BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 29-12-19, 22:45

greos39 pisze:Co tu się zadziało z tymi zdjęciami, myślałem że mi grafika zdechła w kompie
Dystanse przykręcasz na zwykłe nakrętki 21, takie jak do stalówek, czy mi się wydaje?
No cos sfiksowaly 2 fotki.. Yyy.. no standartowo nakrętki do dystansu 10,9 M12x1,5 ze stożkiem.. a co z nimi nie tak?

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: greos39 » 30-12-19, 18:24

anticorr pisze:standartowo nakrętki do dystansu 10,9 M12x1,5 ze stożkiem.. a co z nimi nie tak?


Nie mówię że coś z nimi nie tak, w żadnym wypadku.
Mam nakrętki stożkowe, przelotowe (1,5 M12, k21, twardości nie znam), których poprzedni właściciel używał do stalówek.
Wyglądają one podobnie do tych ze zdjęcia, stąd pytanie, bo zacząłem kminić czy się takie zwykłe nakrętki nadadzą do dystansów, czy potrzebne są jakieś specjalne.
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 13-05-20, 01:44

Obrazek

No to pora coś naskrobać, bo jednak dużo się zadziało na sezon 2K20, którego nie będzie przez koronę.... :( , a temat już od grudnia sporo się zakurzył. Wracając do meritum,po kolei chronologicznie będę opisywał co się zadziało przez te 5 miesiecy...

Ostrzegam to będzie meega długi post :D:D :twisted: :twisted:

1. Całkowite przezbrojenie setupa z racingowego, na bardziej stesowo-racingowe. pozbyłem siestarej rolki, i zakupiłem pod nowy setup coś bardziej pasujacego do nisko i szeroko. Angielska felga Haxer przód 8,5J tył 10,5J w 18", do tego opony Federal Evo St1 215/225 na 35, przód na naciągu, tył na grubym naciagu. Aha felgi w rozstawie 5x120 więc musowo wleciały dystanse adaptery 40mm


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dytsanse 40mm
Obrazek

Obrazek

2. Zakup i sprowadzenie pakietu poszerzeń od MidshipGarage, i tutaj najwięcej było zabawy jak to z laminatami to raz, a dwa że pakiet ten nie jest dedykowany pod zderzak trd i progi, więc musiałem przerabiać trochę sporo, przednie poszerzki przerobione pod montaż progów trd, i przednia nakładka na zderzak przerobiona pod obrysówki jdm, tak aby nie straciło to uroku. Oczywiście wycinanie nadkoli przód, tył, pełne obspawanie, zabezpieczenie, lakierowanie aby rdza nie zjadła tego szybko, całość zakręcona na anodyzowanych śrubkach probolt i nitokartętkach, uszczelnione jest uszczelką epdm tak aby nie wystawało mi nic poza obrys poszerzeń. Oczywiście setki pomiarów, dopasowań, szlifowań przymierzań i tak w kółko bo zależało mi na idealnym spasowaniu i jakości. Przód finalnie poszerzony o 35mm a tył o 55mm. Do całej operacji musiałem zakupić sobie spawarkę MigMag :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
3. Przy okazji poprawiłem już trochę męczący wydech, i wpadł dodatkowy tłumik przelotowy od TurboWorks, naprawdę teraz Celica brzmi jak marzenia bez metalicznego pogłosu i wycia. Więc setup jest 2,5 cala na 3 tłumikach przelotowych
Obrazek

Obrazek

Obrazek

4. Kolejnym etap była wymiana kompletnego ułożyskowań kół przednich i tylnych, sworzni wachacza wraz z odmalowaniem zacisków, tarcz tył, zwrotnicy, tak aby za felgą było estetycznie :) Tak aby na takim szerokim rozstawie było pewnie. Na przód wleciał zestaw Delphi+SKF+NTY na tył piasta SNR. Do całej operacji musiałem sobie zakupic praske 12 tonową
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

