BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
UP..... Odświeżyłem pierwszą stronę, co mniej więcej obecnie siedzi w Celicy>>
A na bierząco..
Celica zapakowana na lawetę i lecimy do Maćka ze strojenia.pl>>
Już na miejscu, szybkie fotki, wymiana wtrysków na 540ccm i 5 godzin upalania i strojenia silnika na drodze, przejechane prawie 200km po S2,S8,S79 wkoło Warszawy
Celica zryła mi beret doszczętnie, jak to autko może pieknie zapierdalac, jest niesforna, wściekła i ciężka do oswojeni. Troszkę narowista ale Pięknie sie zbiera na każdym biegu, 1,2,3, pali opony, vmax udało mi się 242km/h...
Takie parametry:
rev limit 8200rp, lift 5200rpm, idle 950rpm with AC 1100, launch control 3200rpm, boost~ 0,25 bar/3,5 PSI na 2,6" kółku
I powrót zmęczony ale z bananem na ryju że 5msc pracy wyszła zgodnie z oczekiwaniami... :D
Jedyny fuckUp to zgubienie silencera( którego defakto i tak miało nie być na strojeniu) i zgubienie śruby jednej od łączenia wydechu i wydmuchanie uszczelki :D
Czyli wydech jeszcze do poprawki>>zrobić przegląd bo brak:D>> Maciek poradził mi żebym zrobił dodatkowy port na czujnik temp. powietrza dolotowego już na samym kolektorze i albo dod. zegar albo przepiać czujnik-termistor z MAF i oddzielnie go wpiac w kolektor>> zrobić dodatkowy port na czujnik doładowania ponieważ obecnie jest wpięty w linię gdzie nie powinien być, a seryjnie kompresor nie ma wyjścia na boost gauge../
W poniedziałek kurier ma dostarczyć paczkę z ostatnimi fantami z USA wiec finalnie na Majówki postaram sie już wszystko poskładać na CITO i cieszyć sie cały sezon mam nadzieje bezawaryjnie.:D
Wisienką na torcie będzie hamownia
STAY TUNED
A na bierząco..
Celica zapakowana na lawetę i lecimy do Maćka ze strojenia.pl>>
Już na miejscu, szybkie fotki, wymiana wtrysków na 540ccm i 5 godzin upalania i strojenia silnika na drodze, przejechane prawie 200km po S2,S8,S79 wkoło Warszawy
Celica zryła mi beret doszczętnie, jak to autko może pieknie zapierdalac, jest niesforna, wściekła i ciężka do oswojeni. Troszkę narowista ale Pięknie sie zbiera na każdym biegu, 1,2,3, pali opony, vmax udało mi się 242km/h...
Takie parametry:
rev limit 8200rp, lift 5200rpm, idle 950rpm with AC 1100, launch control 3200rpm, boost~ 0,25 bar/3,5 PSI na 2,6" kółku
I powrót zmęczony ale z bananem na ryju że 5msc pracy wyszła zgodnie z oczekiwaniami... :D
Jedyny fuckUp to zgubienie silencera( którego defakto i tak miało nie być na strojeniu) i zgubienie śruby jednej od łączenia wydechu i wydmuchanie uszczelki :D
Czyli wydech jeszcze do poprawki>>zrobić przegląd bo brak:D>> Maciek poradził mi żebym zrobił dodatkowy port na czujnik temp. powietrza dolotowego już na samym kolektorze i albo dod. zegar albo przepiać czujnik-termistor z MAF i oddzielnie go wpiac w kolektor>> zrobić dodatkowy port na czujnik doładowania ponieważ obecnie jest wpięty w linię gdzie nie powinien być, a seryjnie kompresor nie ma wyjścia na boost gauge../
W poniedziałek kurier ma dostarczyć paczkę z ostatnimi fantami z USA wiec finalnie na Majówki postaram sie już wszystko poskładać na CITO i cieszyć sie cały sezon mam nadzieje bezawaryjnie.:D
Wisienką na torcie będzie hamownia
STAY TUNED
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Kolejny spamik a co😀 z racji czekania na indywidualny czujnik IAT ktory musze przenieść do kolektora ze zintegrowanego MAFa i port podciśnienia dodatkowy, wpadly fruktymz juesej.
