Toyota Celica Safety Car by Pantera

Roczniki 2000-2005
Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 22-11-18, 21:36

I kolejne graty - moja mnie już chce udusić :D

Pierscienie tłkowe NPR
Obrazek
Dalej myśle nad korbami łamie się miedzy maxpeedingrods (dobra cena ale zbieram jeszcze opinie na ich temat) lub MWR.

P.S widzicie obrazy?
Ostatnio zmieniony 22-11-18, 22:00 przez Pantera24, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 22-11-18, 21:41

Jak wejdziemy w link to tak.

Ale tak:
Obrazek
By było wygodniej :)

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 22-11-18, 21:46

Ale widzisz wstawiam normalnie przez imgur, i przez Img i cos nie wychodzi ;/

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 22-11-18, 21:49

Żeby się obraz pokazał, w ramki IMG musisz wrzucić bezpośredni link do zdjęcia, czyli zakończony jego formatem np. .jpg, .png lub innym.
Coś jak poniżej, tylko ostatni nawias kwadratowy musi być.

[img]https://i.imgur.com/1WD27xl.jpg[/img)

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 22-11-18, 22:09

greos39 pisze:Żeby się obraz pokazał, w ramki IMG musisz wrzucić bezpośredni link do zdjęcia, czyli zakończony jego formatem np. .jpg, .png lub innym.
Coś jak poniżej, tylko ostatni nawias kwadratowy musi być.

Dzięki GREGOS, wszystko gra

Obrazek
Aktualnie do tego wszystkiego wpadły jeszcze felgi Japan Racing 3 plus opony TOYO PROXES 215/45/17. Przyznam szczerze żałuje tego zakupu, nie wyszło tak jak chciałem :(

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 22-11-18, 22:19

Luźno :-D

Pantera24 pisze:Przyznam szczerze żałuje tego zakupu, nie wyszło tak jak chciałem

Laczki nie kleją jak chciałeś, czy JRy nie grają z resztą jak chciałeś ?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 22-11-18, 22:29

JR nie grają z resztą - Toyo klei jak szalone :D

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 884
Rejestracja: 05-12-15, 20:18

Postautor: klexmix » 23-11-18, 09:37

Jr3 są na co 2 celice :D Zobacz w moim temacie na JR 29, mogłyby wypaść lepiej. ;)

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 24-11-18, 00:06

Sezon zbrojeń rozpoczęty ;) Niech Bóg mnie ma w opiece przy tych modyfikacjach :P

Obrazek

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 26-11-18, 11:09

Takie widoki to ja rozumiem :-D

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 29-11-18, 18:20

Powiem brzydko - ostatni raz taki podniecony byłem jak zobaczyłem na żywo nagą kobiete :D
Kute korby - maxpeedingrods, troszkę się pospieszyłem nie doczytałem w aukcji że są ze śrubami ARP i kupiłem śruby :(

Obrazek

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 24-12-18, 06:11

Silnik złożony, kilka zdjęć z składania

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Nie obyło się bez przygód - gdzieś podczas rozbierania zgubiłem mocowanie linki gazu przy przepustnicy, nie mam pojęcia gdzie to jest :( Trzeba było dorobić customowe mocowanie na razie spisuje sie idealnie. Mam za sobą przejechane 120 km na razie bez awaryjnie - silnik pracuje ładnie cicho trzeba docierać i patrzeć jak będzie się zachowywał.

Specyfikacja

- kute korby maxpeedingrods
- panewki korbowodowe ACL RACING
- panewki główne KING
- pierscienie NPR
- nowa pompa wody AISIN
- śruby korbowodowe ARP 2000
- olej COMMA Prolife 5w30

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 24-12-18, 08:24

Noo i extra, takie Up w temacie uwielbiam, brudna, surowa robota zakończona sukcesem.
Tak tylko się zastanawiam, to górę skręcałeś na starych szpilkach np? i co z pompą oleju, rozrządem, wałkami? Jakaś weryfikacja była że pozostało nie ruszane?
I wkładałeś to na skrzynię od 1zz czy od 2zz już?

A tak to co docieranie i później kompresor tak?[/u]

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 24-12-18, 11:30

Rozrząd w bardzo dobym stanie nie było sensu na razie wymieniać, pompa oleju wjedzie mocniejsza przy zakładaniu kompresora. Ogólnie częsci byłhy w b.dobrym stanie nie było sensu ich zmieniać. Skrzynia już od 2zzge.

Teraz chce dotrzeć zobaczyć czy wszystko gra zobić z 1000 km i powoli brać za kompresor

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 884
Rejestracja: 05-12-15, 20:18

Postautor: klexmix » 24-12-18, 11:46

Pantera24 pisze:Teraz chce dotrzeć zobaczyć czy wszystko gra zobić z 1000 km i powoli brać za kompresor

Opisz potem różnice po samym zakuciu.

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 24-12-18, 12:59

Jasne że opisze, na razie cięzko mi coś opisywac bo nie przekraczam 2,5 do 3 tys obrotów i jak najwyższy bieg. Rano napisałem super a wyskoczył pierwszy fuckup

Obrazek

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 24-12-18, 14:37

Pantera24, Podmień na drugi czujnik faz VVTI, od 1zz chyba jest to samo. Filterki to myśle że masz czyste bo czyściłeś przy składaniu. Olej też odpowiedniej gęstości.

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 24-12-18, 15:45

Olej 5w30
Filtrek czyszczony

Mam nadzieję że czujnik aktualnie nie mam 2 na podmiane ogarne to po świętach ;)

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Re: Celica VII by Pantera

Postautor: ksk33 » 31-12-18, 13:14

I jak tam Panie ? Maszyna naprawiona?

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Re: Celica VII by Pantera

Postautor: Pantera24 » 15-01-19, 19:12

ksk33 pisze:I jak tam Panie ? Maszyna naprawiona?


Tak jedna bolączka usunięta - wtyczka od czujnika zmiennych faz była luźna - poprawiona i na razie ponad 150 km bez błędu. Prawdopodbnie potrzeba jeszcze wymienić/ wyczyścić silniczek krokowy wysokie obroty po odpaleniu 1500 - dopiero po zagrzaniu spada do 700 - 800 oraz ostatnio pojawił się drobny stuk przy schodzeniu z obrotów miedzy 3 tys a 1500 w (prawdopodobnie) lewej częsci silnika coś ala szybkie pukanie w drzwi ( nie nie PANEWKA :P) dźwięk jest dziwnie nie metaliczny.

Ale jak to mówią nie ma zabawy bez fuckupów :D

A tutaj takie - kiedy było piękne latooo :D
Obrazek

Trzeba powoli docierać motor ale pogoda nie pozwala - pasuje zrobić z 2 tys km i działac dalej


Czekam na przesyki z fmic.pl - intercooler, kolanka, na wentylatory, znajomy spawa podstawe pod kompresor także wszystko powoli idzie w dobrym kierunku a w tym roku nie zalezy mi na czasie jak w tamtym tylko na jakości ;)

Mam nadzieje że maj/ czerwiec będę mógł powiedzieć że mam 2zz-ge supercharger :D