Toyota Celica Safety Car by Pantera
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Sprawa się trochę rozjaśnia..
Oryginalne panewki maja byc bez dziurki olejowej na zdjęciu korby i panewki.
Więc już wykluczylem jedno teraz obstawiam gdzies - cos z wałem nie tak lub zły moment dokrecenia srub.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Oryginalne panewki maja byc bez dziurki olejowej na zdjęciu korby i panewki.
Więc już wykluczylem jedno teraz obstawiam gdzies - cos z wałem nie tak lub zły moment dokrecenia srub.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Może kompresora w tym sezonie nie będzie ale silnik ratujemy na całkowicie nowych częściach więcej info wkrótce
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Pantera24 pisze:ale silnik ratujemy na całkowicie nowych częściach
No i to, to ja szanuję
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Pantera24 pisze:ale silnik ratujemy na całkowicie nowych częściach
Jeszce raz gratuluję wytrwałości i samozaparcia, będzie dobrze
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
No i gratulacje ! Tak trzymać
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
A więc z grubsza.
Dziś wyciągam silnik w piątek wioze do 86MOTOSPORT czyli chłopaków z projekt 86. Może jak nie będzie się dało uratować 2zzge wsadzimy jakiegoś 2JZ
Michał z 86 rozbierze silnik i wszystko co zajechane lub "może jeszcze będzie" wymieniamy na nowe OEM. Wiadomo panewki ACL, korby kute maxpeedingrods lub JRspec (o ile mają w ofercie do 2zzge)
Odbiór gotowego auta około kwietnia a ja przez ten czas zajmę się czymś innym, wymiana wykladziny podlogi, obszycie podsufitki, wymiana lamp przednich, jesli pozwolą to chcial bym 2 fotele kubełkowe i pasy 4pkt.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Dziś wyciągam silnik w piątek wioze do 86MOTOSPORT czyli chłopaków z projekt 86. Może jak nie będzie się dało uratować 2zzge wsadzimy jakiegoś 2JZ
Michał z 86 rozbierze silnik i wszystko co zajechane lub "może jeszcze będzie" wymieniamy na nowe OEM. Wiadomo panewki ACL, korby kute maxpeedingrods lub JRspec (o ile mają w ofercie do 2zzge)
Odbiór gotowego auta około kwietnia a ja przez ten czas zajmę się czymś innym, wymiana wykladziny podlogi, obszycie podsufitki, wymiana lamp przednich, jesli pozwolą to chcial bym 2 fotele kubełkowe i pasy 4pkt.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Oj Cela będzie szczęśliwa, że jej nie zostawiłeś na pastwę losu albo gorzej "złomiarzy"
Zazdroszczę że w skarbonce jeszcze coś masz bo u mnie pusto i w dodatku dziura duża i co wrzucę żeby odłożyć to od razu znika
hube
Zazdroszczę że w skarbonce jeszcze coś masz bo u mnie pusto i w dodatku dziura duża i co wrzucę żeby odłożyć to od razu znika
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
hube pisze:Zazdroszczę że w skarbonce jeszcze coś masz
Mniej więcej to co miałem przeznaczone na montaż kompresora pójdzie w remont cóż zrobić ale co się odwlecze to nie uciecze i kompresor bedzie, prędzej czy później w styczniu tamtego roku tez nie planowałem - oklejki, felg, pakietu TRD i miliona innych rzeczy Ważne że nie narusze skarbonki z napisem "WAKACJE 2019"
Wku***a mnie tylko to i mówię to każdemu otwarcie że trzeba robić 2 razy tą samą prace, ale teraz wiem że jak zawioze silnik do 86motosport to wiem że bedzie wszystko grało
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Silnik już w 86motosport - bedzie miał fajne towarzystwo
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
No to jak to mówią, niech się dzieje
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Celica jeszcze istnieje
Jedzie na oględziny co do lakierowania komory (jeszcze nie wiem czy bede to robil)
Lakierowanie przedniego zderzaka ponieważ pękł na dole.
Ja w miedzy czasie zajmę sie polerką lamp
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Jedzie na oględziny co do lakierowania komory (jeszcze nie wiem czy bede to robil)
Lakierowanie przedniego zderzaka ponieważ pękł na dole.