Może trochę obsceniczne, niepasujace kazdemu, bez ładu i skladu co dla niektórych, ale nie zważając na to wszystko, wpadly carbon wind deflector i kevlar fuel lid. Autko zaczyna wygladac coraz bardziej pojeb...😀😀😀
Na majowki myślę ostatnie dopieszczanie bedzie, i cos postaram sie nagrac i na poczatku czerwca na hamownie👍
Może trochę obsceniczne, niepasujace kazdemu, bez ładu i skladu co dla niektórych, ale nie zważając na to wszystko, wpadly carbon wind deflector i kevlar fuel lid. Autko zaczyna wygladac coraz bardziej pojeb...😀😀😀
Na majowki myślę ostatnie dopieszczanie bedzie, i cos postaram sie nagrac i na poczatku czerwca na hamownie👍
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Nie zwalniam tempa dalej... Ostatnie poprawki i detale praktycznie porobione, czujnik IAT przeniosny z MAF bezposrednio w kolektor dolotowy, port podcisnienia do zegara boost zamontowany prawidłowo, wszystkie oslony itp. pozakladane. Ogólnie ladnie sie zdziwiłem jak zobaczyłem 0,4 bara doładowania o ile mozna tym zegarom wierzyc w dokładności... A wyszlo tyle ponieważ w 2zz-ge w Lotusie koło pasowe jest mniejsze jak sie okazalo a w Celicy większe więc realnie na seryjnym kółku kompresora zamiast 0,25bara zrobiło sie 0,4b. Czujnik IAT w dolocie idealnie pokazuje temperature i spokojnie można kontrolowac żeby nie usmażyć kompresora. Na razie po testach i trasie 400km, maks na palowaniu do 78st w dolocie doszlo więc nie ma tragedia jak na SC bez Intercoolerem. A tak to został detailing i lakierowanie maski i klapy w czerwcu.
I upalanie bezawaryjne w tym sezonie.
W czerwcu jeszcze hamownia na potwierdzenie tych moich wypocin..
Klapka Kevlarowa także przyciemniona zeby juz było na tiptop
Relokacja IAT
W miarę porządki
https://youtu.be/1xw2IhJmTCs
I upalanie bezawaryjne w tym sezonie.
W czerwcu jeszcze hamownia na potwierdzenie tych moich wypocin..
Klapka Kevlarowa także przyciemniona zeby juz było na tiptop
Relokacja IAT
W miarę porządki
https://youtu.be/1xw2IhJmTCs
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Nie zwalniam tempa dalej... Ostatnie poprawki i detale praktycznie porobione, czujnik IAT przeniosny z MAF bezposrednio w kolektor dolotowy, port podcisnienia do zegara boost zamontowany prawidłowo, wszystkie oslony itp. pozakladane. Ogólnie ladnie sie zdziwiłem jak zobaczyłem 0,4 bara doładowania o ile mozna tym zegarom wierzyc w dokładności... A wyszlo tyle ponieważ w 2zz-ge w Lotusie koło pasowe jest mniejsze jak sie okazalo a w Celicy większe więc realnie na seryjnym kółku kompresora zamiast 0,25bara zrobiło sie 0,4b. Czujnik IAT w dolocie idealnie pokazuje temperature i spokojnie można kontrolowac żeby nie usmażyć kompresora. Na razie po testach i trasie 400km, maks na palowaniu do 78st w dolocie doszlo więc nie ma tragedia jak na SC bez Intercoolerem. A tak to został detailing i lakierowanie maski i klapy w czerwcu.
I upalanie bezawaryjne w tym sezonie.
W czerwcu jeszcze hamownia na potwierdzenie tych moich wypocin..
Klapka Kevlarowa także przyciemniona zeby juz było na tiptop
Relokacja IAT
W miarę porządki
[VIDEO]http://www.youtube.com/watch?v=1xw2IhJmTCs[/VIDEO]
I upalanie bezawaryjne w tym sezonie.
W czerwcu jeszcze hamownia na potwierdzenie tych moich wypocin..
Klapka Kevlarowa także przyciemniona zeby juz było na tiptop
Relokacja IAT
W miarę porządki
[VIDEO]http://www.youtube.com/watch?v=1xw2IhJmTCs[/VIDEO]
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- vampir_369
- Użytkownik
- Posty: 77
- Rejestracja: 13-03-16, 22:31
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42