moze w przyszłym roku bedzie sprzedana.


Nie sklejam w ogole 1 zdania
2; w takim razie nie rozumiem po co zakladac temat auta ktore i tak idzie do sprzedania i nie wiąże sie z nim zadnej przyszłosci? ?

Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Postautor: darco » 02-06-13, 15:35

Ja juz nim jeżdżę ok 11lat więc swoje juz przejeździłem. Chyba nie sądzisz ze będe tym autkiem jeździł całe życie. Co do osiągów to sorry ale ja 143 czy 192Km nie uważam wcale za zadnego sportowca. Ten silnik ma jak dla mnie za mało mocy aby nazywać to auto sportowym. Konie mechaniczne to nie wszystko a 180Nm nie powala na kolana niestety.

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 02-06-13, 15:50

darco, To po co kupiłeś takie auto? Przeglądam Twoje posty i odnoszę wrażenie że Ci wszystko w nim nie pasuje.
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Xelazzi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 30-05-13, 09:20

Postautor: Xelazzi » 02-06-13, 16:33

darco pisze:Ja juz nim jeżdżę ok 11lat więc swoje juz przejeździłem. Chyba nie sądzisz ze będe tym autkiem jeździł całe życie. Co do osiągów to sorry ale ja 143 czy 192Km nie uważam wcale za zadnego sportowca. Ten silnik ma jak dla mnie za mało mocy aby nazywać to auto sportowym. Konie mechaniczne to nie wszystko a 180Nm nie powala na kolana niestety.


Zawsze możesz sobie ją uturbić ^^, auto to nie tylko konie i moment, auto jest duszą człowieka ;)

A jak brakuje koni zawsze mozesz kupić auto w podobnych pieniądzach typu: nissan skyline, trochę starsze a ma z 400 km :< lub jak cię stać coś droższego :)

Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Postautor: darco » 03-06-13, 09:27

Nie do końca ,że nie pasuje. Cenię to auto za na prawdę fajna trakcję jezdną jak i fotele które jak na fabryczne świetnie trzymają na zakrętach. Co mi sie w nim nie podoba. Kokpit który jest twardy rodem jak z fiata i to ,że mały wybór silników w tym aucie był. 1.8 niestety jest taki sobie i brakuje mu momentu. Ja mam dodatkowe autko które waży ok 970kg , ma 297KM i 440Nm. Toyotka służy na wyjazdy do pracy. Była kiedyś myśl aby tę celicę zaturbic ale koszta tu są spore więc cały pomysł przeszedł na opla.
Żałuje ,że polityka toyoty jest taka okrojona dla gen VII bo mogła by miec doładowany silnik i napęd na tylną ośkę. Myślę ,że wtedy jej osiągi już by coś znaczyły i byle TDi z chipem nie dałby jej rady.

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 03-06-13, 16:27

darco pisze:Nie do końca ,że nie pasuje. Cenię to auto za na prawdę fajna trakcję jezdną jak i fotele które jak na fabryczne świetnie trzymają na zakrętach. Co mi sie w nim nie podoba. Kokpit który jest twardy rodem jak z fiata i to ,że mały wybór silników w tym aucie był. 1.8 niestety jest taki sobie i brakuje mu momentu. Ja mam dodatkowe autko które waży ok 970kg , ma 297KM i 440Nm. Toyotka służy na wyjazdy do pracy. Była kiedyś myśl aby tę celicę zaturbic ale koszta tu są spore więc cały pomysł przeszedł na opla.
Żałuje ,że polityka toyoty jest taka okrojona dla gen VII bo mogła by miec doładowany silnik i napęd na tylną ośkę. Myślę ,że wtedy jej osiągi już by coś znaczyły i byle TDi z chipem nie dałby jej rady.


hmm twierdzisz, że duzo kosztuje uturbienie VII i narzekasz na FWD i inne wady celiki a pakujesz kase w starą tigre która jest niższej klasy autem i nadal jest FWD. jak dla mnie średnio logiczne :roll:
p.s. miałem tigre 1.6 jako poprzednie auto a teraz mam uturbioną VII więc mam porównanie.

Awatar użytkownika
darco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31-05-13, 17:43

Postautor: darco » 03-06-13, 18:32

Odpowoiedź banalnie prosta. Opel ma znacznie tańsze klamoty :) Może i jest autem gorszej klasy ale ja mam ja do zabawy.

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 03-06-13, 19:27

Twoje argumenty do mnie nie trafiają. Chcesz tanie auto kup sobie cinquecento wersja sport .... Klamoty też są tanie.
Wizytówki Ulotki Banery Reklama