Ja w miedzy czasie zajmę sie polerką lamp
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
jakie oględziny :O
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Moj znajomy lakiernik ma obejrzeć zobaczyc i podać cene ile to wyjdzie. Z wzgledów oczywistych (silnik) mam trocje ograniczone wydatki
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Serce zaczyna żyć!
Wpada
*nowy wał nominalny OEM
*nowa pompa oleju OEM
*kute korbowody maxpeedingrods
*wzmacniane panewki główne i korbowodowe ACL lub KING RACING (jeszcze sie zastanawiam)
*uszczelka głowicy OEM
*nowe szpilki głowicy ARP
Wszystko zalewamy 5w30 300V Power Racing do tego filtr oleju K&N.
Wszystko rozebrane do najmniejszej śrubki Michał nie przepusci żadnej częsci ktora "może jeszcze pojeździ" wszystko co może sie rozsypać w ciagu kilku tys km zostaje wymienione na nowe - albo robimy jak ma być albo nie robimy w ogóle
Cholernie sie ciesze ze wreszcie wziął sie za ten silnik ktoś z pasją i pojęciem
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wpada
*nowy wał nominalny OEM
*nowa pompa oleju OEM
*kute korbowody maxpeedingrods
*wzmacniane panewki główne i korbowodowe ACL lub KING RACING (jeszcze sie zastanawiam)
*uszczelka głowicy OEM
*nowe szpilki głowicy ARP
Wszystko zalewamy 5w30 300V Power Racing do tego filtr oleju K&N.
Wszystko rozebrane do najmniejszej śrubki Michał nie przepusci żadnej częsci ktora "może jeszcze pojeździ" wszystko co może sie rozsypać w ciagu kilku tys km zostaje wymienione na nowe - albo robimy jak ma być albo nie robimy w ogóle
Cholernie sie ciesze ze wreszcie wziął sie za ten silnik ktoś z pasją i pojęciem
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Piękny widok !
Daj znać jakie założysz panewki jestem ciekaw. Ja osobiście jeśli kiedyś bozia sypnie gotówką chciałbym założyć King Racing.
Jak tylko masz nowy update to wrzucaj posty wraz ze zdjęciami bo to miłe dla oka jest
hube
Daj znać jakie założysz panewki jestem ciekaw. Ja osobiście jeśli kiedyś bozia sypnie gotówką chciałbym założyć King Racing.
Jak tylko masz nowy update to wrzucaj posty wraz ze zdjęciami bo to miłe dla oka jest
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Już sam nie wiem śmiać sie, płakać czy sobie strzelić w głowe...
zostawie to bez komentarza...
Takich mamy mechanikow 600 km przejechane takie straty...
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
zostawie to bez komentarza...
Takich mamy mechanikow 600 km przejechane takie straty...
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Ja Ci i tak kibicuje i mam nadzieję spotkać Celę na następnym zlocie i zobaczyć jak to chodzi.
Więc się nie przejmuj i walcz. Bo bez pasji to my wszyscy martwi jesteśmy za życia
hube
Więc się nie przejmuj i walcz. Bo bez pasji to my wszyscy martwi jesteśmy za życia
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Rozpoczynamy dłuuuga droge. Od razu uprzedzam pytania czemu szpilki nie ARP jak pisalem wczesniej - nie wiem czy odzyskam pieniadze za zniszczony silnik jesli tak zmienie te na ARP - na razie rzeczy ktore nie sa potrzebne kute zostawiam zwykłe a roznica miedzy ARP a Ajusa to 900 zl. Niestety jeszcze w lotka nie trafilem ale gram moze wreszcie sie los usmiechnie
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Miałem kiedyś prostą uszczelkę pod pokrywę zaworów Ajusa....po 3 tyg. zaczęła się pocić z każdej możliwej strony..a złożone i dokręcone było książkowo....tyle w temacie co do tej firmy..
Btw Ajusa nie robi tylko uszczelek?? za śruby głowicy też się wzięli
Btw Ajusa nie robi tylko uszczelek?? za śruby głowicy też się wzięli
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Kurde chyba zle trafies bo mialem w 1zzfe i 2 lata smigalem i suchutkoanticorr pisze:Miałem kiedyś prostą uszczelkę pod pokrywę zaworów Ajusa....po 3 tyg. zaczęła się pocić z każdej możliwej strony..a złożone i dokręcone było książkowo....tyle w temacie co do tej firmy..
Btw Ajusa nie robi tylko uszczelek?? za śruby głowicy też się wzięli
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka