Celica VII - 1.8 VVTL-i T-Sport by Attrywa

Roczniki 2000-2005
Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Celica VII - 1.8 VVTL-i T-Sport by Attrywa

Postautor: Attrywa » 04-03-14, 00:28

Samochód:

Toyota Celica VII

Silnik:

1,8 VVTL-i, 2ZZ-GE
Olej CASTROL EDGE Professional TWS 10W60

Przeniesienie napędu:

Seria

Zawieszenie:

Seria

Hamulce:

Seria

Układ wydechowy:

Seria

Układ dolotowy:

Seria z wkładką K&N

Koła:

Lato - felgi 17" Advanti Racing
Opony 215/45 Nokian Z G2
Zima - seryjne 16" felgi

Wnętrze:

Seria w czarnej skórze

Audio:

Nawigacja Toyota B9001 + zmieniarka CD Toyota W74842
Głośniki seryjne

Body:

Seria

Krótki opis:

Celica pochodzi z polskiego salonu, od początku do końca serwisowana w ASO. Kupiona od drugiego właściciela w 2014 roku, do tego czasu auto było dopieszczone w każdym calu, wnętrze utrzymane perfekcyjne, mechanicznie również bez najmniejszych zarzutów. Oczywiście posiada swoje mankamenty, 12 lat i 150 000km robią swoje, ale są to kwestie pokroju parującej lampy lub trzeszczącej półki, niż wymiany silnika :)


Krótki opis planów/zmian:

- Detailing lakieru
- Wymiana łożysk w skrzyni biegów
- Wymiana tarczy sprzęgła, docisku i łożyska
- Wymiana silniczka krokowego
- Wymiana przytartego wałka rozrządu (lub regeneracja)
- Wymiana poduszek silnika
- Rozpórka przednie górna

Zdjęcia:
W momencie zakupu:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 18-12-14, 22:52 przez Attrywa, łącznie zmieniany 5 razy.

l.kudaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 27-10-10, 18:35

Postautor: l.kudaj » 04-03-14, 03:02

Ładny TS w niebieskim kolorze. :lol: Tylko te fele jakoś mi nie podchodzą jeśli mam być szczery, nie pasują do tego auta na mój gust.Ogólnie zadbana seria i powodzonka w dopieszczaniu celinki.ps.zaglądaj do spotów Łódzkich :-)

Awatar użytkownika
lockk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 11-04-11, 17:39

Postautor: lockk » 04-03-14, 07:45

Felgi rzeczywiście jak od roweru i nie pasują imo
A czy progi nie powinny być czarne czy moze TS-y tak miały ?
Gratulacje z zakupu zdrowej sztuki i radości z użytkowania

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 04-03-14, 09:26

Felgi są wybrane przez poprzedniego właściciela i póki co muszą zostać, prawdopodobnie jak pojawi się wolna kasa to się je zmieni (choć mnie osobiście w oczy nie kłują). Jeśli chodzi o łódzkie spoty to na pewno się pojawie.

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: 13-07-12, 11:42

Postautor: QubaKpl » 04-03-14, 10:55

Wow miałeś farta - z pl salonu, serwisowana do końca :eek: takiej perełki nie można było przepuścić. Ładna aczkolwiek te felgi mi też nie pasują :P
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl

slawek18-1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 135
Rejestracja: 18-11-12, 22:44

Postautor: slawek18-1989 » 04-03-14, 14:36

Gratuluję zakupu:) Widzę, że dobrze wybrałeś jak TSa nie będziesz potem żałował. Mocy tak wnet Ci nie zabraknie szkoda, że nie masz wersji z xenonami .

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 04-03-14, 17:52

Gratuluję ;) Widzę, że kolejna osoba, która myśli o procesie car-detailingowym :)

Felgi do zmiany.

Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 19:33

Postautor: Łukasz K » 04-03-14, 21:54

Ładna przedliftowa sztuka. Również i ja zgodzę się z resztą co do felg i myślę, że zdecydowanie lepiej wypadają nawet te oryginalne 16''.
Powiedz jak serducho się sprawuje, w lifta wkręca się odpowiednio :) ?
9-3 AERO SS

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 05-03-14, 10:36

Wkręca się aż miło :) z serduchem nie powinno być żadnych problemów, miał raczej lekkie życie do tej pory. Musze natomiast poprawić skrzynie, gdyż łożysko lekko szumi (swoją drogą łożyska też już mam, kwestia tylko poskładania), no i sprzegło bierze od podłogi, nie wiem czy kwestia regulacji czy ktoś w tym majstrował.

Awatar użytkownika
Glodi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 30-01-14, 21:18

Postautor: Glodi » 07-03-14, 18:51

Popieram zdanie kolegów wyżej że zmiana felg wiele tu poprawi!;] gratulacje wspaniałego zakupu.. :-D

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 12-03-14, 17:18

Korzystając z pięknej pogody i wolnej chwili postanowiłem wymienić przepaloną żarówkę w kokpicie, oraz straszącą klapkę od schowka (która dziś przyszła) :)
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Pozostaje zająć się jeszcze lampą, ale to już innym razem :P
Obrazek

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 24-03-14, 20:28

Przyszedł czas i na lampę :) póki co nie paruję, liczmy że ten stan się utrzyma..

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Exonios
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 14-09-13, 15:08

Postautor: Exonios » 24-03-14, 21:01

Myslalem ze trzeba zdejmowac caly zderzak zeby wyjac lampe :) wszedzie tak pokazuja :)
ZZT 231

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 24-03-14, 22:49

No fakt, jest schowana śrubka pod nim :D ale idzie to ogarnąć bez ściągania zderzaka :) chociaż jest to oczywiście mniej praktyczny sposób..

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 09-04-14, 19:05

Czyszczenie z syfu przepustnicy i silniczka krokowego... Niestety na obroty w żadnym stopniu nie pomogło, ale na pewno też nie zaszkodziło :)

Obrazek Obrazek

Mimek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 746
Rejestracja: 13-02-10, 14:51

Postautor: Mimek » 09-04-14, 19:19

Jakis problem z obrotami ?

Autko ładnie prezentuje się na żywo ;)
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.

Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)

WWW.SERWISMIMEK.PL

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 09-04-14, 21:51

No jest delikatny problem. Czasami potrafią zatrzymać się na 1700rpm, 1100rpm (na rozgrzanym silniku oczywiście), no i jak już spadają to od 1300 dość ślamazarnie im to idzie (skokowo). Podejrzewam, że krokowy mogę mieć do wymiany, albo linka się przycina, albo nie wiem... Strasznie dziwnie się zachowują, tylko po wysprzęgleniu.

zabsonn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: 30-08-12, 17:20

Postautor: zabsonn » 10-04-14, 21:20

tzn jak szybko zdejmiesz nogę z gazu to obroty spadają? też miałem problem z przepustnica ze zbyt wysokimi obrotami i przycinającą się przepustnica. U mnie przesłona była już wyrobiona i łapa lewe powietrze, ktoś to regulował śrubą na zderzaku się przycinała. Oddałem ją do naprawy i było lepiej.
ZZT231

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 11-04-14, 09:09

Jak zdejme nogę z gazu i hamuję silnikiem jest wszystko ok. Natomiast po wysprzęgleniu obroty nurkują płynnie na 900rpm, po czym wzrastaj do ok. 1500rpm i spadają skokowo, czasami szybciej, czasami wolniej. No i czasami po wysprzęgleniu potrafią zostać na 1700rpm, dopiero po puknięciu nogą w gaz spadają dalej.

wisniewsky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 44
Rejestracja: 02-03-14, 12:40

Postautor: wisniewsky » 11-04-14, 12:15

U mnie jest stałe 700-750 i sam się ciągle o to martwie ;)))