klexmix pisze:Było by zbyt pięknie jak by wszystko bez awarii działało ale jest jak zawsze, tym razem jak na złość padła dość konkretnie chłodnica wody... rozszczelniła sie w kilku miejscach na żeberkach i praktycznie w kilka minut miałem rzekę pod autem..na szczęście nie w trasie tylko już pod samym garażem . Skorzystając z okazji wpadła nowa gruba chłodnica 50mm od TurboWorks Performance Parts
Weszła jakimś cudem i nawet sie nie obija,z czasem wleca wiatraki Spal Slim.
Teraz takie pytanie pomocnicze, plusy i minusy takiej grubszej chłodnicy w 2ZZ bez doładowania? Jak pasuje, coś trzeba przerabiać?
No i jaka cena?
Jak usuwałeś podgrzewanie przepustnicy to wężyki łączyłeś rozumiem z przelotem? Bez zaślepiania ich?
Szczerze żadne, jak Ci się nie grzeje nie ma co ruszać, bo nie wchodzi ona idealnie p&p, trzeba trochę podrzezbic mocowania. Pozatym w moim setupie juz mam za bardzo wychłodzony płyn, w trasie do 78st mam, w mieście ok. 84st o nie chce sie z chu... ugotować
nplus to olej lepiej jednak znosi upalanie i ze 120st teraz rozgrzać udalo mi się do 112 st tylko. , no i ładnie wygląda chociaż prawie jej nie widać
, cena ~600zl. przepustnica, jest baypas tylko w obieg wpięty z ominięciem przepustnicy, same króćce od IAC zaślepione. W mróz jest lekko zauważalne brak podgrzewania.
]
Tymczasem
Nie wszystko złoto, co się świeci...ale ten zestaw jest czystym złotem. Maska i klapa na gładko gotowe do montażu
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka