Celica VII - 1.8 VVTL-i T-Sport by Attrywa

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 19:33

Postautor: Łukasz K » 11-04-14, 14:43

wisniewsky pisze:U mnie jest stałe 700-750 i sam się ciągle o to martwie ;)))


Na ciepłym silniku tak powinno być.
9-3 AERO SS

zabsonn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: 30-08-12, 17:20

Postautor: zabsonn » 12-04-14, 00:26

zobacz, czy przepustnica przesuwa ci się wzdłuż osi, jeśli tak to przesłona jest wytarta i trzeba naprawiać albo druga. I czy śruba na zderzaku była kręcona bo to też przyczyna, nie można nią kręcić. objawy masz takie same jak u mnie. ja się pozbyłem tego i chodzi dobrze:)
ZZT231

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 12-04-14, 21:14

Przyszedł też czas na stosowną sesję zdjęciową... :)

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 12-04-14, 21:18

Fajnei wygląda ten kolor. Mi się bardzo podoba.
Taka rada na przyszłość ;) Nie pokazuj nam bieżnika tak jak na ostatnim obrazku, tylko koło tak jak na pierwszym i trzecim ;)
JAPFEST Crew Member

- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 12-04-14, 22:34

1 i 3 zdjęcie jak z katalogu. Zazdroszcze takiego "oka" fotografa :wink:

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56

Postautor: Grzybek » 12-04-14, 23:01

dobre fotki i od razu celica dużo lepiej się prezentuje :)

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 17-04-14, 21:00

Cieszę się, że zdjęcia się podobają (nad bieżnikiem popracujemy ^^), a teraz coś z innej beczki, czyli mała zapowiedź z lakierni... konserwacja obu progów, piaskowanie i ocynkowanie tylnej belki + czyszczenie z drobnych ognisk korozji nadkoli, pasa tylnego i wnętrza bagażnika :) Pracę nad autem trwają pełną parą..

Obrazek Obrazek

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 26-06-14, 16:18

Nowe opony na tylną oś właśnie dotarły :) Stare niestety powyżej 120km/h strasznie biły.

Obrazek Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 26-06-14, 20:06

Na tych fotach 2 posty wyżej przy halogenowym oświetleniu ten kolor miażdży cyce <3
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 29-06-14, 21:53

I prawdopodobnie ostatnie dwie fotki przed wizytą auta w warsztacie... :)

Obrazek Obrazek

Szin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: 08-04-11, 22:17

Postautor: Szin » 29-06-14, 22:37

Ładnie, takie drobne prace przy samochodzie dają duże efekty. Przydałaby się jej gleba i byłoby idealnie:)
93' ST182 - SOLD
97' AT200

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 29-06-14, 23:48

W kwestii gleby zostanowie się jak zużyją się aktualne (seryjne) amorki i będzie jakaś wolna kasa na porządny sprzęt, żeby miało to ręce i nogi. Druga sprawa jest taka, iż auto jest użytkowane w miarę na co dzień i z doświadczenia po poprzednim aucie na glebie (honda oczywiście :P) chwilowo ciesze się komfortem w tym aspekcie.

Awatar użytkownika
Exonios
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 14-09-13, 15:08

Postautor: Exonios » 30-06-14, 14:14

Lakier kozacki i ten kolor ;p a co w warsztacie bedzie sie robiło ? :)
ZZT 231

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 30-06-14, 14:38

Planuję wymienić sprzęgło wraz z łożyskiem i dociskiem + to co ewentualnie będzie się kwalifikowało do wymiany przy okazji. Chciałbym też powymieniać łożyska w skrzyni, wymienić w niej olej i powalczyć z obrotami w tym aucie (w rozumieniu zdiagnozowania przyczyny). Oprócz tego chętnie też wymienię lift bolt'y gdyż nie mam informacji, czy byłby wymieniane, czy też nie i w jakim są stanie.
Prawdopodobnie będzie też konieczna wymiana poduszki silnika... ale to wszystko wyjdzie w praniu.

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 06-07-14, 07:19

Attrywa pisze:wymienię lift bolt'y

Jak coś mam w zapasie OEM 6szt jeszcze:)

Awatar użytkownika
Exonios
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 14-09-13, 15:08

Postautor: Exonios » 06-07-14, 21:25

Jak znajdziesz jakieś źródło skąd można dostać nowe poduszki do ts-a do daj znac bo sam poszukuje :)
ZZT 231

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09

Postautor: Korrner » 06-07-14, 21:40

ASO
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Attrywa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 01-03-14, 22:30

Postautor: Attrywa » 06-07-14, 23:30

No pewnie, że ASO :) cena pewnie nie będzie rewelacyjna (obiło mi się gdzieś 500zł), ale to chyba jedyne źródło. Są jeszcze używane, ale z mojego punktu widzenia nie ma to sensu.

Awatar użytkownika
ZIBI
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: 13-09-06, 21:28

Postautor: ZIBI » 07-07-14, 22:25

Pieknie utrzymany egzemplarz. Co do lift boltow to bym sie tak nie spinal. Ja wymienilem dopiero jak trzeba bylo wymienic walek ssacy. Wtedy ze zrobieniem skrzyni, lancucha , poduszek i bug wie co jeszcze to chyba ponad 12 tys. poszlo. Teraz robimy zawieszenie wszystkie gumy wymienione na czerwone. Amory wszystkie 4 kyb agx z regulacja twardosci notabene z cenie seryjnych. Przepraszam ze pisze w twoim wontku, ale chyba za stary.juz jestem aby zakladac.swoj i troche przestrogi dla tych.co.sie tak zbroja. Nasze celiny sa.coraz.starsze i ich zywot bez korozyjny i awaryjny juz sie konczy.
Moja od nowosci garazowana a z tynych sanek nie bylo co zbierac.
ZIBI

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 07-07-14, 22:36

ZIBI pisze:Pieknie utrzymany egzemplarz. Co do lift boltow to bym sie tak nie spinal. Ja wymienilem dopiero jak trzeba bylo wymienic walek ssacy. Wtedy ze zrobieniem skrzyni, lancucha , poduszek i bug wie co jeszcze to chyba ponad 12 tys. poszlo. Teraz robimy zawieszenie wszystkie gumy wymienione na czerwone. Amory wszystkie 4 kyb agx z regulacja twardosci notabene z cenie seryjnych. Przepraszam ze pisze w twoim wontku, ale chyba za stary.juz jestem aby zakladac.swoj i troche przestrogi dla tych.co.sie tak zbroja. Nasze celiny sa.coraz.starsze i ich zywot bez korozyjny i awaryjny juz sie konczy.
Moja od nowosci garazowana a z tynych sanek nie bylo co zbierac.

O Zibi pisze na bombie :D
st182 gtb