5. Na kolejny ogień poszedł standardowo serwis olejowo filtrowy Millers NT+ 5W40 i K&N, do tego nastąpiła wymiana miski olejhowej z silnika 1ZZ, z przegrodą na smoka, olej będzie mnie chlupał w misce.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

6. Dalej kolejne fanty spływały i tak o to po wielu latach poszukiwań, dzięki pomocy Jarusneta w ściągnięciu z USA, wpadł carbonowy daszek tylnej szyby od remixcustom, aby dopełnić carbonblue :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie oczywiście ustawienie gwintu, pochylenia kół ,katów i spasowania wszystkiego
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


7. Po chwili kolejna fajna sprawa udało mi się dorwać ori kierę od NRG z nabą i rozpinką Quick 2.0 NRG. Kierownica to Digital Camo 350mm, wpadł customowy klakson Yamaha, całość jest świetna w trzymaniu i jeździe. Jedynie to te cammo pójdzie chyba w hydro carbon.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

8. Na koniec po 1 sezonie wywaliłem muchołapa TRD z przedniej maski, bo do tego setupu nie przystoi, jest za męsko już ;)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

EFEKT KOŃCOWY OCEŃCIE SAMI
Dla mnie jest naprawdę sztos nad sztosy... i to nie koniec w tym tygodniu jeszcze jedna rzecz któa z USA przyszła, oklejka opon, a w przyszłym tygodniu zabieram się za rollbara( wszystko gotowe, czekam jeszcze na giętarkę :D:D
Kto dotrwał do końca, gratki
STAY TUNED 8)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 02-05-13, 22:18

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Se-BASS-tian » 13-05-20, 09:37

Klasa Panie :D Kobita pewnie do teraz szuka rajstop :lol: Widać na zdjęciach miesiące pracy, tym bardziej że ze spasem musi być na tip top :D Szanuję w oþór, chciałbym też mieć takie zaplecze warsztatowo-narzędziowe :D Nie będę więcej słodził, czekam aż w końcu będę mógł ją zobaczyć na żywo 8)

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Cisiel » 13-05-20, 12:20

Nic dodać nic ująć. Mnóstwo zapału i pracy. Efekt końcowy - SZTOS :) Graty auta :wink:

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2343
Rejestracja: 07-05-06, 13:40

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: krrizz » 13-05-20, 23:34

Po pierwsze - eeeee...WOW :eek: :eek:
po drugie - pełen szacun za efekt końcowy !!!! wszystko zrobione ze smakiem a jak dla mnie to jest najważniejsze
po trzecie - zarąbiste felgi - moim zdaniem super pasują do reszty
po czwarte - już czuje ból pleców i wkur.wa bo spas tego body pewnie rwał z 2 miechy - nie wiem czy bym umiał tyle wytrzymać
po piąte - napisz coś więcej o tym daszku - bo jeśli mówisz, że to taka rarka to tak na pewno jest - ale napisz coś więcej żeby można było bardziej zazdrościć :)
po szóste - kierownica w camo jakoś mi też nie pasuję - ale znając Ciebie idzie w Carbon
po siódme i ostatnie - patrz punkt 1 oraz 2 :-D :-D

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 26-05-20, 21:38

No to tak z grubsza ogarnięta Celica juz na 99%. Napisy na opony wróciły na swoje miejsce, drobne poprawki uczynione, wyważenie i zbieżność ustawiona i przegląd zaliczony. A i nowe radyjko na androidzie 9.0 wpadło Można jeździć.
Teraz zabieram się za budowę klatkiObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Cisiel » 27-05-20, 07:40

Klasa sama w sobie :D Ty Panie moc zwiększaj a nie jeszcze będziesz dociążał klatką. Swoją drogą ciekawy jestem co tam dobrego wykombinujesz. Niezmiennie trzymam kciuki :wink:

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 27-05-20, 11:01

Cisiel pisze:Klasa sama w sobie :D Ty Panie moc zwiększaj a nie jeszcze będziesz dociążał klatką. Swoją drogą ciekawy jestem co tam dobrego wykombinujesz. Niezmiennie trzymam kciuki :wink:
Niee mocy nie będzie więcej. Naprawdę to co jest mi wystarcza a ze auto jest tylko pseudo racecarem gdzie ja bym tą moc miał wykorzystywać no rollbar wiadomo ze bedzie bardziej dla bajery i efekty chociaż oczywiście bedzie zbudowany zgodnie z wytycznymi u ze stali jaka powinna być.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: 13-07-12, 11:42

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: QubaKpl » 30-05-20, 14:50

anticorr pisze:
Cisiel pisze:Klasa sama w sobie :D Ty Panie moc zwiększaj a nie jeszcze będziesz dociążał klatką. Swoją drogą ciekawy jestem co tam dobrego wykombinujesz. Niezmiennie trzymam kciuki :wink:
Niee mocy nie będzie więcej. Naprawdę to co jest mi wystarcza a ze auto jest tylko pseudo racecarem gdzie ja bym tą moc miał wykorzystywać no rollbar wiadomo ze bedzie bardziej dla bajery i efekty chociaż oczywiście bedzie zbudowany zgodnie z wytycznymi u ze stali jaka powinna być.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Panie nie dewej tak jej na zimnym :x :cry:

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 30-05-20, 18:48

QubaKpl pisze:
anticorr pisze:
Cisiel pisze:Klasa sama w sobie :D Ty Panie moc zwiększaj a nie jeszcze będziesz dociążał klatką. Swoją drogą ciekawy jestem co tam dobrego wykombinujesz. Niezmiennie trzymam kciuki :wink:
Niee mocy nie będzie więcej. Naprawdę to co jest mi wystarcza a ze auto jest tylko pseudo racecarem gdzie ja bym tą moc miał wykorzystywać no rollbar wiadomo ze bedzie bardziej dla bajery i efekty chociaż oczywiście bedzie zbudowany zgodnie z wytycznymi u ze stali jaka powinna być.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Panie nie dewej tak jej na zimnym :x :cry:
Cieplej woda nie będzie miala na duzej chłodnicy. 82st max Oliwa miala normę 100st, więc nie bój się

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 12-06-20, 19:44

Uff... Juz kierownica prawilnie wygląda ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Obrazek


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 02-07-20, 19:54

Parę fotek w locie, polatane 2 raz w życiu na torze Krzywa, Celica pomimo ze to typowy showcar spisala sie znakomicie, wszystkie uklady wzorowo, zapodawala aż miło. Oczywiście jazda for fun.

I świeża paczka z juesej prosto...co to będzie co to będzie
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: greos39 » 02-07-20, 20:32

anticorr pisze:I świeża paczka z juesej prosto...co to będzie co to będzie


Czyżby coś z pakietu GT300? :-D
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Cisiel » 03-07-20, 06:12

Dobre foty.

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: anticorr » 10-07-20, 17:09

Lustra APR carbon siadły dobrzeObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Pantera24 » 10-07-20, 17:15

Co kto lubi jak dla mnie jestem na nie ;)

Zalatuje jak lusterkami do roweru na kierownicę ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: hube » 10-07-20, 19:10

mi osobiście auto podobało się bardziej przed ostatnimi modami - lusterka i poszerzenia ale to jest kwestia gustu i trzeba to szanować.
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Cisiel » 12-07-20, 13:48

Te lusterka są za delikatne... Dałeś poszerzenia żeby auto się zrobiło bardziej tłuste a teraz takie lustereczka jak od rowerka. Przykro mi ale mi się to nie podoba, niestety... :?

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Re: BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Postautor: Pantera24 » 12-07-20, 13:52

Cisiel pisze:Te lusterka są za delikatne... Dałeś poszerzenia żeby auto się zrobiło bardziej tłuste a teraz takie lustereczka jak od rowerka. Przykro mi ale mi się to nie podoba, niestety... :?
Tak to niestety widze :( Obrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka